De US Open word op Hard Court gespeed.quote:Voor het eerst in de geschiedenis van de V.S. open, zullen de toeschouwers op tennisballen mogen houden die de tribunes tijdens gelijkespel bereiken.
Een ventilator-vriendschappelijk initiatief dat zeker is om rave overzichten onder toeschouwers van alle leeftijden, jonge geitjes en ouders te trekken kan de klap van huisballen in de tribunes nu dragen.
Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.
later krijg je nog op deze topic het deelnemersveld van de heren en vrouwenquote:Informatie over de nederlandse spelers die proberen om naar de US OPEN :
Melle van Gemerden doet niet mee aan het kwalificatietoernooi van de US Open. De kwartfinalist van de Priority Telecom Open in Amersfoort geeft de voorkeur aan een challengertoernooi in Italië. Raemon Sluiter, Sjeng Schalken, Dennis van Scheppingen en Melvyn op der Heijde gaan zich in New York wel proberen te kwalificeren voor het hoofdschema.
Peter Wessels is als enige Nederlander op basis van zijn ranking direct toegelaten tot het hoofdtoernooi. Van Gemerden drong eerder dit jaar via de kwalificaties door tot het hoofdschema van de Australian Open. Bij zijn Grand Slam-debuut snoepte hij toen een set af van de Spanjaard Juan Carlos Ferrero.
voorbeschouwing snap ik niet maar ik kan wel plaatjes er op zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:55 schreef Chepke het volgende:
Ik bedoel plaatjes, een voorbeschouwing etc...
RTL 5 doet meestal WIMBLEDON maar US OPEN doet eurosport en bij de nos een samenvatting van de dagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat RTL5 het (live) uitzenden?
Anders Eurosport wel denk ik.
Niks mis met die vertaling hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Een dolende Andy Roddick voordelige positie of het een hoge vlucht nemen Serena Williams dient of een luchtineenstorting van Andre zal Agassi nu keep-sakes worden die een leven duren.
![]()
J.
P.s. Digitale vertalers zuigen.
Ik dacht dat ze dat bij Wimbledon zeidenquote:
Hij zal zeker wel de kwartfinale halen als 'ie een beetje een goede loting heeft, maar ik zie hem het toernooi niet winnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef popolon het volgende:
Agasssi won pas toch maar mooi de Mercedes Benz open. (pre-US Open tournooi dacht ik)
jah zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:07 schreef zjroentje het volgende:
Zeg hayder, in elk tennistopic de link naar dit topic geven is natuurlijk niet de bedoeling. De users vinden dit topic wel hoor.
niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:37 schreef Chepke het volgende:
Wat een slechte teksten zeg, in de OP...
volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:52 schreef hayder het volgende:
[..]
niet zeiken jo als je niet van de us open houd dan kom je hier maar niet
Inderdaad...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:55 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
volgens mij heeft datgene, dat Chepke zegt niks met de US Open te maken, maar met jou vertaalsysteem![]()
Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:09 schreef mitt het volgende:
Federer gaat zo lijkt het de US Open spelen zonder maar een voorbereidingstoernooi. Na Wimbledon helemaal niks meer gespeld, mede door een blessure.
Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:36 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij helemaal geen voorbereidingstoernooi speelt? En denk je dat hij de US Open toch wint?
Op zijn website zei hij op 21 juli 2005 dat hij nog wel van plan is om in Cincinatti te spelen http://www3.rogerfederer.com/index.php?newlang=englishquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Morgen start het Masters-toernooi van Montreal, waar Federer niet aan meedoet.
En ik kan me niet voorstellen dat hij de week van te voren (dus in New Haven) alsnog een echt toernooi gaat spelen. Dat zou dan betekenen, dat hij 12 wedstrijden in 21 dagen zou moeten spelen.
Roddick vind ik al meer dan een jaar niet overtuigend en Hewitt ook niet. Safin lijkt me te grillig (maar ik krijg de indruk dat hij niet meedoet?) En Agassi zie ik het inderdaad ook niet winnen.quote:Maar Federer blijft natuurlijk de titelkandidaat. Omdat hij de beste is en omdat er eigenlijk geen andere favorieten zijn. Roddick? Wat Butra zegt, al een tijd niet meer overtuigend. Geen idee hoe het met Hewitt staat en Agassi zal zeker niet winnen.
Sugyjama is toch een niveau'tje lager dan een Clijsters bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:59 schreef hayder het volgende:
Mogelijk winaar van de vrouwen kan best worden marry piece die speelde heel goed tegen sugijama.
Precies...Ben vooral benieuwd naar Montreal(Want Federer doet er niet mee, die maakt het leven toch wat voorspelbaarderquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:33 schreef Butra het volgende:
Wel mooi dat we tot nu toe geen uitgesproken favoriet hebben. Federer een kleine blessure nu. Roddick wel in de finale van Washington, maar toch niet al te overtuigend de afgelopen weken. Hewitt, benieuwd hoe het met hem staat. Agassi wel een toernooi gewonnen, maar tegen relatief mindere tegenstanders. Safin (waarschijnlijk) out. Ben benieuwd wat de komende Masters toernooien op gaan leveren.
Wel een legendarische OP hoor. Dacht ff dat ik scheel zat te kijken..
Nadal is goed op hard court. Federer heeft een kleine blessure dus misschien komt hij niet zo ver. Na Wimbledon geen toernooi meer gespeeld.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Wel lelijk dat Agassi tegenwoordig Adidas draagt
Verder is het wel knap dat agassi L.A. heeft gewonnen na een lange blessure. Meteen een toernooi winnen, is wel lekker. Nu nog het super 9 toernooi winnen en dan door naar de US Open.
Van Nadal verwacht ik niet veel op hardcourt, en Federer zal wel weer winnen ( saaie ATP ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |