Denk het idd. Meneer is Politieagent aan zijn profiel te zien.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:46 schreef turfie1 het volgende:
Volgens mij spreekt hier een hulpverlener die graag hulp wilde verlenen maar niet bij machte was hulp te verlenen omdat onverlaten meenden het hulpverlenen te moeten beletten.
Het is te hopen dat toekomstige onverlaten in spé nu misschien beseffen dat een 'goede grap' misschien veel matiger uitpakt dan ze ooit hadden kunnen beseffen.
Best wrang te noemen dat Elsevier vorige week een artikel plaatste wat ging over het beletten van hulpverleners die hun beroep proberen uit te voeren. Voor deze mevrouw weer eens te laat.
ik zou niet weten hoe het anders bedoeld is, want ik neem aan dat het fictief is. Wel erg mooi gescheven, dat wel...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Sorry buzzer, ik vind dit geen TTK en literair heeft TS het ook niet bedoeld denk ik.
Waarom zou het niet serieus zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe het anders bedoeld is, want serieus is het in ieder geval niet. Wel erg mooi gescheven, dat wel...
ik had hem niet op die manier gelezen, maar als je hem wel op die manier leest is het inderdaad heel erg, en is de tekst zelfs (hoe cynisch ook) nog briljanter. Misschien dat TS wat opheldeing kan bieden ?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:51 schreef GI het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het dus wel serieus is en dat is ook de reden dat ik hem op de blog heb gezet.
http://weblog.fok.nl/blog/8921
nee, begrijp me niet verkeerd. Niet serieus is in dit geval niet synoniem aan om te lachen. In tegendeel zelfs, het is heel ontroerend. En het verplaatsen was dan ook zeker als compliment beschouwd ! Ik zal mijn eerdere post even editten en Niet serieus vervangen door fictie, dat is eigenlijk wat ik bedoel..quote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef nebelung het volgende:
Hoe kun je dit nou niet serieus nemen buzzer?
Wel of niet gebeurd: het is niet bedoeld om om te (glim)lachen, lijkt me zo?
Het kan gebeuren, de gemene streken van het lot mag je het noemen, maar het is niet grappig, maar lijkt me diep tragisch.
Heb je gelijk voor Innepin de achterliggende gedachte van het verhaal samengevatquote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En op hetzelfde feestje wordt er natuurlijk weer om het hardst om gezeken dat de politie zijn werk niet doet...
Als het niet serieus was had het vast in onzin gestaan denk je niet ?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe het anders bedoeld is, want ik neem aan dat het fictief is. Wel erg mooi gescheven, dat wel...
edit: ik heb het anders verwoord, zodat beter uitkomt wat ik bedoelde.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:36 schreef Bakkioli het volgende:
Tja, hoe erg het ook is, shit happens!
Wel treurig dit!
jeetje....quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het is een waar gebeurd verhaal.
Geen bron, geen link, geen stukje in de kantlijn van pagina 5.
Alleen een topic op Fok! over oorzaak en gevolg in de breedste zin van het woord.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Alleen een topic op Fok! over oorzaak en gevolg in de breedste zin van het woord.
ZO mooi geschreven, recht uit je hart.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |