Moi zo, openen die, kan deze dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
BEN IK GODDOMME EEN MOOIE FERRARI SC AAN HET MAKEN KOMT DIE RARE KUTFRIES WEER AAN MET EEN DOM KUTTOPIC
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Ik zit weer sinds 5 jaar op ICQ en opeens lult dit wijf tegen me
http://sendoeuparavoce.blig.ig.com.br/
Ze levert iig nog iets op bij de staalhandelaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heb ik dat. Ik zit weer sinds 5 jaar op ICQ en opeens lult dit wijf tegen me
http://sendoeuparavoce.blig.ig.com.br/
ik heb deze schoenenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:05 schreef ook_gek het volgende:
<*_§ToUrNiQuEt§_*> (0:04) :
ah ok...
my name is MIchele and i 'm from Brazil, i aren't american!!!
ik zal maar niet zeggen dat ik pro amerikaan ben,,,,,
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb deze schoenen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]walgelijk mannetje ben je toch, in meerdere opzichten
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb deze schoenen
[afbeelding]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom heeft ze zich bij je aangemeldt dan?
De Unimog verwijt de tractor dat ie ouwbollig is oidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]walgelijk mannetje ben je toch, in meerdere opzichten
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De Unimog verwijt de tractor dat ie ouwbollig is oid
Sjon Dierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik de Unimog dan maar benOf een MB Trac
Jullie Pronks hebben allemaal dezelfde pleuriskop dus dat is het probleem nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.
Heb haar even verteld dat ik geen broer heb dus zij van oh zoek ik ondertussen even verder. Toen ik vertelde dat 80% van scheveningen alleen al zo heet vond ze het al minder leuk opeens![]()
Unimoggies zijnegt kewl hooorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik de Unimog dan maar benOf een MB Trac
Nog steeds beter dan een trekker in je sterquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Blijft raar, een trekker met een ster
Kloom? wassda? Ik ben gwoon Jarnoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Altijd al gedacht dat jij een kloon was
Nee man, ik heb nog geen kloonquote:
Godverdomme nog zo'n daap in de slowchatquote:
Joh, ik ken een justin pronk, ben je toevallig zijn broerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik effe gevraagt. Ze kent een michel pronk en ze hoopte dat het mijn broer was.
Heb haar even verteld dat ik geen broer heb dus zij van oh zoek ik ondertussen even verder. Toen ik vertelde dat 80% van scheveningen alleen al zo heet vond ze het al minder leuk opeens![]()
Ohoooooooooooquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, ik heb nog geen kloondie moet ik nog aanmaken binnenkort.
Bovendien zal mijn kloon niet in PTA komen. Julie hebben de handen al vol aan mij
Lijkt me geen strak planquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Godverdomme nog zo'n daap in de slowchat
Echt niet! Dit is een 5e generatie liefhebbert aan zn ava te zien.. ik ben meer van de derdequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohooooooooooo
Klonen mag niet
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?
Ja tietenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Unimog het volgende:
[..]
Nouw sehg! Mag je hier dan aleen poste als je iets heb ofzow?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt niet! Dit is een 5e generatie liefhebbert aan zn ava te zien.. ik ben meer van de derde
Ik durf te wedden dat Unimog niet eens weet wat een Boehringer is
Wat zit daar voor verschil tussen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Juist nür fur dwazen en 190D gangsters
Ontmaskerdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Unimog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die zijn egt fukking zeldsaam
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:27 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dus als ik muh vriendin agter de computer zet magt wel?![]()
Dat zijn die ene die in 1947 al bestelt zijn tog? Met een 25pk Diamler Benz dieseltje drin, iets van 100 van gemaak ofzow.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ontmaskerd
Een Boehringer met ster
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef MewBie het volgende:
[..]
Joh, ik ken een justin pronk, ben je toevallig zijn broer![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jullie Pronks hebben allemaal dezelfde pleuriskop dus dat is het probleem niet![]()
Mooi is datquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Dit topic werkelijk
Ga je ff schijten val je midden in zo''n trekker discussie
Lekker gescheten?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Dit topic werkelijk
Ga je ff schijten val je midden in zo''n trekker discussie
Ik zal 'm missenquote:
Je mocht anders mn Unimogboek wel lenen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
Helemaal de tyfus gezocht btw naar die boehringerblabla van je Alexxxx![]()
Wat moet ik met die bende?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mocht anders mn Unimogboek wel lenen?
Als ik nou Opera ook installeer kan ik dan 3 users tegelijk zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:37 schreef hermandeperman het volgende:
ik denk het
Accountje lenen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik nou Opera ook installeer kan ik dan 3 users tegelijk zijn
Welke?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
En die andere unimogfiguur hie rop het forum, is dat ook een kloon, of is die echt?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
En die andere unimogfiguur hie rop het forum, is dat ook een kloon, of is die echt?
Je kloontjes africhtenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet ik met die bende?
't is haast te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, zijn er nog minstens 2
Nog meer Unimogsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, zijn er nog minstens 2
Unimog fanboy gangstersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is haast te mooi om waar te zijn
Met z'n 36 accounts nog zo hoog komenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
51. vosss 101
52. hermandeperman 101
53. Het_Biertje 101
Vosss, get a life ofzo
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan te bedenken dat ik er op mn 16e bbijna 1 gekocht had
Toen waren ze nog te betalen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan te bedenken dat ik er op mn 16e bbijna 1 gekocht had
Toen waren ze nog te betalen
De een heeft op zn 16e een scooter met Neon, de ander een Unimogquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Wat moet je in godsnaam met die troep?
Och nogsteeds wel hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lach maar.. de rode diesel was toen ook nog betaal baar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Jij had het allebei nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De een heeft op zn 16e een scooter met Neon, de ander een Unimog
BELGIEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lach maar.. de rode diesel was toen ook nog betaal baar
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Och nogsteeds wel hoor
Geen 91 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een hanenkam op mn 16dequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij had het allebei niet![]()
![]()
Maar wel een stop rekeningrijden sticker op mn fietsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij had het allebei niet![]()
![]()
Om de een of andere reden was ik niet zo vlot met de vrouwtjes toenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was gewoon een PlAyAh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |