abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418292
Eind augustus start weer een tennis toernooi US Open.

het begint op 29 augustus en eindigdt op 11 september
Dit jaar allemaal met nieuwe banen zoals deze...
Een historisch, gewaagd nieuw hofkleurenschema dat wordt ontworpen om het zicht van de tennisbal voor spelers, fans, en televisiekijkers te verhogen, de 2005 V.S. opent en toernooien van de Reeks van de V.S. zullen de Open het debuut van een blauw binnenhof merken dat door een groen buitenhof wordt omringd.

Bovendien, zal blauwe en groene kleurencombo verstrekken een handtekening dat reeksen het behalve de andere majoors kijkt en een identificeerbare verbinding tussen de Open Open Reeks van de V.S. en de V.S. voorziet.

De eerste wijziging van hofkleuren bij de V.S. Open sinds de gebeurtenis die aan het Nationale Centrum van het Tennis USTA in het Spoelen, N.Y., in 1978 van Bosheuvels wordt bewogen, zal de nieuwe blauwe lay-out de oppervlakte van de handtekeningsdecoTurf II hardcourt van de V.S. blijven kenmerken Open.

De blauwe hoven zullen hun veel-voorzien debuut bij de eerste gebeurtenis van de Reeks van de V.S. Open van de zomer, de RCA Kampioenschappen in Indianapolis maken, een gebeurtenis die van mensen vanaf 18-24 lopen Juli.
quote:
Voor het eerst in de geschiedenis van de V.S. open, zullen de toeschouwers op tennisballen mogen houden die de tribunes tijdens gelijkespel bereiken.

Een ventilator-vriendschappelijk initiatief dat zeker is om rave overzichten onder toeschouwers van alle leeftijden, jonge geitjes en ouders te trekken kan de klap van huisballen in de tribunes nu dragen.

Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.
De US Open word op Hard Court gespeed.
De winnaar van vorige jaar bij de mannen : Roger Federer

Bij de vrouwen : Svetlana Koeznetsova
quote:
Informatie over de nederlandse spelers die proberen om naar de US OPEN :
Melle van Gemerden doet niet mee aan het kwalificatietoernooi van de US Open. De kwartfinalist van de Priority Telecom Open in Amersfoort geeft de voorkeur aan een challengertoernooi in Italië. Raemon Sluiter, Sjeng Schalken, Dennis van Scheppingen en Melvyn op der Heijde gaan zich in New York wel proberen te kwalificeren voor het hoofdschema.

Peter Wessels is als enige Nederlander op basis van zijn ranking direct toegelaten tot het hoofdtoernooi. Van Gemerden drong eerder dit jaar via de kwalificaties door tot het hoofdschema van de Australian Open. Bij zijn Grand Slam-debuut snoepte hij toen een set af van de Spanjaard Juan Carlos Ferrero.
later krijg je nog op deze topic het deelnemersveld van de heren en vrouwen

[ Bericht 17% gewijzigd door hayder op 04-08-2005 23:44:31 ]
pi_29421540
Het prijzengeld voor de winnaar lijkt me een tikkeltje overdreven ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29422854
Een topic over de US Open verdient een veel mooiere OP!!
pi_29423833
hoe bedoel je
pi_29424846
Ik bedoel plaatjes, een voorbeschouwing etc...
pi_29426408
En Nederlands is ook wel handig.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29427749
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Chepke het volgende:
Ik bedoel plaatjes, een voorbeschouwing etc...
voorbeschouwing snap ik niet maar ik kan wel plaatjes er op zetten

ik wil ook wel de spelers er op zetten maar die zijn nog niet bekend.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:34:19 #8
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_29428257
op www.usopen.org is heel veel info te vinden voor de OP met ook het deelnemersveld

en _wie heeft kaarten voor 9/1 en 9/8
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:36:01 #9
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_29428279

Nieuwe kleuren van de baan
pi_29432512
is ie nou wel goed?
pi_29432530
Gaat RTL5 het (live) uitzenden?

Anders Eurosport wel denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_29432569
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat RTL5 het (live) uitzenden?

Anders Eurosport wel denk ik.
RTL 5 doet meestal WIMBLEDON maar US OPEN doet eurosport en bij de nos een samenvatting van de dag
pi_29432584
ziet de topic er nu wel goed uit
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:29:10 #14
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29432828
Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.

J.

P.s. Digitale vertalers zuigen.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_29432880
tuurlijk waarom niet
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:41:12 #16
84009 girllover
You had me at hello
pi_29433087
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:

J.

P.s. Digitale vertalers zuigen.
Niks mis met die vertaling hoor.
pi_29433109
Wie gaan er voor dubbek prijzengeld strijden?

Clijsters en ?
pi_29433616
davenpoort
pi_29434711
Ik mag die nieuwe banen wel.

Is het nu ook met die elektronische beelden die de scheidsrechter krijgt om te bepalen of de bal in is of niet? Ik dacht dat ze dat dit jaar in zouden voeren bij de US OPEN
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 01:27:15 #20
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29435567
Hawkeye?

Zou mooi zijn.

J.
pi_29435593
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Hawkeye?

Zou mooi zijn.

J.
Ik dacht dat ze dat bij Wimbledon zeiden
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 01:41:50 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29435915
Agasssi won pas toch maar mooi de Mercedes Benz open. (pre-US Open tournooi dacht ik)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29436048
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Agasssi won pas toch maar mooi de Mercedes Benz open. (pre-US Open tournooi dacht ik)
Hij zal zeker wel de kwartfinale halen als 'ie een beetje een goede loting heeft, maar ik zie hem het toernooi niet winnen.
sig verwijderd door FA
pi_29439748
Zeg hayder, in elk tennistopic de link naar dit topic geven is natuurlijk niet de bedoeling. De users vinden dit topic wel hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29440444
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef zjroentje het volgende:
Zeg hayder, in elk tennistopic de link naar dit topic geven is natuurlijk niet de bedoeling. De users vinden dit topic wel hoor.
jah zal het niet meer doen
pi_29444578
Wat een slechte teksten zeg, in de OP...
pi_29444773
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef Chepke het volgende:
Wat een slechte teksten zeg, in de OP...
niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar niet
pi_29444824
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:52 schreef hayder het volgende:

[..]

niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar niet
volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteem
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:09:21 #29
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29482712
Federer gaat zo lijkt het de US Open spelen zonder maar een voorbereidingstoernooi. Na Wimbledon helemaal niks meer gespeld, mede door een blessure.

en Safin is ook onzeker.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29488342
De kans voor Hewitt/Roddick of iemand anders om onder de oneindige hegemonie van Federer misschien een keertje een grand slam te winnen...Over een paar jaar zie ik adt niet meer mogelijk, dan zijn al die kindsterren top 10 spelers
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29488684
Wel mooi dat we tot nu toe geen uitgesproken favoriet hebben. Federer een kleine blessure nu. Roddick wel in de finale van Washington, maar toch niet al te overtuigend de afgelopen weken. Hewitt, benieuwd hoe het met hem staat. Agassi wel een toernooi gewonnen, maar tegen relatief mindere tegenstanders. Safin (waarschijnlijk) out. Ben benieuwd wat de komende Masters toernooien op gaan leveren.

Wel een legendarische OP hoor. Dacht ff dat ik scheel zat te kijken..
pi_29488985
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteem
Inderdaad...
Ik vind de US Open juist geweldig, maar die teksten gaan werkelijk nergens over, schandalig
pi_29489299
als we toch alllemaal zitten zeiken dan haal ik maar helemaal weg dan opent iemand anders maar een us open die wel mooi is Echt zielige gasten hier jonge ma8tig zeiken over de tekst het is ook maar een vertaal systeem/
pi_29489319
kan niet meer dus ik vraag iemand om deze topic weg te halen en een slot er op doen
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:36:47 #35
84009 girllover
You had me at hello
pi_29489489
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:09 schreef mitt het volgende:
Federer gaat zo lijkt het de US Open spelen zonder maar een voorbereidingstoernooi. Na Wimbledon helemaal niks meer gespeld, mede door een blessure.
Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:41:13 #36
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29489548
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:36 schreef girllover het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?
Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.

En ik kan me niet voorstellen dat hij de week van te voren (dus in New Haven) alsnog een echt toernooi gaat spelen. Dat zou dan betekenen, dat hij 12 wedstrijden in 21 dagen zou moeten spelen.

Maar Federer blijft natuurlijk de titelkandidaat. Omdat hij de beste is en omdat er eigenlijk geen andere favorieten zijn. Roddick? Wat Butra zegt, al een tijd niet meer overtuigend. Geen idee hoe het met Hewitt staat en Agassi zal zeker niet winnen.
pi_29490045
mitt wil je dat doen want ze zeiken allemaal
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:19:18 #38
84009 girllover
You had me at hello
pi_29490119
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:41 schreef mitt het volgende:

[..]

Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.

En ik kan me niet voorstellen dat hij de week van te voren (dus in New Haven) alsnog een echt toernooi gaat spelen. Dat zou dan betekenen, dat hij 12 wedstrijden in 21 dagen zou moeten spelen.
Op zijn website zei hij op 21 juli 2005 dat hij nog wel van plan is om in Cincinatti te spelen http://www3.rogerfederer.com/index.php?newlang=english
quote:
Maar Federer blijft natuurlijk de titelkandidaat. Omdat hij de beste is en omdat er eigenlijk geen andere favorieten zijn. Roddick? Wat Butra zegt, al een tijd niet meer overtuigend. Geen idee hoe het met Hewitt staat en Agassi zal zeker niet winnen.
Roddick vind ik al meer dan een jaar niet overtuigend en Hewitt ook niet. Safin lijkt me te grillig (maar ik krijg de indruk dat hij niet meedoet?) En Agassi zie ik het inderdaad ook niet winnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door girllover op 08-08-2005 09:47:16 ]
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:26:31 #39
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_29493954
alle sal kom reg.

J.
pi_29499247
Mogelijk winaar van de vrouwen kan best worden marry piece die speelde heel goed tegen sugijama.
pi_29499289
Federer

Appeltje - eitje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29500283
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 08:59 schreef hayder het volgende:
Mogelijk winaar van de vrouwen kan best worden marry piece die speelde heel goed tegen sugijama.
Sugyjama is toch een niveau'tje lager dan een Clijsters bijvoorbeeld.

Hoe is het trouwens met Davenport? Ze had geloof ik weer last van een blessure.
sig verwijderd door FA
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:58:50 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29500669
Wel lelijk dat Agassi tegenwoordig Adidas draagt

Verder is het wel knap dat agassi L.A. heeft gewonnen na een lange blessure. Meteen een toernooi winnen, is wel lekker. Nu nog het super 9 toernooi winnen en dan door naar de US Open.

Van Nadal verwacht ik niet veel op hardcourt, en Federer zal wel weer winnen ( saaie ATP ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29502542
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Wel mooi dat we tot nu toe geen uitgesproken favoriet hebben. Federer een kleine blessure nu. Roddick wel in de finale van Washington, maar toch niet al te overtuigend de afgelopen weken. Hewitt, benieuwd hoe het met hem staat. Agassi wel een toernooi gewonnen, maar tegen relatief mindere tegenstanders. Safin (waarschijnlijk) out. Ben benieuwd wat de komende Masters toernooien op gaan leveren.

Wel een legendarische OP hoor. Dacht ff dat ik scheel zat te kijken..
Precies...Ben vooral benieuwd naar Montreal(Want Federer doet er niet mee, die maakt het leven toch wat voorspelbaarder ) en naar de resultaten van de eerste master in een tijdje

Ik zie Roddick wel in de finale, Nadal in de halve en in die andere kant toch hewitt of zo...Maar deze topic gaat over de USOpen..ook heel interessant...
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:01:26 #45
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29503082
dude

die vertaling
PieAir
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:20:29 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29503283
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Wel lelijk dat Agassi tegenwoordig Adidas draagt

Verder is het wel knap dat agassi L.A. heeft gewonnen na een lange blessure. Meteen een toernooi winnen, is wel lekker. Nu nog het super 9 toernooi winnen en dan door naar de US Open.

Van Nadal verwacht ik niet veel op hardcourt, en Federer zal wel weer winnen ( saaie ATP ).
Nadal is goed op hard court. Federer heeft een kleine blessure dus misschien komt hij niet zo ver. Na Wimbledon geen toernooi meer gespeeld.
Agassi wordt het niet.
Roddick Kan heel ver komen. Zeker met het Amerikaanse publiek achter hem.
Hewitt doet het meestal goed in New York.
Safin heeft er al eens gewonnen en is overal goed, mits gemotiveerd.

ben benieuwd hoe het met die nieuwe ondergrond zit. Of hij sneller of langzamer is dan de oude.
Heb geen zin om het stukje in de openingspost te lezen want om nou lezen met handicap te gaan doen... neu...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29505843
Ik ben ook maar ff aan een OP begonnen. Zoiets had ik verwacht bij een topic als dit:

2005 US Open Championships

Flushing, New York
August 29 - September 11

Vanaf 29 Augustus is het tijd voor het vierde en laatste Grand Slam toernooi van het jaar. Wie wordt de opvolger van Roger Federer? Gaan de Nederlanders potten breken? Gaat Clijsters haar eerste Grand Slam titel binnenhalen? Dat zijn vragen die de hele (tennis)wereld twee weken lang gaan bezig houden...

Mannen

De grote Favoriet
De grote favoriet is natuurlijk Roger Federer, hij is de grote man op dit moment. Als titelverdediger en winnaar van o.a. Wimbledon dit jaar is de Zwitser de uitgesproken favoriet.
Echter, hij heeft sinds zijn overwinning op Wimbledon geen wedstrijd meer gespeeld, en dus lijkt het er op dat andere spelers kansen gaan krijgen.

Andere kanshebbers
Het rijtje met andere kanshebbers is lang, maar van geen van alle weten we zeker dat ze het Federer echt lastig kunnen maken.
Allereerst Andy Roddick. Hij heeft laten zien dat hij in vorm is met zijn overwinning in Washington. Maar zijn spel is dit jaar minder overtuigend dan een aantal jaren geleden. Hij leunt teveel op zijn service, die verschrikkelijk hard, maar wel voorspelbaar is.

Dan hebben we Lleyton Hewitt: Hij staat derde op de wereldranglijst en ook van hem kan het één en ander verwacht worden. Hij is de verliezend finalist van vorig jaar en heeft al aangegeven dat hij uit is op revanche.

Verder hebben we natuurlijk nog een hele hoop andere uitdagers die gaan proberen voor een verassing te zorgen, maar die vooraf niet echt in aanmerking lijken te komen voor de eindwinst. In dit rijtje horen bijvoorbeeld André Agassi, volledig hersteld van zijn rugblessure getuige zijn recente overwinning in Los Angeles. Toch lijkt hij niet zeven "best of five" wedstrijden te kunnen winnen.
Rafael Nadal mag ook genoemd worden bij de kanshebbers, de kampioen van Roland Garros is dé sensatie van het jaar 2005, maar wat kan hij op het Hard Court in New York?

De winnaar van het eerste Grand Slam toernooi dit jaar, de Australian Open is Marat Safin. Van alle toppers is hij het meest onvoorspelbaar. Vaak is het alles of niets. Als hij in vorm is, is hij één van de favorieten voor de eindoverwinning, net als in 2000 toen hij in de finale Pete Sampras versloeg.
Ook hebben we nog de twee overige halve finalisten van 2004: de Brit Tim Henman en de Zweed Joachim Johansson. Voor beide geldt dat het moeilijk is in te schatten wat ze dit jaar kunnen. Wat we in ieder geval zeker weten is dat ze weten hoe te winnen op de banen van Flushing Meadows.

Hij is nog niet af, maar heb nu geen tijd om er verder aan te werken...
pi_29507768
chepke je bent de beste maar dam moet jij wel een nieuwe topic openen of hoe gaan we dat doen want dit is al een us open topic
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:52:59 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29508150
Zet Thomas Johansson er ook maar bij als outsider.
was Joachim niet uitgeschakeld met een schouderblessure trouwens
Gasquet kan ver komen
Davydenko is gek genoeg ook nog een kleine kanshebber
Fernando Gonzalez heeft ook laten zien dat hij in New York ver kan komen en is in vorm....
Agassi zie ik niet ver meer komen. 5 setters worden te lang voor hem. Als hij de wedstrijden kort kan houden is hij erg gevaarlijk.

Dat zijn de voornaamsten voor mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:58:49 #50
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29511510
als Agassi niet tegen Fed aanloopt dan wint ie elke ronde, tenzij die blessure weer opduikt maar dat zal wel niet.
fijn!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 07:48:41 #51
84009 girllover
You had me at hello
pi_29515395
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:58 schreef suus21 het volgende:
als Agassi niet tegen Fed aanloopt dan wint ie elke ronde, tenzij die blessure weer opduikt maar dat zal wel niet.
Jij denkt dat Agassi van Hewitt en Nadal wint?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:23:45 #52
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29519298
Agassi wint zeker van Nadal op hardcourt en ook van Hewitt. We zullen zien Agassi-haters...
fijn!
pi_29522144
suus je hebt gelijk man agassi is invorm en dan dat heb ik gezien!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:33:15 #54
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29525023
goed zo eindelijk een Agassi lover hihi
of was dat weer sarcastisch bedoeld??
fijn!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:13:28 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29526637
De pre-series zijn nu bezig en de 'nieuwe' banen zijn best prettig om naar te kijken.

Mooie kleur blauw ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29526977
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef suus21 het volgende:
goed zo eindelijk een Agassi lover hihi
of was dat weer sarcastisch bedoeld??
nee hoor is niet sarcastisch bedoeld.
Agassi heeft ook veel kans
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:12:41 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29527718
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:23 schreef suus21 het volgende:
Agassi wint zeker van Nadal op hardcourt en ook van Hewitt. We zullen zien Agassi-haters...
Agassi wint gewoon niet meer van Nadal of Hewitt.
Accepteer dat nou gewoon een keer.
pi_29527906
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Agassi wint gewoon niet meer van Nadal of Hewitt.
Accepteer dat nou gewoon een keer.
misschien nog wel van Hewitt, op een goede dag van Agassi
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:22:38 #59
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_29527983
Nadal moet je niet overschatten op hardcourt, die kan daar echt nog niet mee met de top waar Agassi nogsteeds toe behoort als het fysiek lekker gaat. Hewitt is danweer een ander verhaal die is vaak erg lastig te kloppen, okay Federer is danweer een uitzondering
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:04:21 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29529189
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Machielovic het volgende:
Nadal moet je niet overschatten op hardcourt, die kan daar echt nog niet mee met de top waar Agassi nogsteeds toe behoort als het fysiek lekker gaat. Hewitt is danweer een ander verhaal die is vaak erg lastig te kloppen, okay Federer is danweer een uitzondering
Ik denk dat je Nadal juist niet moet onderschatten. Hij heeft al vaker goede resultaten op hard court behaald en zelfs op Wimbledon wint hij een rondje in zijn eerste toernooi daar.
pi_29539792
Nadal zal in ieder geval de #2 ranking krijgen, dat is toch altijd wel een voordeel...Hewitt verzuimt deze week punten te verzamelen dus zal wel weer gaan zeuren op de USOpen dat hij in het kwart van Federer zit
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:14:20 #62
84009 girllover
You had me at hello
pi_29542022
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef Machielovic het volgende:
Nadal moet je niet overschatten op hardcourt, die kan daar echt nog niet mee met de top waar Agassi nogsteeds toe behoort als het fysiek lekker gaat.
Volgens mij wel. Nadal heeft dit jaar ook een partij van 5,5 uur van Coria gewonnen. Hij heeft een behoorlijk goede conditie. Weet niet of het veel uitmaakt dat dat gravel was en dit hardcourt.
pi_29546808
Volgens mij worden het Federer, Roddick, Safin en hewitt allemaal niet...Volgens mij gaat het een hele onvoorspelbare US Open worden met een totaal onverwachte winnaar...Nalbandian misschien>>>PLZ??:D
pi_29547109
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:19 schreef hayder het volgende:
suus je hebt gelijk man agassi is invorm en dan dat heb ik gezien!
Ik zie hem nu spelen tegen Bjorkman, en Agassi maakt geen goede indruk. Tegen Martin ook al niet.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_29547164
Heeft Hewitt gisteren niet opgegeven met een maagvirus
pi_29547189
Je ZIET hem nu spelen? Hoe?:P
pi_29547276
jah dat vraag ook mij ook AF
pi_29547313
VIa de schotel. .

-edit- Agassi wint de 3e set vrij gemakkelijk van Bjorkman, maar moet het vooral van z'n service hebben op dit moment. Onkarakteristiek veel ongedwongen fouten op de forehand.

Tegen Kiefer zal ie het nog moeilijk krijgen denk ik.

[ Bericht 58% gewijzigd door Vlens_de_Vos op 10-08-2005 22:06:38 ]
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_29547452
Gemene mensen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:11:38 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29547577
Agassi verslaat Bjorkman vrij makkelijk ja.
pi_29566281
Agassi stond gewoon te slapen in die 2e set en Bjorkman serveerde erg goed in die set
fijn!
pi_29567307
Mathieu en Rusedski overtuigend

edit[ oh ik zit niet in het algemene topic..achja...Ik vind ze overtuigend
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:41:53 #73
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29567547
Ik was vergeten dan Cincinnati er nog aankwam, en als Federer daar speelt is er natuurlijk niks aan de hand.

Maar een leuke outsider zou niet slecht zijn.
pi_29567607
Toch heeft Federer in het verleden altijd slecht gepresteerd op US Open...Tot vorig jaar...Dus misschien zakt hij nu weer een beetje terug? Ik hoop zo op een beetje spanning...5 setters waar Federer in zit en zo...Niet 1 setje verliezen een heel toernooi...:/
pi_29572023
Zijn we roddick vergeten ofzo alleen maar aggasi en federer
Roddick is een van de sterkste spelers in het spelersveld.
Ik zal je zeggen nadal gaat het niet halen op de us open
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:33:25 #76
84009 girllover
You had me at hello
pi_29572095
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:29 schreef hayder het volgende:
Roddick heeft in de eerste ronde van Montreal verloren. Ik heb hem dit jaar nog nergens overtuigend gevonden; het spijt me zeer.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:43:10 #77
84009 girllover
You had me at hello
pi_29572291
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:01 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
VIa de schotel. .
Wat doet zo'n schoteltje tegenwoordig?

Best gek eigenlijk dat er een schotel nodig is om tennis te kunnen zien. Hoe kan het dat de rechten van die toernooien blijkbaar zo duur zijn dat zelf seen land als Nederland (dat niet een van de armste landen ter wereld is) ze niet kan betalen. Weet iemand hoe dat komt?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:51:46 #78
84009 girllover
You had me at hello
pi_29572471
Weet iemand trouwens of de US Open wordt uitgezonden op Nederland 1, 2 of 3, Eurosport, BBC of een ander kanaal dat vrijwel iedereen ontvangt? Ben ik wel erg benieuwd naar eigenlijk.
pi_29572542
Eurosport zendt hem altijd uit, Nederland(NOS) zendt nooit iets goeds uit dus tsja...Maar RTL5 deed het altijd, maar nu is het volgens mij naar Talpa...En ik weet niet of Talpa het gaat doen?

En Belgie zendt wel wat uit als de Belgen iets goeds doen...Maar dat wordt waarschijnlijk voornamelijk vrouwentennis
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:58:34 #80
84009 girllover
You had me at hello
pi_29572598
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:55 schreef Norrage het volgende:
Eurosport zendt hem altijd uit, Nederland(NOS) zendt nooit iets goeds uit dus tsja...Maar RTL5 deed het altijd, maar nu is het volgens mij naar Talpa...En ik weet niet of Talpa het gaat doen?
Zendt Eurosport hem altijd uit? Da's cool. De NOS zendt wel Roland Garros uit, maar voor de rest is het niet veel.

Van Talpa weet ik het ook niet.
pi_29572644
Ik neem aan dat het in ieder geval wel uitgezonden wordt op de manier dat RTL5 het deed maar heb geen idee door welke zender
USOpen is altijd goed te doen, wordt nog redelijk op tijd gespeeld...maar GMT+6...en op veel zenders te zien
pi_29572649
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef girllover het volgende:

[..]

Wat doet zo'n schoteltje tegenwoordig?

Best gek eigenlijk dat er een schotel nodig is om tennis te kunnen zien. Hoe kan het dat de rechten van die toernooien blijkbaar zo duur zijn dat zelf seen land als Nederland (dat niet een van de armste landen ter wereld is) ze niet kan betalen. Weet iemand hoe dat komt?
Iedere omroep zou het waarschijnlijk wel kunnen betalen, alleen denk ik niet dat ze de rechten willen kopen, omdat ze denken dat er te weinig kijkers zullen zijn. Belangrijkste reden: het tijdsverschil.
sig verwijderd door FA
pi_29580075
Alleen eurosport zend het het uit en talpa niet bij de nos alleen een samenvATIING
pi_29581115
wow een samenvatting...zelfs dat doen ze meestal niet...meestal laten ze 1 rally zien en zeggen wie er gewonnen heeft.... -_-
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:19:40 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29583010
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:34 schreef Norrage het volgende:
wow een samenvatting...zelfs dat doen ze meestal niet...meestal laten ze 1 rally zien en zeggen wie er gewonnen heeft.... -_-
nee nog beter.
manier van verslaggeven:

in de studio:
En dan gaan we nu verder met de US Open. Op Flushing Madows wordt de komende twee weken het laatste grand slam van dit seizoen gespeeld.
Vandaag kwam de zwitse nummer 1 van de wereld Roger Federer in actie en hij won van de Qualifier James Sekulov.

*dan gaan ze over naar de beelden met ondertussen commentaar*

Laten punt zien/[i]
De Australiër bood goed weerstand in de eerste set maar op 5-4 brak Federer op Love door de service van Sekulov en won de eerste set met 6-4.

[i]volgend punt[/]i
De 2de set gaf de zwitser gas en ook de 3de set was hij veel te sterk voor de Qualifier.

[i]laatste punt

En hij maakt de wedstrijd uit met een ace.

Dan kijken we nog even naar de andere uitslagen. hewitt wint in 3 sets..... blablabla De nederlanders liggen er in de eerste ronde al uit.

Dan gaan we nu verder met een 25min durende samenvatting van een of andere vage kutklassieker van het wielrennen. Met commentaar van onze eigen randebiel, Mart Smeets.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:16:57 #86
84009 girllover
You had me at hello
pi_29589620
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

nee nog beter.
manier van verslaggeven:

in de studio:
En dan gaan we nu verder met de US Open. Op Flushing Madows wordt de komende twee weken het laatste grand slam van dit seizoen gespeeld.
Vandaag kwam de zwitse nummer 1 van de wereld Roger Federer in actie en hij won van de Qualifier James Sekulov.

Laten punt zien/[i]
De Australiër bood goed weerstand in de eerste set maar op 5-4 brak Federer op Love door de service van Sekulov en won de eerste set met 6-4.

[i]volgend punt[/]i
De 2de set gaf de zwitser gas en ook de 3de set was hij veel te sterk voor de Qualifier.

[i]laatste punt

Dan kijken we nog even naar de andere uitslagen. hewitt wint in 3 sets..... blablabla De nederlanders liggen er in de eerste ronde al uit.

Dan gaan we nu verder met een 25min durende samenvatting van een of andere vage kutklassieker van het wielrennen. Met commentaar van onze eigen randebiel, Mart Smeets.
Laat de NOS dit even printen en aan alle medewerkers geven. Misschien dat ze het dan leren.

Wat een kl*tesamenvattingen zijn het inderdaad. Het stelt echt niks voor. Dan zie je het eerst epunt van de partij. Vervolgens zeggen ze: "We maken even een sprongetje in de wedstrijd. Het is nu matchpoint voor Federer... En met een ace maakt hij het uit."
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:32:34 #87
84009 girllover
You had me at hello
pi_29590022
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:29 schreef hayder het volgende:
Nadal staat behoorlijk goed te spelen op hardcourt hoor. Eerder dit jaar al in Miami (waar hij in 5 sets van Federer verloor) en deze week in Montreal.
pi_29591536
Zal me inderdaad niet verbazen dat Nadal gewoon de finale haalt op USOpen als hij een gunstige loting heeft. De top 4/5 staat zo ontzettend boven de rest van het veld...Het lijkt wel damestennis...Alhoewel hier wat vaker verrassingen zijn te bespeuren...Roddick bv ^^
pi_29628819
ze staan tegen over elkaar in montreal in de finale nadal en aggasi we zullen zien
pi_29646845
Schalken ziet af van US Open

RIJSWIJK (ANP) - Sjeng Schalken ziet af van deelname aan het US Open. De Limburgse tennisser vindt zich nog altijd niet voldoende hersteld van de achillespeesblessure die hem al heel lang parten speelt.

Schalken, die in New York tot de kwalificaties was veroordeeld, testte zich de afgelopen tijd in Indianapolis en bij een challenger in de Canadese plaats Granby. Dat verliep niet naar tevredenheid.

Bron: Home.nl
sig verwijderd door FA
pi_29651036
Schalken is geestelijjk echt gesloopt. Zo raar, want hij had aanvankelijk gewoon het lotingslot tegen. Met bijkomende lijfklachten is ie ontspoord. De US Open dus zonder Nederlands sterkste deelnemers.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:13:18 #92
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29655952
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

nee nog beter.
manier van verslaggeven:

in de studio:

Laten punt zien/[i]

[i]volgend punt[/]i

[i]laatste punt

PieAir
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:23:40 #93
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29657874
Nadal kan dus, met een beetje leuke loting, gewoon het toernooi gaan winnen.
pi_29662259
Als dat zo is zou dat echt een beetje jammer zijn eigenlijk. Ik weet niet waarom ik dat vindt, maar die jongen heeft nog genoeg toekomst voor zich...
Waar ik de rest van het jaar een beetje anti-Federer was, zo van 'laat eindelijk eens iemand anders winnen' hoop ik nu dat Federer weer in OPPER-vorm is en gewoon maar even dat kleine varkentje zal wassen

Maar om er van uit te gaan dat Nadal het wel goed zal doen op de USOpen valt ook nog te bezien. USOpen is veel sneller dan Montreal en de loting en tegenstanders die Nadal heeft moeten verslaan daar was natuurlijk ook helemaal niks(Behalve Agassi en daar had hij dan toch al wel moeite mee, Moya is niet in vorm...en niet echt een hardcourt-held.)
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:45:19 #95
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_29772286
Geen idee waar ik dit moest posten.

Ik ben op zoek naar een handleiding over hoe een tennisracket te bespannen. Heb er 2de handse 1 gekocht.

Alvast bedankt en sorry!
Ado is the pride of Holland!
pi_29775825
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:06:07 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29776069
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:13 schreef jpg97 het volgende:

[..]

dank u

Sluiter ziet trouwens ook af van deelname (waarschijnlijk aan het kwalificatietoernooi) hoorde ik gister op Studio Sport
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:47:51 #98
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29777213
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

dank u

Sluiter ziet trouwens ook af van deelname (waarschijnlijk aan het kwalificatietoernooi) hoorde ik gister op Studio Sport
Tsja, als je bedenkt dat hij 3 rondes kwalificatie moet spelen.

Ik kan me even niet zo snel herrineren wanneer hij drie partijen achter elkaar heeft gewonnen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:08:11 #99
84009 girllover
You had me at hello
pi_29793387
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:01 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
VIa de schotel. .
Leuk, is dat nou wat, zo'n schotel? En krijg je daarop bijvoorbeeld CBS en andere Amerikaanse (sport)zenders? Ik vind het namelijk bedroevend wat er tegenwoordig aan tennis wordt uitgezonden. Afgezien van de vier Grand-Slamtoernooien wordt er qua herentennis nauwelijk iets uitgezonden. Zo'n toernooi als Cincinnnatti zou ik echt graag willen zien. Jammer dat Nadal niet bij de laatste acht zit. Het lijkt wel of het herentennis sterker *blijft* worden. Er zijn zoveel écht goede spelers, zoals Federer, Safin, Hewitt, Roddick, Nadal, Davydenko, Ferrero, Agassi, Coria, Nalbandian,Gasquet, Ljubicic en Ancic.

[ Bericht 0% gewijzigd door girllover op 20-08-2005 11:56:36 ]
pi_29811342
Eurosport doet de hele US Open live:
quote:
For the first time ever Eurosport will broadcast the night sessions of the U.S. Open live. The final major championship of the season, from 29 August to 11 September at Flushing Meadows, New York, will also feature on eurosport.com with round-the-clock live scoring, comments, videos and analysis.

With 150 hours of broadcast on Eurosport, including 130 hours live, and 30 hours on Eurosport 2, the pan-European television channel will provide unbeatable coverage to over 250 millions viewers in 54 countries.

The daily programming will consist of:

From 17.15 to 05.00 CET, LIVE on Eurosport

From 05.00 to 07.00 CET, the best matches of the night on Eurosport

From 20.00 to 23.00 CET, the best matches on Eurosport 2
Slaapritme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')