Niemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef Thieske het volgende:
Klinkt interessant dit. Wie wil me aanmelden?
thieske @ wanadoo punt nl
Hier ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Yoni het volgende:
Ik heb die vraag ook gehad
Laat maar komen die vib!
Iew!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Sjeen het volgende:
Hier ook![]()
Zou je die nou ook nog moeten inleveren![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb alles doorgegeven, je aanmelding kan wel een paar weken duren.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, je weet nu dus wat je moet antwoorden![]()
Stuur je gegevens naar mij, mijn mail staat in mijn profiel. In onderstaande afbeelding kan je zien welke gegevens ik nodig heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef westernlover het volgende:
hoi ik zou ook graag aangemeld willen worden op nipo ik vind het invullen van vragenlijsten heel leuk om te doen en ik zit nu ook bij opinionbar en verder links voor vragenlijsten invullen zijn altijd welkom
mvg sonja
Ik ben sneller dan Nipo denkt... zij dachten dat ik er anderhalf uur over zou doen. Heb ik op tijd van een half uur effe 80! puntenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef Sjeen het volgende:
Geen idee, ik ga er zo eentje van een uur invullen... laat de Nipoints maar komen![]()
Dan heb je volgens mij een record met 1 vragenlijstquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan Nipo denkt... zij dachten dat ik er anderhalf uur over zou doen. Heb ik op tijd van een half uur effe 80! punten![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Syrena het volgende:
http://www.opinionbar.com/nl/home.asp
Nu werkt ie wel (in tegenstelling tot de vorige keer).
Ik heb al een euro verdiend
Hmmm voor zo ver ik er wijs uit kom willen ze dat je de naam invult waarmee ze jou in hun eerste mail gemaild hebben. Je moet verder letten op grote letters/kleine letters etc. en je kunt 'm beter niet knippen/plakken maar gewoon overtypen. Je hoeft niet je emailadres of password op te geven. Je moet dus iets invullen wat ze jou gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ben nu bezig met een enquete van Ciao in te vullen over het merk Whirpool. Eindelijk val ik binnen de doelgroep, maar de enquete lijkt nu aan het eind iets te vragen in het Frans... Hallo! Ik @ frans![]()
< Nous sommes désolés mais ce Nom-Ciao n´a pas été reconnu.
Veuillez vérifier votre invitation : le nom avec lequel nous nous adressons à vous au début de l´invitation est votre Nom-Ciao.
Veuillez faire bien attention aux majuscules et aux minuscules, ainsi qu´à l´orthographe. Veuillez réessayer de taper votre Nom-Ciao dans la case, cette fois-ci manuellement au lieu de le copier-coller. Vous ne pouvez PAS taper votre adresse e-mail ou votre mot de passe Ciao ici!
Veuillez entrer votre Nom-Ciao pour valider votre participation.
Nous vous remercions!
Nom-ciao: > hier moet iets ingevuld worden - mijn nickname pakt hij niet
![]()
![]()
![]()
Welk onderzoek was dat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
66 punten met een lijst =D
Kijk en luisteronderzoek.quote:
ja precies, er stond ook helemaal bij dat je er 2 euro nogwat voor kreeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Ja, ik had hetzelfde. Maar ik kan me herinnneren dat ze vaker deze vraag rondsturen en dat het over tv gaat. weet iemand of het dan altijd om RTL gaat? Dan kijk ik wel even naar RTL hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Het duurde heel lang voro ik van hen idd iets kreeg (aan onderzoeken dan), maar meestal zijn ze wel 2-4 euro waard, dan zit je zo boven de 5!quote:Op zondag 25 september 2005 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joh, lekker geregeld dan van Ciao! Maar wel leuk om te horen dat ze inderdaad uitbetalen, en dat er dus werkelijk mensen aan het minimum uitbetalingsbedrag komen.
Ik wacht ook nog steeds op bijschrijving van mijn punten voor een extra onderzoek over energie. Is ook al weer even een tijdje terug.quote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
NIPO heeft mijn 120 punten nog niet bijgeschreven
CHATMANquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef AnnekeM het volgende:
Nu net enquete van Nipo ingevuld over GSM van Hi, o.a de reklame (met dat gele poppetje en msnen via de gsm). 18 nipointsVind dat ietwat weinig voor een enquete van 20 minuten.
Ik heb je ook een email gestuurd met de vraag of je mij wilt aanmelden (+ m'n gegevens ofcoursequote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef AnnekeM het volgende:
Stuur mij maar een email met jullie adresgegevens + email, dan zorg ik dat jullie aangemeld worden
(zie profiel)
Meer Bol.com bonnen!! En digitaal nog wel, dus niks per postquote:Geachte Invotes deelnemer,
Vanaf vandaag is het mogelijk uw ePoints uit te betalen in een Bol.com bon,
een Wehkamp-bon of een Nationale tijdschriften-bon.
Deze digitale bonnen hebben als voordeel dat uw uitbetaling onmiddelijk
plaatsvindt en u dus niet hoeft te wachten tot uw Iris-cheque bij u in de
bus valt.
Het overigens nog steeds mogelijk uw ePoints uit te betalen in
Iris-cheques.
Op dit moment zijn wij bezig het aantal soorten digitale-bonnen uit te
breiden en binnenkort zullen er nog meer uitbetalingsmogelijkheden komen.
Wij danken u voor uw deelname aan ons panel en wensen u veel plezier
met uw uitbetaling.
Wino de Vries
No Ties BV
gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:26 schreef Nuongirl het volgende:
Ik wil jullie best aanmelden. Mail me dan even naar het emailadres wat in mijn profiel staat.
Ik niet, terwijl ik me wel had opgegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Iemand al iets gehoord van het vibrator onderzoek![]()
neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Iemand al iets gehoord van het vibrator onderzoek![]()
ik vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:52 schreef Vava het volgende:
[..]
nee![]()
Wel gisteren weer een bon in de bus![]()
bedankt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik heb Mark & Adriaan allebei net aangemeld
Donequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef Karina het volgende:
Als iemand me wil aanmelden bij het NIPO? Emailadres staat in mijn profiel.
volgens mij wint niemand die ooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef Syrena het volgende:
En weer kans op 1 van de 20 bonnen van 20 euro.
Flycatcher ben ik ook bij! (Kan volgens mij alleen als je student bent aan de UM, want je krijgt heel veel UM-gerelateerde onderwerpen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:29 schreef Syrena het volgende:
Oja, wat linkjes voor de liefhebbers:
Intomart https://panel.intomartgfk.nl/
Ciao http://www.ciao-surveys.nl/
Opinionbar http://www.opinionbar.com/NL/home.asp
Invotes https://n36.noties.nl/invotes/index.php
Multiscope http://www.multiscope.nl/registratie/
Flycatcher http://www.flycatcher.nl/
Ik heb me net bij Flycatcher aangemeld, omdat het banden heeft met universiteit Maastricht (jaja, sentimenteel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |