toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:54 schreef Vector_SLD het volgende:
fipo
Jaaquote:Is ie knap? Eehh schoon?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef freiss het volgende:
nou, nu ga ik toch echt slapen, mijn moeder zei al: Zit je weer op fok?
gewoon doen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
JaaDaarmee wil ik em graag leren kennen
Nou niet alleen daarmee hoor, hij lijkt me wel 'n toffe gast
Vertel es hoe ie er uit ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze niet te wachten op concurrentie.quote:
Ja hoor maar zou het nogal sneu vinden voor de arme jongen als ik die over internet verspreidde vooraleer ik hem zelfs nog maar goed kenquote:
Het is gemeenschappelijk belang!quote:
ik heb jongens afgezworen voor een tijdje, remember?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze niet te wachten op concurrentie.![]()
Vroeger deden wij ook altijd van. "Ik wil je pij... pij... pijpen aanleggen" of "Ik wil je ku.. ku... kussen opschudden". Vriend van mijn broer zei eens: "Ik heb tie/te.... (beetje onduidelijk hoe hij het zei) te... tering"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Nog zo'n leuke:
Waarom kom je niet even hier bij mij op schoot en dan praten we over het eerste dat bij me opkomt!
![]()
Gewoon blijven postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
ut gaat wel hard.. vandaag kennik het niet bij houwen :S
probeer het morgen nog wellus
Je gaat het nu bij meisjes proberen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb jongens afgezworen voor een tijdje, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |