Moi zo, openen die, kan deze dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
BEN IK GODDOMME EEN MOOIE FERRARI SC AAN HET MAKEN KOMT DIE RARE KUTFRIES WEER AAN MET EEN DOM KUTTOPIC
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Ik zit weer sinds 5 jaar op ICQ en opeens lult dit wijf tegen me
http://sendoeuparavoce.blig.ig.com.br/
Ze levert iig nog iets op bij de staalhandelaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Ik zit weer sinds 5 jaar op ICQ en opeens lult dit wijf tegen me
http://sendoeuparavoce.blig.ig.com.br/
ik heb deze schoenenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
<*_§ToUrNiQuEt§_*> (0:04) :
ah ok...
my name is MIchele and i 'm from Brazil, i aren't american!!!
ik zal maar niet zeggen dat ik pro amerikaan ben,,,,,
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb deze schoenen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]walgelijk mannetje ben je toch, in meerdere opzichten
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb deze schoenen
[afbeelding]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom heeft ze zich bij je aangemeldt dan?
De Unimog verwijt de tractor dat ie ouwbollig is oidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]walgelijk mannetje ben je toch, in meerdere opzichten
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De Unimog verwijt de tractor dat ie ouwbollig is oid
Sjon Dierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik de Unimog dan maar benOf een MB Trac
Jullie Pronks hebben allemaal dezelfde pleuriskop dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.
Heb haar even verteld dat ik geen broer heb dus zij van oh zoek ik ondertussen even verder. Toen ik vertelde dat 80% van scheveningen alleen al zo heet vond ze het al minder leuk opeens![]()
Unimoggies zijnegt kewl hooorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik de Unimog dan maar benOf een MB Trac
Nog steeds beter dan een trekker in je sterquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Blijft raar, een trekker met een ster
Kloom? wassda? Ik ben gwoon Jarnoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat jij een kloon was
Nee man, ik heb nog geen kloonquote:
Godverdomme nog zo'n daap in de slowchatquote:
Joh, ik ken een justin pronk, ben je toevallig zijn broerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.
Heb haar even verteld dat ik geen broer heb dus zij van oh zoek ik ondertussen even verder. Toen ik vertelde dat 80% van scheveningen alleen al zo heet vond ze het al minder leuk opeens![]()
Ohoooooooooooquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, ik heb nog geen kloondie moet ik nog aanmaken binnenkort.
Bovendien zal mijn kloon niet in PTA komen. Julie hebben de handen al vol aan mij
Lijkt me geen strak planquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme nog zo'n daap in de slowchat
Echt niet! Dit is een 5e generatie liefhebbert aan zn ava te zien.. ik ben meer van de derdequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohooooooooooo
Klonen mag niet
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?
Ja tietenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt niet! Dit is een 5e generatie liefhebbert aan zn ava te zien.. ik ben meer van de derde
Ik durf te wedden dat Unimog niet eens weet wat een Boehringer is
Wat zit daar voor verschil tussen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Juist nür fur dwazen en 190D gangsters
Ontmaskerdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Unimog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die zijn egt fukking zeldsaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |