Eh, ik geloof dat er nog wel een overschrijvingsregeling was oid, maar dat heb ik maar niet gedaan. Aangezien het via creditcard net zo makelijk of misschien wel makkelijker is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
je kan geld overschrijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, ik doelde er dus meer op of je wel gewoon geld kan overschrijven naar hun rekening ipv met een cc te betalen
bij de stores in de buurt heb je het ook ja, alleen is de korting daar minder, daar krijg je wel 6%quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef davidov het volgende:
vraag me dan af of die regeling er ook is als ik gewoon naar de apple store ga...zitten er 2 bij mij in de buurt
[edit]
vreemd ik zie idd bij uw bestelling betalen nu staan dat er een minimum is van 1000 euri...lijkt me vreemd voor studenten...
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb 30 gig photo ipod.
stoer ding... heb er iets van 15 gig opstaan en stuk of 120 foto's... wel oke .
Fuckin Ruig !quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kun je lekker filmpjes op kijken en doom spelen
Ach het is niet slecht maar heb er niet veel aan op mijn 4g zonder kleur.. maar het is ook niet mijn standaard opstart systeemquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:29 schreef Salvad0R het volgende:
tonks, hoe bevalt dat linux OS ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Hopla, sinds vandaag heb ik de 60GB iPod Color. Ik ben er helemaal verliefd op.
Patser!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
Ik vind 460 euro toch nog een hoop geld voor een stom wit doosje wat muziek afspeeltquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
studentenkorting bij de apple store?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:23 schreef Gelderland het volgende:
waar is de ipod mini op dit moment het goedkoopste ?Iemand die dat weet...? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar vraag me af of hij nog ergens op VOORAAD is onder de 199 Euro (de prijs bij de Apple Shop)
Pauperstudenten ook allemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
hoeveel korting krijg je daar als je je collegepas kan tonen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
Ik moet nog2 weken wachten, na Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Zegt de tot voor kort nog "eeuwige" student zijnde persoonquote:
8% bij de online store en 6% geloof ik als je gewoon de winkel binnenloopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef Gelderland het volgende:
ja maar hoeveel korting krijg je als student bij de Apple Store?
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef Gelderland het volgende:
maarja op de site komen er verzendkosten bij dus heeft die korting ook geen zin :S
ja maar IPOD mini is helaas ¤199,- dus geen optie, dan maar naar Appleshop met korting van 6%...goedkoper is hij nergens op VOORRAAD....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-
ik ga om diezelfde reden ook naar de apple shop van de weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:59 schreef Gelderland het volgende:
achja, voor die paar euro bedenk ik me nu ga ik dan wel naar de Apple shop toe... heb ik um direct
nog 1 andere vraag: die accu is verder wél ok? Hoorde verhalen dat die snel kapot was ofzo(zit er gewoon garantie op?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |