Daar volgt normaliter een openbare vernedering: aan het schavot en verfrist worden met rotte tomaten en eieren als waarschuwing op. Wie gooit de 1e tomaat? Een echte Eurist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:43 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben een nummertje vergeten bij deel twee van het woordenassociatie en samenstelspel om en om
Absoluut! Hij is daarbij ook nog eens de link èn het toe te voegen nummer vergeten te vermeldenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:34 schreef Yosomite het volgende:
Daar volgt normaliter een openbare vernedering: aan het schavot en verfrist worden met rotte tomaten en eieren als waarschuwing op. Wie gooit de 1e tomaat? Een echte Eurist?
Link naar de OP? Die stond ook niet in het eerste topic, vandaar dat de OP van deel twee ordinair knip en plak werk was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! Hij is daarbij ook nog eens de link èn het toe te voegen nummer vergeten te vermelden
Ik weet niet of rotte tomaten hiervoor wel afdoende zijn.
Een genie voelt zich al snel onbegrepen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, linkje hier(en het was een grapje *zucht* )
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
pssst...de meeste TTK'ers en 2 K&L'ers mogen niet weten dat ik verslaafd ben aan zoiets banaals als BB5
Toe ik daar achter kwam, was mijn hele systeem van de wijs.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:23 schreef Isabeau het volgende:
pssst...de meeste TTK'ers en 2 K&L'ers mogen niet weten dat ik verslaafd ben aan zoiets banaals als BB5
Nouja, het is nu toch niet meer nodig, dus kom maar op met die tomaten. Wel verse graag, want dan kan ik ze vanavond in de pasta gooien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, linkje hier(en het was een grapje *zucht* )
Bereid je maar voor: a la Bunol (bij Valencia, eind augustus)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nouja, het is nu toch niet meer nodig, dus kom maar op met die tomaten. Wel verse graag, want dan kan ik ze vanavond in de pasta gooien.![]()
quote:
Uit de orginele OP van laaang geleden:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:07 schreef svann het volgende:
Wat is de rode draad van het 'beeld van de dag' topik?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:47 schreef Callas het volgende:
Als antwoord op alle teksten, hoe voel jij je uitgedrukt in beeld?
Aha! Dank u zeer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uit de orginele OP van laaang geleden:
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |