Dat zeg ik, op kosten van zijn broer. Maar omgerekend was het bedrag dat hij erdoor joeg meer dan menig gezin in die tijd te besteden had.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
En Vincent had geen cent te makken, hoor... Zijn broer -daarentegen- weer wel...
Oh, dat wil ik best geloven...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op kosten van zijn broer. Maar omgerekend was het bedrag dat hij erdoor joeg meer dan menig gezin in die tijd te besteden had.
Voila.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef cioran63 het volgende:
Maar ik wil het inderdaad niet.
Augie's leeftijd correspondeert eerder met de leeftijd van dit meiske:quote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie, ik ben mij er bewust van dat het uiterst onbeleefd is een dame naar haar leeftijd te vragen... Ja of nee voldoet dan ook voor de volgende vraag; ben jij toevallig 36??
Oostenrijker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef Augustina het volgende:
Doe maar eens een hintje.
A'tina, als ik jou zie huppelen, dan ontwaken al mijn zinnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef Augustina het volgende:
Je hebt er echt zin in hè, Gajus?
Wie komt in aanmerking voor een kuisheidsgordel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Slotje!
Als Egon Schiele niet eens meer herkend wordt, dan vrees ik dat het Korsakoff syndroom heerst.quote:... niemand weet wie bovenstaande prachtige tekening op zijn conto kan schrijven.
Onlangs heb ik mijn harddisk geheel geschoond (vanwege een virus) en daarbij zijn mijn links naar allerlei kunstcollecties gewist. Zonder dat referentiekader ben ik ernstig gehandicapt.quote:... een nieuwe opgave ... [afbeelding]
ik heb daar begrip voor, mits je niet de illusie hebt JAM te kunnen evenaren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je begrijpt dat ik de rol van JAM een beetje op me neem nu ie er even niet meer is, he?
Nee, we hebben allemaal zo onze talenten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
k heb daar begrip voor, mits je niet de illusie hebt JAM te kunnen evenaren.![]()
De gezochte schilder is in hetzelfde jaar & land geboren als de vorige schilder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
HINT!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |