En ook een serieus forum als TTK is hier niet voor bedoeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alléén als zowel voor- als achterzijde van het formulier zijn ingevuld.
Vivi's verhaal heeft op dit punt geen enkele discussiewaarde, of zoals ze het zelf verwoord:
[..]
Daar is een serieus subforum als R&P niet voor. Zeker niet in reeksvorm.
En nu ga ik koffie drinken.
* Trekt gordijn naar beneden.
Don't flatter yourself...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:26 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo? Waar moek nu heen dan?! Soaps, showbizz en sterren
Was een grapjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't flatter yourself...
Mijn advies: steek je tijd eens in het loskomen van Henkie, in plaats van diezelfde plaat continu te blijven herhalen.
Kun je over een tijd een jubeltopic in R&P openen over hoe je dat gelukt is... en anderen van advies voorzien.
vooruit dan maar, al vrees ik dat de eloquentie van de reacties dan wel daaltquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
PI's lezen.
Als het vooral om het geingehalte gaat voor jou en je doelgroep, lijkt Ovjl mij nogmaals het juiste subforum.
ook een goeie ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
vooruit dan maar, al vrees ik dat de eloquentie van de reacties dan wel daalt
And again:quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
vooruit dan maar, al vrees ik dat de eloquentie van de reacties dan wel daalt
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Moonah het volgende:
Vivi, ik vind dat je veel moeilijke woorden gebruikt voor een blonde vrouw.
Vandaar mijn besluit om mijn haar te vervenquote:
Maar sindsdien hebben we niks meer gehoord of het geregeld wordt of niet. We wachten met een groep mensen in spanning af of het voorstel goedgekeurd gaat worden door de overige mensen met invloed.quote:Op maandag 26 september 2005 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom alleen even zeggen dat we het momenteel ook "achter de schermen" hebben over dit voorstel. Prima plan!
Nouw, goed dat ik je zie hier. Waarom heb je mijn quote-topic een slotje gegeven. Belachelijk! Dagelijks denk ik: was het topic nog maar open, dan had ik een fantastische post!quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je meer kans maakt bij ARdie houdt wel van de euri.
GEEF ER 1!quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:21 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon zoeken naar al die 30 andere topics die om citaten draaien.![]()
Je zou (bijna) hopen dat ut een reeks wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:36 schreef Isabeau het volgende:
eh, 1 maar?
Nou vooruit: Interessante of curieuze citaten.
Geen probleem hoor. Hangt nu een net, glimmend, slotje aanquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef svann het volgende:
Kan dit topik gesloten worden?
Als onwetende domme spelletjesposter wist ik niet dat het voortaan moet rouleren met een andere serie.
Je zal als je mazzel hebt worden samengevoegd met Voeg één letter toe # 7quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef Yosomite het volgende:
Als ik nu bijvoorbeeld nieuwe letterspelletjes wil introduceren moet ik dan via de ballotagecommissie vragen of de censuur opgeheven mag worden van mijn nieuwe patentwaardig letterspelletje of wordt het subiet met een slotje vereerd?
Ik denk dat het een goed idee is hier eerst een voorstel te doen. Spelletjes zijn niet bij voorbaat verboden oid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef Yosomite het volgende:
Als ik nu bijvoorbeeld nieuwe letterspelletjes wil introduceren moet ik dan via de ballotagecommissie vragen of de censuur opgeheven mag worden van mijn nieuwe patentwaardig letterspelletje of wordt het subiet met een slotje vereerd?
De scheidingslijn tussen Kunst en Design is niet zo heel erg scherp denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Tokus het volgende:
Waar ligt de scheidingslijn tussen TTK en DSG eigenlijk, met betrekking tot eigen creaties?
In DSG staat een topic ( Het grote Kunst topic ) met notabene een stukje TTK in de titel. Hoort dat niet gewoon in dit forum, eigenlijk? Voor een design forum denk ik zeer zeker niet aan "normale" schilderijen.
Dus jij lurkt stiekem in DSG???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wilde het eigenlijk stilhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |