De US Open word op Hard Court gespeed.quote:Voor het eerst in de geschiedenis van de V.S. open, zullen de toeschouwers op tennisballen mogen houden die de tribunes tijdens gelijkespel bereiken.
Een ventilator-vriendschappelijk initiatief dat zeker is om rave overzichten onder toeschouwers van alle leeftijden, jonge geitjes en ouders te trekken kan de klap van huisballen in de tribunes nu dragen.
Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.
later krijg je nog op deze topic het deelnemersveld van de heren en vrouwenquote:Informatie over de nederlandse spelers die proberen om naar de US OPEN :
Melle van Gemerden doet niet mee aan het kwalificatietoernooi van de US Open. De kwartfinalist van de Priority Telecom Open in Amersfoort geeft de voorkeur aan een challengertoernooi in Italië. Raemon Sluiter, Sjeng Schalken, Dennis van Scheppingen en Melvyn op der Heijde gaan zich in New York wel proberen te kwalificeren voor het hoofdschema.
Peter Wessels is als enige Nederlander op basis van zijn ranking direct toegelaten tot het hoofdtoernooi. Van Gemerden drong eerder dit jaar via de kwalificaties door tot het hoofdschema van de Australian Open. Bij zijn Grand Slam-debuut snoepte hij toen een set af van de Spanjaard Juan Carlos Ferrero.
voorbeschouwing snap ik niet maar ik kan wel plaatjes er op zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Chepke het volgende:
Ik bedoel plaatjes, een voorbeschouwing etc...
RTL 5 doet meestal WIMBLEDON maar US OPEN doet eurosport en bij de nos een samenvatting van de dagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat RTL5 het (live) uitzenden?
Anders Eurosport wel denk ik.
Niks mis met die vertaling hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.
![]()
J.
P.s. Digitale vertalers zuigen.
Ik dacht dat ze dat bij Wimbledon zeidenquote:
Hij zal zeker wel de kwartfinale halen als 'ie een beetje een goede loting heeft, maar ik zie hem het toernooi niet winnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Agasssi won pas toch maar mooi de Mercedes Benz open. (pre-US Open tournooi dacht ik)
jah zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef zjroentje het volgende:
Zeg hayder, in elk tennistopic de link naar dit topic geven is natuurlijk niet de bedoeling. De users vinden dit topic wel hoor.
niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef Chepke het volgende:
Wat een slechte teksten zeg, in de OP...
volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:52 schreef hayder het volgende:
[..]
niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar niet
Inderdaad...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteem![]()
Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:09 schreef mitt het volgende:
Federer gaat zo lijkt het de US Open spelen zonder maar een voorbereidingstoernooi. Na Wimbledon helemaal niks meer gespeld, mede door een blessure.
Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:36 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?
Op zijn website zei hij op 21 juli 2005 dat hij nog wel van plan is om in Cincinatti te spelen http://www3.rogerfederer.com/index.php?newlang=englishquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.
En ik kan me niet voorstellen dat hij de week van te voren (dus in New Haven) alsnog een echt toernooi gaat spelen. Dat zou dan betekenen, dat hij 12 wedstrijden in 21 dagen zou moeten spelen.
Roddick vind ik al meer dan een jaar niet overtuigend en Hewitt ook niet. Safin lijkt me te grillig (maar ik krijg de indruk dat hij niet meedoet?) En Agassi zie ik het inderdaad ook niet winnen.quote:Maar Federer blijft natuurlijk de titelkandidaat. Omdat hij de beste is en omdat er eigenlijk geen andere favorieten zijn. Roddick? Wat Butra zegt, al een tijd niet meer overtuigend. Geen idee hoe het met Hewitt staat en Agassi zal zeker niet winnen.
Sugyjama is toch een niveau'tje lager dan een Clijsters bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:59 schreef hayder het volgende:
Mogelijk winaar van de vrouwen kan best worden marry piece die speelde heel goed tegen sugijama.
Precies...Ben vooral benieuwd naar Montreal(Want Federer doet er niet mee, die maakt het leven toch wat voorspelbaarderquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Wel mooi dat we tot nu toe geen uitgesproken favoriet hebben. Federer een kleine blessure nu. Roddick wel in de finale van Washington, maar toch niet al te overtuigend de afgelopen weken. Hewitt, benieuwd hoe het met hem staat. Agassi wel een toernooi gewonnen, maar tegen relatief mindere tegenstanders. Safin (waarschijnlijk) out. Ben benieuwd wat de komende Masters toernooien op gaan leveren.
Wel een legendarische OP hoor. Dacht ff dat ik scheel zat te kijken..
Nadal is goed op hard court. Federer heeft een kleine blessure dus misschien komt hij niet zo ver. Na Wimbledon geen toernooi meer gespeeld.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Wel lelijk dat Agassi tegenwoordig Adidas draagt
Verder is het wel knap dat agassi L.A. heeft gewonnen na een lange blessure. Meteen een toernooi winnen, is wel lekker. Nu nog het super 9 toernooi winnen en dan door naar de US Open.
Van Nadal verwacht ik niet veel op hardcourt, en Federer zal wel weer winnen ( saaie ATP ).
Jij denkt dat Agassi van Hewitt en Nadal wint?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:58 schreef suus21 het volgende:
als Agassi niet tegen Fed aanloopt dan wint ie elke ronde, tenzij die blessure weer opduikt maar dat zal wel niet.
nee hoor is niet sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef suus21 het volgende:
goed zo eindelijk een Agassi lover hihi
of was dat weer sarcastisch bedoeld??
Agassi wint gewoon niet meer van Nadal of Hewitt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:23 schreef suus21 het volgende:
Agassi wint zeker van Nadal op hardcourt en ook van Hewitt. We zullen zien Agassi-haters...
misschien nog wel van Hewitt, op een goede dag van Agassiquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Agassi wint gewoon niet meer van Nadal of Hewitt.
Accepteer dat nou gewoon een keer.
Ik denk dat je Nadal juist niet moet onderschatten. Hij heeft al vaker goede resultaten op hard court behaald en zelfs op Wimbledon wint hij een rondje in zijn eerste toernooi daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Machielovic het volgende:
Nadal moet je niet overschatten op hardcourt, die kan daar echt nog niet mee met de top waar Agassi nogsteeds toe behoort als het fysiek lekker gaat. Hewitt is danweer een ander verhaal die is vaak erg lastig te kloppen, okay Federer is danweer een uitzondering
Volgens mij wel. Nadal heeft dit jaar ook een partij van 5,5 uur van Coria gewonnen. Hij heeft een behoorlijk goede conditie. Weet niet of het veel uitmaakt dat dat gravel was en dit hardcourt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Machielovic het volgende:
Nadal moet je niet overschatten op hardcourt, die kan daar echt nog niet mee met de top waar Agassi nogsteeds toe behoort als het fysiek lekker gaat.
Ik zie hem nu spelen tegen Bjorkman, en Agassi maakt geen goede indruk. Tegen Martin ook al niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hayder het volgende:
suus je hebt gelijk man agassi is invorm en dan dat heb ik gezien!
Roddick heeft in de eerste ronde van Montreal verloren. Ik heb hem dit jaar nog nergens overtuigend gevonden; het spijt me zeer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:29 schreef hayder het volgende:
Zijn we roddick vergeten ofzo alleen maar aggasi en federer
Roddick is een van de sterkste spelers in het spelersveld.
Ik zal je zeggen nadal gaat het niet halen op de us open
Wat doet zo'n schoteltje tegenwoordig?quote:
Zendt Eurosport hem altijd uit? Da's cool. De NOS zendt wel Roland Garros uit, maar voor de rest is het niet veel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:55 schreef Norrage het volgende:
Eurosport zendt hem altijd uit, Nederland(NOS) zendt nooit iets goeds uit dus tsja...Maar RTL5 deed het altijd, maar nu is het volgens mij naar Talpa...En ik weet niet of Talpa het gaat doen?
Iedere omroep zou het waarschijnlijk wel kunnen betalen, alleen denk ik niet dat ze de rechten willen kopen, omdat ze denken dat er te weinig kijkers zullen zijn. Belangrijkste reden: het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat doet zo'n schoteltje tegenwoordig?
Best gek eigenlijk dat er een schotel nodig is om tennis te kunnen zien. Hoe kan het dat de rechten van die toernooien blijkbaar zo duur zijn dat zelf seen land als Nederland (dat niet een van de armste landen ter wereld is) ze niet kan betalen. Weet iemand hoe dat komt?
nee nog beter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef Norrage het volgende:
wow een samenvatting...zelfs dat doen ze meestal niet...meestal laten ze 1 rally zien en zeggen wie er gewonnen heeft.... -_-
Laat de NOS dit even printen en aan alle medewerkers geven. Misschien dat ze het dan leren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee nog beter.
manier van verslaggeven:
in de studio:
En dan gaan we nu verder met de US Open. Op Flushing Madows wordt de komende twee weken het laatste grand slam van dit seizoen gespeeld.
Vandaag kwam de zwitse nummer 1 van de wereld Roger Federer in actie en hij won van de Qualifier James Sekulov.
*dan gaan ze over naar de beelden met ondertussen commentaar*
Laten punt zien/[i]
De Australiër bood goed weerstand in de eerste set maar op 5-4 brak Federer op Love door de service van Sekulov en won de eerste set met 6-4.
[i]volgend punt[/]i
De 2de set gaf de zwitser gas en ook de 3de set was hij veel te sterk voor de Qualifier.
[i]laatste punt
En hij maakt de wedstrijd uit met een ace.
Dan kijken we nog even naar de andere uitslagen. hewitt wint in 3 sets..... blablabla De nederlanders liggen er in de eerste ronde al uit.
Dan gaan we nu verder met een 25min durende samenvatting van een of andere vage kutklassieker van het wielrennen. Met commentaar van onze eigen randebiel, Mart Smeets.
Nadal staat behoorlijk goed te spelen op hardcourt hoor. Eerder dit jaar al in Miami (waar hij in 5 sets van Federer verloor) en deze week in Montreal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:29 schreef hayder het volgende:
Zijn we roddick vergeten ofzo alleen maar aggasi en federer
Roddick is een van de sterkste spelers in het spelersveld.
Ik zal je zeggen nadal gaat het niet halen op de us open
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee nog beter.
manier van verslaggeven:
in de studio:
En dan gaan we nu verder met de US Open. Op Flushing Madows wordt de komende twee weken het laatste grand slam van dit seizoen gespeeld.
Vandaag kwam de zwitse nummer 1 van de wereld Roger Federer in actie en hij won van de Qualifier James Sekulov.
Laten punt zien/[i]
De Australiër bood goed weerstand in de eerste set maar op 5-4 brak Federer op Love door de service van Sekulov en won de eerste set met 6-4.
[i]volgend punt[/]i
De 2de set gaf de zwitser gas en ook de 3de set was hij veel te sterk voor de Qualifier.
[i]laatste punt
Dan kijken we nog even naar de andere uitslagen. hewitt wint in 3 sets..... blablabla De nederlanders liggen er in de eerste ronde al uit.
Dan gaan we nu verder met een 25min durende samenvatting van een of andere vage kutklassieker van het wielrennen. Met commentaar van onze eigen randebiel, Mart Smeets.
dank uquote:
Tsja, als je bedenkt dat hij 3 rondes kwalificatie moet spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
dank u
Sluiter ziet trouwens ook af van deelname (waarschijnlijk aan het kwalificatietoernooi) hoorde ik gister op Studio Sport
Leuk, is dat nou wat, zo'n schotel? En krijg je daarop bijvoorbeeld CBS en andere Amerikaanse (sport)zenders? Ik vind het namelijk bedroevend wat er tegenwoordig aan tennis wordt uitgezonden. Afgezien van de vier Grand-Slamtoernooien wordt er qua herentennis nauwelijk iets uitgezonden. Zo'n toernooi als Cincinnnatti zou ik echt graag willen zien. Jammer dat Nadal niet bij de laatste acht zit. Het lijkt wel of het herentennis sterker *blijft* worden. Er zijn zoveel écht goede spelers, zoals Federer, Safin, Hewitt, Roddick, Nadal, Davydenko, Ferrero, Agassi, Coria, Nalbandian,Gasquet, Ljubicic en Ancic.quote:
quote:For the first time ever Eurosport will broadcast the night sessions of the U.S. Open live. The final major championship of the season, from 29 August to 11 September at Flushing Meadows, New York, will also feature on eurosport.com with round-the-clock live scoring, comments, videos and analysis.
With 150 hours of broadcast on Eurosport, including 130 hours live, and 30 hours on Eurosport 2, the pan-European television channel will provide unbeatable coverage to over 250 millions viewers in 54 countries.
The daily programming will consist of:
From 17.15 to 05.00 CET, LIVE on Eurosport
From 05.00 to 07.00 CET, the best matches of the night on Eurosport
From 20.00 to 23.00 CET, the best matches on Eurosport 2
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
nee nog beter.
manier van verslaggeven:
in de studio:
Laten punt zien/[i]
[i]volgend punt[/]i
[i]laatste punt
Da's wel cool. Indaad: weinig slaap. Ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:49 schreef Butra het volgende:
Eurosport doet de hele US Open live:
[..]Slaapritme.
Dat zal wel te duur zijn voor Eurosport.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:35 schreef girllover het volgende:
Wat me dus wel opvalt is dat er van de heren bijna niets te zien is naast de Gand-Slamtooernooien.
Hij is niet constant genoeg voor veel aansprekende resultaten. Ik schat hem zijn hele leven rond de vijftigste plaats van de ATP, waar hij nu ook staat. Een paar keer per jaar klappen we voor hem als hij een aansprekende naam (bijna) uitschakeld. Over 20 jaar denken we terug aan dat talent dat het nooit maakte.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef tordesmonats het volgende:
us open 2005 wordt voor robby ginepri
Ik denk dat over 20 jaar helemaal niemand meer over hem nadenktquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is niet constant genoeg voor veel aansprekende resultaten. Ik schat hem zijn hele leven rond de vijftigste plaats van de ATP, waar hij nu ook staat. Een paar keer per jaar klappen we voor hem als hij een aansprekende naam (bijna) uitschakeld. Over 20 jaar denken we terug aan dat talent dat het nooit maakte.
Gelukkig maken ze van Agassi ook nog steeds een held.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:52 schreef Leatherface het volgende:
Ach, Amerikanen zijn erg goed in het hypen van jonge sporters.
IS WEL ERG JAMMER HIJ MAAKT EEN GOEDE KANS ALS HIJ INVORM IS EN RUSTIG BLIJFTquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef Mist het volgende:
Geen Safin op de US Open... zo wordt bericht op zijn eigen site http://www.maratsafin.com/
Wat maakt het gedrocht Kuzzie een favoriet van jou?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef mitt het volgende:
Gaudio alweer kansloos onderuit, zonde.
En een van mn vrouwelijke favorieten en titelverdedigster Svetlana Kuznetsova staat te verliezen tegen een of andere troela
Enigszins te verwachten. Die is nog helemaal niet fit. Ze was ook wel een beetje 'dik'.quote:
Het is niet live hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:05 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nu op Eurosport tegen danilidou,
die wordt van de baan geveegd
Kan heel R'dam geen Eurosport ontvangen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is niet live he, maar samenvattingen. Ze beginnen pas om 17.00 weer met live tennis.
Geen Eurosport heeft in Rotterdam
Helemaal nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets in Rotterdam.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kan heel R'dam geen Eurosport ontvangen?
Volgens mij niet. Amsterdam had/heeft het ook niet. Wel Eurosport 2.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kan heel R'dam geen Eurosport ontvangen?
Dat doet me deugtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Henman verliest de eerste set.
Mijn ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef Norrage het volgende:
Zzzz...Wessels is echt de koning in het kansen missenAls hij deze set verliest vergeeft hij het hemzelf nooit...en verliest ie waarschijnlijk de 2 sets erna :/
Jammer van monfilsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils verliest, volgens mij was hij wel beter, 28-25 in games was het ook voor hem, maar goed.
2-2 tweede set Wessels.
Volgens mij is het wereldrecord 51 en staat het op naam van zowel Karlovic als Joachim Johansson die die partijen overigens beide verloren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef Norrage het volgende:
En die Kuerten met zijn aces....Hij had het wereldrecord al staan op 59 of zo...maar wtf, die gast kan vrijwel niet serveren? Of in ieder geval niet echt fantastisch of zo...Hoe doet ie dat?Go Guga
Nou nou, beetje meer respect voor Peter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Norrage het volgende:
Go Wessels!
Nu Wessels tegen Nalbandian...Moet te doen zijn...Nalbandian verliest tegen de vreemdste personen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
1 e set verloren Wessels - hij is mentaal echt niks
Het gebeurt alleen wel heeel vaak dat hij veel break/setpunten laat liggen....en alsnog de set/wedstrijd verliest...quote:
Een waarheid gelijk Us Mem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Norrage het volgende:
Go Wessels!
Nu Wessels tegen Nalbandian...Moet te doen zijn...Nalbandian verliest tegen de vreemdste personen...
Zit de herhaling te kijken....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 05:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Muller wint: 7-6, 7-6, 7-6.
Werkelijk fenomenaal gespeeld. Mis het niet in de herhaling!.
Federer is niet zo'n slappe zak als Roddick. Die zou dit nooit laten gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
Wat een held die Muller - ik heb alleen de eerste set live gezien maar hij straalde zoveel zelfverzekerdheid en rust uit. Wel jammer van Andy, had liever gezien dat Muller dit tegen Federer zou doen.
[afbeelding]
Roddick een slappe zak?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Federer is niet zo'n slappe zak als Roddick. Die zou dit nooit laten gebeuren.
Waarom? Omdat ie hard slaat....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:25 schreef addictivebeat het volgende:
ahahahaha, Roddick gelijk deruit geslagen, lekker goed voor hem!!!![]()
anti-tennisser!
![]()
Dat ging echt moeiteloos zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:16 schreef XL het volgende:
Federer in 61 minuten. Lijkt wel damestennis!
3? :/quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef RayMania het volgende:
3 van de laatste 4 finalisten er al uit
Ohnee alleen Ferrero en Roddickquote:
Terwijl het een lastige loting was, die Muller heeft de US-open voor junioren gewonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Roddick zal nu wel genadeloos met de grond gelijk worden gemaakt in de Amerikaanse pers.
Dan nog moet hij simpel winnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Terwijl het een lastige loting was, die Muller heeft de US-open voor junioren gewonnen.
Wrom, hij is geen robot, gelukkig niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan nog moet hij simpel winnen.
Nummer 4 tegen nummer 78. You do the math ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Wrom, hij is geen robot, gelukkig niet.
Finale in LA, waar hij van Agassi verloor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Leatherface het volgende:
Bereikte die Muller niet een poosje geleden de halve finale of finale van 1 of ander Amerikaans toernooi?
Leg het daar maar neer Andy.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Juan Zueco het volgende:
Murray kotste de halve baan over. En toch winnen.
Knap (en goor).
J.
Tuurlijk, maar die stand zegt dus gelukkig niet alles. Muller is volgens mij ook een potentiele top 10-er.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nummer 4 tegen nummer 78. You do the math ...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Muller is volgens mij ook een potentiele top 10-er.
Zuluaga had anders wel een setpoint in de eerste set.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Clijsters ook.
Daarvoor en daarna had ze niet zoveel problemen, vooral de tweede set nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zuluaga had anders wel een setpoint in de eerste set.
Daarna pakte ze idd geen game meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarvoor en daarna had ze niet zoveel problemen, vooral de tweede set niet.
11-11 in de tie-break. Volgens mij missen we wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef mitt het volgende:
tiebreak Acasuso - Horna, veel meer kijkplezier.
Gisteren gezien idd. Erg leuk om te zien. Was blij dat Murray trouwens won. Ik ben dan weer niet zo'n fan van Pavelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef mitt het volgende:
trouwens wel j ammer dat Eurosport van die gare vrouwenwedstrijden laten zien. Sharapova wint 100 van de 100 keer dus gewoon niet interessant.
tiebreak Acasuso - Horna, veel meer kijkplezier. Zoals ik dat vannacht ook had met vijfde set Pavel -Murray
Ik vond Eurosport sowieso altijd wel een goede zender met een zeer gevarieerd aanbod. Van de Tennis Grand Slams hadden ze niet altijd evenveel uitzendrechten, maar nu zijn ze er wel als de kippen bij, en dat is wel tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Wel klasse van eurosport dat ze zoveel uitzenden. Die zender wordt steeds beter.
Inderdaad, mijn slapeloze nacht kreeg met Roddick een prettig tinjte.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Wel klasse van eurosport dat ze zoveel uitzenden. Die zender wordt steeds beter.
Bij 300 posts, dus nog een kleine 50. Zal wel morgen worden voor 'ie vol is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef hayder het volgende:
hoe kun je zien als dit topcic vol is dan maak iik wel een vervolg
Allang Tongquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ja sommigen moeten er eerder uitstappen, maar ja money money money.
Ligt Henman er al uit trouwens ?
En een break achter in de derdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ivanovicheeft de tweede set verloren
2-1 nu zelfs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat Kirilenko staat in de tweede set met 1-0 voor tegen Williams
4-1, weer teruggebrokenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Calleri breekt een keer terug: 3-1.
Was een prachtige partij, Jenkins is een belofte.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:58 schreef XL het volgende:
Iemand Jenkins - Nadal gezien?
De setstanden van hem tegen Bastl en Nadal zijn erg goed voor de nummer 300-zoveel van de wereld.
Speelde Nadal goed? Of speelde Nadal als een half-court Roddick en was Jenkins daarom zo sterk?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een prachtige partij, Jenkins is een belofte.
Hij heeft iig nog genoeg ruimte ter verbetering, want zijn techniek is vrij beroerd. Net zoals zijn spel aan het net.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een prachtige partij, Jenkins is een belofte.
Dat is inderdaad niet normaal hoor, op de andere Grand Slams wordt er strak gehouden aan:quote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef NY_Giant het volgende:
Waarom is het speelschema op de US Open eigenlijk zo vreemd? Zo waren er op de 3e speeldag nog 1e ronde-partijen. Wessels speelt pas op de 5e speeldag (dus nog niet vanavond/vannacht) z'n tweede ronde-partij. Er is toch ook nog geen regen geweest ofzo? Baan 4 heeft trouwens elke dag maar 1 of 2 wedstrijden en sommige andere banen (5,12 en 16) worden helemaal niet bespeeld. Dus ruimte is er nog genoeg!
Roddick is gewoon slecht, en Ginepri is goed. Dus doe de wiskundequote:Op donderdag 1 september 2005 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Muller is niks meer. Roddick wel verslagen maar nu 6-1 5-0 achter tegen Ginepri.
Die oude man laat zich niet imponeren door een ruige service en wat bruut geweld. Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Juan Zueco het volgende:
De oude man speelt het heel erg slim. 7-6,3-0 voor.
J.
Wat een vent die Agassi!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Karlovic nog niet verslagen
Logisch.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Wawrinka is trouwens bijna klaar met Puerta.
Toch niet helemaal, Wawrinka kreeg een paar matchpoints, maar staat ondertussen 5-6 achter en moet er een tie-break uitslepen.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef XL het volgende:
Ik vind dat shirt van Kuerten wel ok!
Doet me eraan denken dat ik Kuerten ook ok vind.
Helaas verliest ie wel bijna de tweede set.
Al mijn ex-vriendinnetjes zijn fan van hemquote:
De eerste dateren uit de hoogtijdagen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Guga is de Kournikova van de ATP geworden.
Triest.
J.
Hij is echt nooit over die heupblessure heen gekomen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Guga is de Kournikova van de ATP geworden.
Triest.
J.
Inderdaad. Kies dan voor Wawrinka - Puerta, of 'n Saulnier - Ljubicic (die ook op het punt van beginnen staat).quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport.
Waarom Coria-Spadea uitzenden, waar Coria momenteel staat te vegen, terwijl er nog zat partijen bezig zijn die spannender zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |