Je kunt wel playlists maken wat overigens het zelfde is als mappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef desertspider het volgende:
vraagje op reactie van Geqxon
dus je kan geen mappen maken in je ipod , dus als je in je ipod op muziek klikt dat je alle muziek ziet ofzo?
kan iemand uitleggen wat je ziet als je op muziek klikt in je ipod?
daar ben ik ook tevreden meequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kunt wel playlists maken wat overigens het zelfde is als mappen.
Als je op muziek klikt krijg je allemaal onderdelen Albums,Artiesten,Genre enzovoorts.
deze knakker heet desert spiderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef super-muffin het volgende:
met de iPod blader je door alles op basis van artiest, album of nummer. Wat die ene knakker wil geen zin om te kijken hoe je heet kan dus niet.
Wat hij dus gedaan heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:13 schreef Geqxon het volgende:
"maar" 70 euro? Daar kun je een leuk setje met goede bass van kopen hoor
Ja maar omdat nu telkens naar een hotelkamer te slepenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
A, ik had die bass nog niet gezienMaar ik vind 70 euro nogal veel voor die speakerset, vandaar
Kijk wat je daar van kunt kopen (okok, 5 euro meer):
[afbeelding]
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?info=52616
die vind ik erg coolquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
A, ik had die bass nog niet gezienMaar ik vind 70 euro nogal veel voor die speakerset, vandaar
[afbeelding]
Daar heb ik ook naar gekeken inderdaad, ziet er erg stoer uitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik alleen afspeellijsten die ik importeer (op basis van Winamp playlists)... Aangezien mijn mp3's praktisch allemaal id3-tag-loos zijn, is dat ook de "enige" optie voor mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef desertspider het volgende:
deze knakker heet desert spider![]()
dat andere is ook goed(dat andere is beter maar ja , je kan ook niet alles krijgen wat je wilt)![]()
Ik heb laatst een iSkin gekocht bij de Dixons, kost 25 euro. Zit ook een broekriemclip aan, maar die heb ik er af gehaald.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:29 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand misschien een overzicht voor beschermhoezen voor de iPod mini? Inclusief prijzen. Ik heb deze eigenlijk nog nodig voor m'n vakantie zodat hij niet beschadigd wordt door zand etc.
Het lijkt me het mooist om een berscheming te hebben dat je de ipod nog wel gewoon kan bedienen.
Met de ipod sokken is dit geloof ik niet mogelijk
Je had toch een 60gb ding?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
wat een geweldig ding is het ook...
[afbeelding]
[afbeelding]
Was dat photo ding?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
wat een geweldig ding is het ook...
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb je dan weer een apart A/V kabeltje voor die je uiteraard los moet kopen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:14 schreef super-muffin het volgende:
je moet er een USB kabel in duwen inderdaad. zal wel een host zijn.
Je kunt ze ook meteen op je iPod bekijken, maar niet met de AV out op de telev.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:35 schreef super-muffin het volgende:
Het GROTE Apple iPod topic deel 11
daar door
Qua dikte scheelt het misschien 3mm met de 20 gig versie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:23 schreef super-muffin het volgende:
ja klopt.
maar daar zei meneer Noodle dat hij een 60gb aan een collega liet zien, en daardoor dacht ik dat hij een 60gb ding had.
maar die post was wel onduidelijk van mij, sorry
Even nagerekend op de apple website krijg je daar met studentenkorting zo'n 8% korting.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:44 schreef super-muffin het volgende:
een collegekaart inderdaad
Je krijgt 6% korting geloof ik op alles van Apple zelf, dus geen iSkins enzo. Ook op adapters. En het bedrag moet wel boven de ¤100 zijn.
Ik had m'n iPod en Camera-connector besteld op de NL-applestore incl. studentenkorting van 8% en dat bedrag zat op ong 300 euro..quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even nagerekend op de apple website krijg je daar met studentenkorting zo'n 8% korting.
Maar ik zie tegenstrijdige berichten daar op de website; op de ene plek staat dar je alleen boven een bestelling van ¤1000 het bedrag mag overschrijven, en weer ergens anders staat er geen minimumbedrag bij.
(¤1000!!???)
En dat bedrag heb je gewoon overgeschreven via internet bankieren oid of met creditcard? want met cc is er geen probleem, maar die heb ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had m'n iPod en Camera-connector besteld op de NL-applestore incl. studentenkorting van 8% en dat bedrag zat op ong 300 euro..
Creditcard uiteraard, schatquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat bedrag heb je gewoon overgeschreven via internet bankieren oid of met creditcard? want met cc is er geen probleem, maar die heb ik niet.
geld ook niet, maar stel dat ik ooit geld genoeg heb
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalenquote:
Eh, ik geloof dat er nog wel een overschrijvingsregeling was oid, maar dat heb ik maar niet gedaan. Aangezien het via creditcard net zo makelijk of misschien wel makkelijker is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
je kan geld overschrijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
bij de stores in de buurt heb je het ook ja, alleen is de korting daar minder, daar krijg je wel 6%quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef davidov het volgende:
vraag me dan af of die regeling er ook is als ik gewoon naar de apple store ga...zitten er 2 bij mij in de buurt
[edit]
vreemd ik zie idd bij uw bestelling betalen nu staan dat er een minimum is van 1000 euri...lijkt me vreemd voor studenten...
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb 30 gig photo ipod.
stoer ding... heb er iets van 15 gig opstaan en stuk of 120 foto's... wel oke .
Fuckin Ruig !quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelen
Ach het is niet slecht maar heb er niet veel aan op mijn 4g zonder kleur.. maar het is ook niet mijn standaard opstart systeemquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
tonks, hoe bevalt dat linux OS ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Hopla, sinds vandaag heb ik de 60GB iPod Color. Ik ben er helemaal verliefd op.
Patser!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
Ik vind 460 euro toch nog een hoop geld voor een stom wit doosje wat muziek afspeeltquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
studentenkorting bij de apple store?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:23 schreef Gelderland het volgende:
waar is de ipod mini op dit moment het goedkoopste ?Iemand die dat weet...? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar vraag me af of hij nog ergens op VOORAAD is onder de 199 Euro (de prijs bij de Apple Shop)
Pauperstudenten ook allemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
hoeveel korting krijg je daar als je je collegepas kan tonen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
Ik moet nog2 weken wachten, na Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Zegt de tot voor kort nog "eeuwige" student zijnde persoonquote:
8% bij de online store en 6% geloof ik als je gewoon de winkel binnenloopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef Gelderland het volgende:
ja maar hoeveel korting krijg je als student bij de Apple Store?
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef Gelderland het volgende:
maarja op de site komen er verzendkosten bij dus heeft die korting ook geen zin :S
ja maar IPOD mini is helaas ¤199,- dus geen optie, dan maar naar Appleshop met korting van 6%...goedkoper is hij nergens op VOORRAAD....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-
ik ga om diezelfde reden ook naar de apple shop van de weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:59 schreef Gelderland het volgende:
achja, voor die paar euro bedenk ik me nu ga ik dan wel naar de Apple shop toe... heb ik um direct
nog 1 andere vraag: die accu is verder wél ok? Hoorde verhalen dat die snel kapot was ofzo(zit er gewoon garantie op?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |