quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:32 schreef Gabry het volgende:
Imberr gaat volges mij teveel met ons om als ik dat zo lees![]()
Niet dat ik et erg vind![]()
![]()
Met blote tieten?quote:
Wat zeg ik? TWEE BOZE NEGERSquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Met blote tieten?![]()
En nu alweer die Akcent. Ga eens dood!![]()
Met dr paardenbekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:38 schreef Gabry het volgende:
Weet je wie ik grappig vind.. die Jorinde Moll
Van de grote beurt..
Ik lig altijd helemaal dubbel om dr![]()
Ze schraapt zo je eikel erafquote:
En ik ben er nog wel zó gehecht aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ze schraapt zo je eikel eraf!!
Euhm, maar of je binnenkomt is een andere vraag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
ik ga binnenkort naar een disco waar je alleen inkomt als je 18 of ouder bent![]()
volgens mij interesseert niemand dat he![]()
Mij interesseerd hetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
ik ga binnenkort naar een disco waar je alleen inkomt als je 18 of ouder bent![]()
Ik ga meestal naar 21+ zooiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mij interesseerdT het![]()
Ik kwam er ééntje in van 21 jaar en ouder op een zaterdagnacht![]()
ja, als je zegt dat je met je ouders bent welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Euhm, maar of je binnenkomt is een andere vraag.![]()
Als je elke week in die kinderdisco komt gaan mensen op een gegeven moment ook een beetje raar kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar 21+ zooi![]()
Niet dat ik et wil![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, als je zegt dat je met je ouders bent wel(zijn aparte zalen enzo)
Identificatie plicht tegenwoordig..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waar is dat in ****'s naam?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kennen ze daar nog niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Identificatie plicht tegenwoordig..
Of heb je dat in Limburg niet?![]()
is in duitsland..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Identificatie plicht tegenwoordig..
Of heb je dat in Limburg niet?![]()
Ik ken al een stuk of 14 mensen die al een boete gehad hebben...quote:
lieve avatarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:48 schreef Ole het volgende:
Mij ook.. Maar wel "interesseert" met een TTTTTT
He 'Puber'quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:48 schreef Ole het volgende:
Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken al een stuk of 14 mensen die al een boete gehad hebben...
Die kut agenten zijn echt zoooo triest![]()
Als ze et aan mij vragen zeg ik niks..
ik ga wel lekker in de cel wachten totdat ze me laten gaan![]()
Naar het buitenland hoeft je paspoort naturlijk niet mee.. was ik ff vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
is in duitsland..
in die disco zijn 3 zalen.. dus qua leeftijd ingedeeld enzo.. als je onder 18 bent moet je met je ouders ofzoiets maar die kan je in een zaal dumpen en dan kan jij naar de andere zaal
interesseerTTTTTTquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:48 schreef Ole het volgende:
Dat is mijn stoere kattebeest!quote:
je snapt t gewoon niet hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Naar het buitenland hoeft je paspoort naturlijk niet mee.. was ik ff vergeten![]()
Ja, we beginnen al met afsluiten...Laat jij jezelf uit?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:50 schreef Ole het volgende:
Mwah...
Puber..![]()
moet PUB niet op slot na 1 uur?
Kinderbedtijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |