Daar volgt normaliter een openbare vernedering: aan het schavot en verfrist worden met rotte tomaten en eieren als waarschuwing op. Wie gooit de 1e tomaat? Een echte Eurist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben een nummertje vergeten bij deel twee van het woordenassociatie en samenstelspel om en om
Absoluut! Hij is daarbij ook nog eens de link èn het toe te voegen nummer vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef Yosomite het volgende:
Daar volgt normaliter een openbare vernedering: aan het schavot en verfrist worden met rotte tomaten en eieren als waarschuwing op. Wie gooit de 1e tomaat? Een echte Eurist?
Link naar de OP? Die stond ook niet in het eerste topic, vandaar dat de OP van deel twee ordinair knip en plak werk was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! Hij is daarbij ook nog eens de link èn het toe te voegen nummer vergeten te vermelden
Ik weet niet of rotte tomaten hiervoor wel afdoende zijn.
Een genie voelt zich al snel onbegrepen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, linkje hier(en het was een grapje *zucht* )
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
pssst...de meeste TTK'ers en 2 K&L'ers mogen niet weten dat ik verslaafd ben aan zoiets banaals als BB5
Toe ik daar achter kwam, was mijn hele systeem van de wijs.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
pssst...de meeste TTK'ers en 2 K&L'ers mogen niet weten dat ik verslaafd ben aan zoiets banaals als BB5
Nouja, het is nu toch niet meer nodig, dus kom maar op met die tomaten. Wel verse graag, want dan kan ik ze vanavond in de pasta gooien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, linkje hier(en het was een grapje *zucht* )
Bereid je maar voor: a la Bunol (bij Valencia, eind augustus)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nouja, het is nu toch niet meer nodig, dus kom maar op met die tomaten. Wel verse graag, want dan kan ik ze vanavond in de pasta gooien.![]()
quote:
Uit de orginele OP van laaang geleden:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:07 schreef svann het volgende:
Wat is de rode draad van het 'beeld van de dag' topik?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:47 schreef Callas het volgende:
Als antwoord op alle teksten, hoe voel jij je uitgedrukt in beeld?
Aha! Dank u zeer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uit de orginele OP van laaang geleden:
[...]
Zie het maar als een autobiografies verhaalquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef ondeugend het volgende:
Beste mevrouw,
Volgens mij is dit niet literair of taalkundig bedoeld.
En al helemaal geen verzonnen verhaal maar een belevenis die hoogstens in een taalkundig jasje is gegoten.
Waarom hij dan ook in [TTK] staat is mij een raadsel.
Ik denk dat we het moeten zien zoals TS bedoeld heeft.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zie het maar als een autobiografies verhaal
Tja, ik weet ook niet wat de bedoeling is van TSquote:Op donderdag 3 november 2005 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik denk dat we het moeten zien zoals TS bedoeld heeft.
En dat is niet als een autobigrafisch verhaal.
En niet eens toevallig, weet ik dat ook nog eens heel erg zeker.![]()
Ga er dan eens mee aan de slag!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef Troel het volgende:
Schopje ONZ dan
Telkens als ik dit topic omhoog zie schieten denk ik weer aan die ongebruikte schildersspullen in de kamer hiernaast
Ja, maar ik heb geen inspiratiequote:Op donderdag 3 november 2005 13:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ga er dan eens mee aan de slag!
GCquote:Op donderdag 3 november 2005 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Waar kwam dat topic eigenlijk vandaan?
Bij gebrek aan TS, kan ik vertellen dat hij zijn beroep probeert uit te oefenen maar dat het onmogelijk werd gemaakt. Met alle gevolgen van dien. Misschien dat de essentie er niet helemaal goed uitkomt doordat het in mooi taalgebruik verpakt is maar dan nog is het er zeker in terug te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet wat de bedoeling is van TS
Doe dan mee aan de TTK wedstrijd!!! Je hebt nog 7 dagen geloof ik..quote:
My pleasurequote:
En jij ook bedankt Isaeau.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel, ondeugend.
Zal ik eerlijk bekennen dat ik om half zeven in de ochtend nog geen zin had om de hele OP te lezen??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bij gebrek aan TS, kan ik vertellen dat hij zijn beroep probeert uit te oefenen maar dat het onmogelijk werd gemaakt. Met alle gevolgen van dien. Misschien dat de essentie er niet helemaal goed uitkomt doordat het in mooi taalgebruik verpakt is maar dan nog is het er zeker in terug te vinden.
Kan ik mij voorstellen. Wel moedig van je !!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik eerlijk bekennen dat ik om half zeven in de ochtend nog geen zin had om de hele OP te lezen??
quote:Op zondag 6 november 2005 09:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik van deze gelegenheid gebruiken maken om onze eigen DO2 van harte te feliciteren met z'n 29e verjaardag!!
29 jongen!! de vrouwen liggen aan je voeten!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het staat in de nieuwe editie van De Dikke van Dalequote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Litpho het volgende:
Ah, deze op Fok! rondwarende vloekende spelfout is een felicitatietopic geworden.
Ik vind dit echt de beste grap die Dhr van Dale ooit heeft uitgehaald. Ik zal hem voor eeuwig dankbaar zijn en al z'n boeken kopen!quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het staat in de nieuwe editie van De Dikke van DaleNiks spelfout dus.
Dat méén je nietquote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar niet op www.woordenlijst.org , ook bekend als het groene boekje.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik moest huilen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef Litpho het volgende:
Dat méén je niet. Nou, dan beperk ik me maar tot mijn felicitaties
.
Niet getreurd, het staat nog niet in de officiële woordenlijst.quote:
Gewoon kopen, en dan aan mij geven!! over 22 dagen ben ik jarigquote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, lieverd...sorry. Ik wilde een Dikke van Dale kopen, maar nu denk ik dat ik het niet meer doe.
Mijn wijsheid vergroten!!quote:
Binnenkort een reality-soap met America's Next Muppet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |