quote:Bupadinges zei in het vorige topic:
Tsja, we hadden hem misschien een paar keer 'belachelijk' kunnen maken, omdat we bij god niet weten wie of wat het is.
Maar ik vind het echt zo'n standaard 13-in-een-dozijn-topic van iemand die een keer weg is geweest en waarvan wij moeten weten dat hij weer terug is.
Maar ik kan het ook mis hebben, hoor.
Jeetje, en het gaat nu al mis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik altijd van ONZ zal houden..
En ik zal het proberen leuk te maken voor de users.
Je hebt de straat weer aangeveegd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Nou nou.. "mis" is wel een groot woord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef Snakey het volgende:
Jeetje, en het gaat nu al mis.![]()
Het is al zo saai hier en dan gooi je een potentieel bash topic op slot.![]()
Serieus, het topic stelde niks voor. Leuk, een lyric. Leuk, Marvin Gaye.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Eightball het volgende:
die is sweet...)
Laat ik maar meteen van wal steken:
[..]
Onzin! Ik heb hem moeten opzoeken!
Maar goed, kon je het niet gewoon laten doodbloeden?
Wat is dat toch met figuren die opeens blauw worden? Een stempeltje willen zetten?
Zat het topic je in de weg ofzo?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Daar heb ik ook een tijdje over gedaan maar de conclusie is dat hij én sweet is én okay.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef Snakey het volgende:
Who the hell is NJ
Pardon?!quote:Klotenewbies.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Goed idee! Ik denk dat ik dat laatste maar doe
ontopic: weet iemand een manier om mijn tvp te verkappen?
tvp.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
idd , ik kan niet 1 topic vinden om op te reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |