Tof, maar hoe meld ik me aan?quote:Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.
Grappigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Syrena het volgende:
Overigens mag ik morgen weer inloggen voor de maandelijkse screening
Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt hadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
Kijk een nieuw topic, gevonden! Ik moest ff zoeken want ik zocht op Nipo@Capimaar dit is beter want er zijn er meer natuurlijk
Gewoon ff goed kijken, ik heb het ook gevondenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt hadhopelijk vindt de rest 'm ook snel.
We zitten hierrrrrr mensen![]()
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gevonden! Ben het eens met de nieuwe Topic Titel inderdaad.
Morgen weer screening. Ik probeer het vandaag alvast, soms krijg ik de vragenlijst al eerder. Ik heb het idee dat ze in ploegen oid screenen. Soms lees ik hier dat mensen twee dagen eerder dan ik hun lijst mogen invullen. Ik ben altijd bang dat ik buiten de boot val als ik m zo laat invul. Zal wel onzin zijn....Je weet nooit.
quote:Geachte mevrouw Rewimo,
Wij hebben u afgelopen week uitgenodigd voor een onderzoek over wonen.
Door een technische fout zal dit onderzoek over wonen helaas niet doorgaan,
en zal de vragenlijst dus niet voor u klaar staan.
Geachte mevrouw AnnekeM,quote:Maar ik had hem al ingevuld! En mijn 11 punten dan?
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag ook vloeken. En ik ben naar Ikea geweest
Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke weekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:22 schreef Syrena het volgende:
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweest
Sinds er in Breda een Ikea is kom ik er ook veel vaker, als ik met de auto naar mijn werk ga en ik heb tijd ga ik er even kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke weekWe gaan er nogal eens een hapje eten met opa
Zeker over Essent, die heb ik 2 weken terug ook gehad...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb vandaag een cd ontvangen van Nipo (extra onderzoek over energie) om as. maandag 8 augustus in te vullen.
ja een paar, over intomart hebben we het toch? was een muziekonderzoek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef AnnekeM het volgende:
Nipo is in principe sneller dan Intomart. Intomart vind ik wel héél langzaam gaan.
Het is maar net of je in de doelgroep valt en regelmatig uitnodigingen krijgt om mee te doen aan onderzoek. Naar mijn mening bij Nipo sneller en vaker dan bij Intomart.
Heb jij toevallig meegedaan aan een onderzoek voor langere tijd? (daar verdien je meer punten mee)
check het eerste topic eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef k_man het volgende:
Punten? Bon? Screening?
Jongens, kan iemand ff een OP met een beetje uitleg in elkaar flansen of is dit alleen voor de insiders?
Ja ik ga er 300 posts voor doornemen.quote:
ik bedoelde de OP van het eerste topic. ik heb ook pas 3x in dit topic gepost.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja ik ga er 300 posts voor doornemen.
maar lukt het nou een beetje er geld mee te verdienen? hoeveel heb jij bijv. verdiend de afgelopen 6 maanden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:10 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
dan krijgen wij de meeste onderzoeken incl. bonnen
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef jimjim1983 het volgende:
maar lukt het nou een beetje er geld mee te verdienen? hoeveel heb jij bijv. verdiend de afgelopen 6 maanden?![]()
dat is idd leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
In de afgelopen 6 maanden heb ik voor 30 euro aan blokkerbonnen ontvangen. Dat is een leuk extraatje!
![]()
Of bonnen voor Free Record Shop, Bol.com, Airmiles of sparen voor diverse goede doelen.quote:
Als je meer wilt weten hoe dit in zijn werk gaat, moet je deel 1 even doorspitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil me wel opgeven bij AnnekeM, maar is alles via internet of komen er mensen aan de deur enzo?
Er zijn meer bonnen in de wereld dan Blokkerbonnenquote:
Email. Ik heb trouwens al lang niks meer gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef Furia het volgende:
tvp
Vandaag mijn eerste "onderzoek" (meer screening achtig had ik het idee, maar ben nog niet op de hoogte van termen etc) ingevuld! dat waren mijn eerste 25 punten!
Ik krijg alleen wel een "unknown error" als ik het programma wil openen. Ik heb het via Virtual PC op mijn Apple geinstalleerd, maar dat werkt dus niet helemaal naar behoren. Vandaar ook nog maar ff op mn moeders pc geinstalleerd.
Hoe krijg je eigenlijk bericht dat er een nieuw onderzoek voor je is? Moet je dan steeds dat programma weer openen?? (Das dus op t moment wat lastig omdat ik niet non-stop achter mn moeders pc zit)
Aangemeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef koenimex het volgende:
tvp, klinkt interessant. zo maar is ff topic 1 doorlezen
EDIT: Wie wil mij aanmelden? koenverm[a]hotmail.com. Mijn dank!
ik was nl ff niet thuis geweest en nou had ik een brief.. vandaar dat ik t me afvroeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Email. Ik heb trouwens al lang niks meer gehad.
Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef Dissolved het volgende:
[..]
Aangemeld.Je zal over een paar dagen wel een mail krijgen met de aanmeldingsbrief en verdere info.
Het kan vrij lang duren bij Nipoquote:Op donderdag 1 september 2005 08:33 schreef koenimex het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je mail krijgt? Ik ben afgelopen zaterdag aangemeld door Dissolved, maar heb nog niets gehoord.
Mail mij je naam en adres, dan maak ik het in orde. Mail staat in mijn profiel.quote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef monicanna het volgende:
ik wil ook wel meedoen. Kan iemand mij aanmelden?
Die kreeg mijn moeder ook die net lid is. Ze is de laatste week bedolven onder de enquetes.quote:Op zondag 4 september 2005 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg eergister een brief met de voorpagina van een centerparcs foler erin, of ik even wilde doorgeven of en wanneer die folder bezorgd is.![]()
Dat zijn de betere onderzoekenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Net een onderzoek van 63 NIPOints ingevuld
Coolquote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zijn de betere onderzoekenik heb een tijd geleden ook eens een onderzoek gehad waar ik gewoon precies 66 punten voor kreeg!
dit lijkt mij sowieso onontbeerlijk voor het voortbestaan van deze reeks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef k_man het volgende:
Punten? Bon? Screening?
Jongens, kan iemand ff een OP met een beetje uitleg in elkaar flansen of is dit alleen voor de insiders?
Ik heb die voor NIPO klaar, misschien kan iemand er nog eentje voor Intomart maken? Of voor een ander bureau?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit lijkt mij sowieso onontbeerlijk voor het voortbestaan van deze reeks.
Tof, maar hoe meld ik me aan?quote:Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.
Die vraag kreeg ik ook ja.... ik had wel ff TV gekeken maar niet naar 1 van de programma's die bij de volgende vraag kwamenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef AnnekeM het volgende:
Kom ik net thuis.. Effe mail checken.. Ha, eindelijk eens een enquete van Intomart, kan ik alleen vanavond invullen. OK, dus ik meteen maar invullen.
Krijg ik de vraag of ik vanavond t.v gekeken heb"nee" ben net thuis.... Gut, val ik meteen buiten de doelgroep
![]()
Screening van Nipo ook gedaan. Vond de screening best meevallen, was zo klaar.. Op de eerste vragen (over meedoen aan wereldwijde onderzoeken, face-to-face onderzoeken, telefonische onderzoeken, schriftelijke onderzoeken en nog een aantal van deze shit) allemaal "ja" beantwoord. Vind het wel leukInderdaad ook over de Vibrator
wat willen ze daar nou mee onderzoeken.
Ook nog vraag over ziekenhuisbezoek en kanker.
En voor de zóveelste keer of ik een auto bezit. Deze vraag ben ik al zo vaak tegen gekomen tijdens een screening, maar nog nooit een enquete over gehad.
NOU!! Ik wil ook wel vibrators testen verdoriequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de nieuwe screening gedaan! Op de nuchtere maag vragen over vibrators.
Of ik die evt. zou willen testen voor 2 weken!
Ja hoor! Kom maar op!
Nee want we hebben het ook over Intomart GFK, inVotes en andere bureau's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef Conflict het volgende:
Is het niet beter om dit gewoon het NIPO topic te laten zijn, zoals die andere twee delen
Ga er dan eens een halen tut!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef Syrena het volgende:
NOU!! Ik wil ook wel vibrators testen verdoriemaar ze willen me niet, als vibrator-virgin zijnde..
Heb 't er al metquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga er dan eens een halen tut!
Over de TT... mss nog iets van 'Nipo ed.' erachter, dan is het mss duidelijker waar het over gaat?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had ingevuld dat ik er zeer sporadisch een gebruik, en kreeg geen vraag of ik er een wilde testen. Blijkbaar zijn Brighteyes, Bubseltje en MissX grootverbruikers
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had ingevuld dat ik er zeer sporadisch een gebruik, en kreeg geen vraag of ik er een wilde testen. Blijkbaar zijn Brighteyes, Bubseltje en MissX grootverbruikers
Wat zij zegt!quote:
Nou, je weet nu dus wat je moet antwoordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Vava het volgende:
Ik moet de screening nog doen maar dat komt morgenavond welben benieuwd of ik die vraag ook krijg hahaha
Niemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef Thieske het volgende:
Klinkt interessant dit. Wie wil me aanmelden?
thieske @ wanadoo punt nl
Hier ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Yoni het volgende:
Ik heb die vraag ook gehad
Laat maar komen die vib!
Iew!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef Sjeen het volgende:
Hier ook![]()
Zou je die nou ook nog moeten inleveren![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb alles doorgegeven, je aanmelding kan wel een paar weken duren.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, je weet nu dus wat je moet antwoorden![]()
Stuur je gegevens naar mij, mijn mail staat in mijn profiel. In onderstaande afbeelding kan je zien welke gegevens ik nodig heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef westernlover het volgende:
hoi ik zou ook graag aangemeld willen worden op nipo ik vind het invullen van vragenlijsten heel leuk om te doen en ik zit nu ook bij opinionbar en verder links voor vragenlijsten invullen zijn altijd welkom
mvg sonja
Ik ben sneller dan Nipo denkt... zij dachten dat ik er anderhalf uur over zou doen. Heb ik op tijd van een half uur effe 80! puntenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:19 schreef Sjeen het volgende:
Geen idee, ik ga er zo eentje van een uur invullen... laat de Nipoints maar komen![]()
Dan heb je volgens mij een record met 1 vragenlijstquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan Nipo denkt... zij dachten dat ik er anderhalf uur over zou doen. Heb ik op tijd van een half uur effe 80! punten![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Syrena het volgende:
http://www.opinionbar.com/nl/home.asp
Nu werkt ie wel (in tegenstelling tot de vorige keer).
Ik heb al een euro verdiend
Hmmm voor zo ver ik er wijs uit kom willen ze dat je de naam invult waarmee ze jou in hun eerste mail gemaild hebben. Je moet verder letten op grote letters/kleine letters etc. en je kunt 'm beter niet knippen/plakken maar gewoon overtypen. Je hoeft niet je emailadres of password op te geven. Je moet dus iets invullen wat ze jou gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ben nu bezig met een enquete van Ciao in te vullen over het merk Whirpool. Eindelijk val ik binnen de doelgroep, maar de enquete lijkt nu aan het eind iets te vragen in het Frans... Hallo! Ik @ frans![]()
< Nous sommes désolés mais ce Nom-Ciao n´a pas été reconnu.
Veuillez vérifier votre invitation : le nom avec lequel nous nous adressons à vous au début de l´invitation est votre Nom-Ciao.
Veuillez faire bien attention aux majuscules et aux minuscules, ainsi qu´à l´orthographe. Veuillez réessayer de taper votre Nom-Ciao dans la case, cette fois-ci manuellement au lieu de le copier-coller. Vous ne pouvez PAS taper votre adresse e-mail ou votre mot de passe Ciao ici!
Veuillez entrer votre Nom-Ciao pour valider votre participation.
Nous vous remercions!
Nom-ciao: > hier moet iets ingevuld worden - mijn nickname pakt hij niet
![]()
![]()
![]()
Welk onderzoek was dat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
66 punten met een lijst =D
Kijk en luisteronderzoek.quote:
ja precies, er stond ook helemaal bij dat je er 2 euro nogwat voor kreeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Ja, ik had hetzelfde. Maar ik kan me herinnneren dat ze vaker deze vraag rondsturen en dat het over tv gaat. weet iemand of het dan altijd om RTL gaat? Dan kijk ik wel even naar RTL hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef Syrena het volgende:
Net weer een screening van Intomart gehad. En een vragenlijst die ik MOEST invullen tussen 18 en 23 uur. Helaas had ik in het afgelopen uur niet naar 1 van de RTL's gekeken, dus dat was na 30 seconden einde vragenlijst....
Het duurde heel lang voro ik van hen idd iets kreeg (aan onderzoeken dan), maar meestal zijn ze wel 2-4 euro waard, dan zit je zo boven de 5!quote:Op zondag 25 september 2005 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Joh, lekker geregeld dan van Ciao! Maar wel leuk om te horen dat ze inderdaad uitbetalen, en dat er dus werkelijk mensen aan het minimum uitbetalingsbedrag komen.
Ik wacht ook nog steeds op bijschrijving van mijn punten voor een extra onderzoek over energie. Is ook al weer even een tijdje terug.quote:Op zondag 25 september 2005 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
NIPO heeft mijn 120 punten nog niet bijgeschreven
CHATMANquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef AnnekeM het volgende:
Nu net enquete van Nipo ingevuld over GSM van Hi, o.a de reklame (met dat gele poppetje en msnen via de gsm). 18 nipointsVind dat ietwat weinig voor een enquete van 20 minuten.
Ik heb je ook een email gestuurd met de vraag of je mij wilt aanmelden (+ m'n gegevens ofcoursequote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef AnnekeM het volgende:
Stuur mij maar een email met jullie adresgegevens + email, dan zorg ik dat jullie aangemeld worden
(zie profiel)
Meer Bol.com bonnen!! En digitaal nog wel, dus niks per postquote:Geachte Invotes deelnemer,
Vanaf vandaag is het mogelijk uw ePoints uit te betalen in een Bol.com bon,
een Wehkamp-bon of een Nationale tijdschriften-bon.
Deze digitale bonnen hebben als voordeel dat uw uitbetaling onmiddelijk
plaatsvindt en u dus niet hoeft te wachten tot uw Iris-cheque bij u in de
bus valt.
Het overigens nog steeds mogelijk uw ePoints uit te betalen in
Iris-cheques.
Op dit moment zijn wij bezig het aantal soorten digitale-bonnen uit te
breiden en binnenkort zullen er nog meer uitbetalingsmogelijkheden komen.
Wij danken u voor uw deelname aan ons panel en wensen u veel plezier
met uw uitbetaling.
Wino de Vries
No Ties BV
gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:26 schreef Nuongirl het volgende:
Ik wil jullie best aanmelden. Mail me dan even naar het emailadres wat in mijn profiel staat.
Ik niet, terwijl ik me wel had opgegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Iemand al iets gehoord van het vibrator onderzoek![]()
neequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Sjeen het volgende:
ik vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:52 schreef Vava het volgende:
[..]
nee![]()
Wel gisteren weer een bon in de bus![]()
bedankt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik heb Mark & Adriaan allebei net aangemeld
Donequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef Karina het volgende:
Als iemand me wil aanmelden bij het NIPO? Emailadres staat in mijn profiel.
volgens mij wint niemand die ooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:10 schreef Syrena het volgende:
En weer kans op 1 van de 20 bonnen van 20 euro.
Flycatcher ben ik ook bij! (Kan volgens mij alleen als je student bent aan de UM, want je krijgt heel veel UM-gerelateerde onderwerpen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:29 schreef Syrena het volgende:
Oja, wat linkjes voor de liefhebbers:
Intomart https://panel.intomartgfk.nl/
Ciao http://www.ciao-surveys.nl/
Opinionbar http://www.opinionbar.com/NL/home.asp
Invotes https://n36.noties.nl/invotes/index.php
Multiscope http://www.multiscope.nl/registratie/
Flycatcher http://www.flycatcher.nl/
Ik heb me net bij Flycatcher aangemeld, omdat het banden heeft met universiteit Maastricht (jaja, sentimenteel)
vul je ze serieus in?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef MissX het volgende:
pfff had net zoooo een stomme Intomart vragenlijst. Stond 15 min voor. Heb er iets van 35 min over gedaan. En krijg er maar 2.20 voor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef MissX het volgende:
[..]
uhhh ja, dat is toch niet meer dan normaal. Jij niet dan?
het is niet zo dat ik moest nadenken bij antwoorden, hij duurde gewoon super lang. Heel veel vragen. Dus als ik random had aangeklikt had ik er ook 30 min over gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
ik vul ze altijd wel normaal in maar soms dan jok ik wel eens om extra onderzoeken te krijgen![]()
en als ik er 35 minuten over zou doen dan zou ik ook gewoon maar wat dingen aanklikken.
Die had ik ook. Ook eerlijk ingevuld trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:24 schreef MissX het volgende:
pfff had net zoooo een stomme Intomart vragenlijst. Stond 15 min voor. Heb er iets van 35 min over gedaan. En krijg er maar 2.20 voor.
Ja, is meestal pas na een paar dagen bij hunquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die had ik ook. Ook eerlijk ingevuld trouwens
Bij mij is het saldo wel nog niet bijgeschreven, is dat normaal?
Ja zoiets doe ik ook, laatst eentje over verzorging via Nipo voor mijn moeder. Eer ik die heb uitgelegd wat ze moet doen kan ik het beter zelf invullen. Ik weet echt wel wat ze aan 'spul' in ons badkamerkastje heeft staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik jok soms ook, maar dan half. Vandaag een screening over computerbladen. Mijn vriend leest ze bijna allemaal, maar ik niet. Dan vul ik wel in dat ik ze lees, ik kan vragen daar over ook wel goed beantwoorden en anders vraag ik het wel aan mn vriend.
Ah mooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, is meestal pas na een paar dagen bij hun
Je krijgt daar mail over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, is meestal pas na een paar dagen bij hun
duurt iets van een maandje ofzo want je krijgt een installatiepakket en handleiding met de post thuisgestuurdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef AversusZ het volgende:
heb helaas nog niks gehoord van Nipo via de mail over mijjn aanmelding![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaga weer een bol blokkerbonnetje ontvangen
Nee hoor, alleen je emailadres is voldoende. Je krijgt altijd nog een mail van Nipo met een aanmeldingsformulier dat je zelf helemaal moet invullen. Rewimo heeft mij indertijd nl. wel aangemeld met alle gegevens en toen moest ik het alsnog allemaal zelf nog eens invullen en naar Nipo sturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
als je aangemeld wilt worden door n ander heeft diegene veel meer info nodig dan alleen je e-mail adres ( zoek maar even op in dit topic)
Je kunt het online nakijken op https://capi.nipo.nl/secure/login.aspquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind eht lastig dat de verwerkingstijd zolang duurt, zo kan je niet goed controleren of je wel alle punten krijgt van de enquetes die je hebt gedaan.
Online wordt het ook niet zo snel verwerkt. Af en toe krijg ik een mailtje van Nipo dat er punten zijn bijgeschreven, maar dat zijn dan punten van 2 maanden terug ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Je kunt het online nakijken op https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Nipoints -> online overzicht. Ik kan daar ook zien of er een bon onderweg is.
2 weken terug zag ik op de site dat er een bon onderweg zou zijn, vandaag gekregen. Toch best laat.
Het enige wat je kunt doen is afwachten en er vertrouwen in hebben. De bon komt ooit wel![]()
Dat heb ik echt altijd bij intomart en dat heb ik ook wel is gehad terwijl het mailtje pas 5 min binnen wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:58 schreef miki het volgende:
Had weer een uitnodiging van Intomart btw, reageer nog dezelfde dag maar dan blijkt dat er al genoeg vragenlijsten zijn ingevuld![]()
Ja precies! Echt vaag, dan zit ik toevallig online en dan krijg ik een mailtje van Intomart. Open ik het: "Er zijn al genoeg vragenlijsten ingevuld"quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat heb ik echt altijd bij intomart en dat heb ik ook wel is gehad terwijl het mailtje pas 5 min binnen was
Bij mij duurde het even eer ze met enquetes op de proppen kwamen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef AversusZ het volgende:
hoe langt duurt het gemiddeld bij intomart voor dat je aanmelding er door heen is? Aangemeld maar verder niks meer gehoord.
Donequote:
Zou iemand mij misschien kunnen aanmelden hiervoor?
Mailadres is: marije_van_den_hoven@hotmail.com
Ook donequote:Zou iemand mij kunnen aanmelden?
Mail: streppelco@chello.nl
Alvast bedankt
oh oke, nog even geduld dan. Heb me nu bij al die organisaties aangemeld die je eerder had gepost maar het loopt nog niet echt storm. Heb al wel 1 euro verdiend voor een onderzoekje bij Ciaoquote:Op woensdag 2 november 2005 11:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij duurde het even eer ze met enquetes op de proppen kwamen.
Het verschilt per enquetebureau. Naar mijn mening is Nipo één van de besten die de meeste enquetes uitdeelt. Alleen kan het ook bij Nipo soms lang duren voor je weer een uitnodiging krijgt om een enquete in te vullen. Soms 2 enquetes in 1 week en soms een hele maand (of misschien wel 2) helemaal niets. Verschilt ook per persoon in welke doelgroep je valt.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef AversusZ het volgende:
oh oke, nog even geduld dan. Heb me nu bij al die organisaties aangemeld die je eerder had gepost maar het loopt nog niet echt storm. Heb al wel 1 euro verdiend voor een onderzoekje bij Ciao![]()
Zucht....wat een zelfbeheersing....Ik heb met veel moeite 3 Bol-bonnen opgespaard. Toen kon ik het echt niet meer laten om te bestellen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik ben lid sinds feb. 2005 en heb nu al 5 Blokkerbonnen. Totaal dus al 50 euro verdiendIk spaar ze allemaal op omdat ik van plan ben om over ± een jaar te gaan verhuizen.
Of mocht mijn stofzuiger het begeven, kan ik zo een nieuwe halen bij blokker![]()
Hier ookquote:Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb nu net een enquete ingevuld bij NIPO voor 5.85NS-onderzoek
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Voor stinkie, over lichaamsverzorging.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Neequote:
Uit de algemene voorwaarden :quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Furia het volgende:
Trouwens, is er iemand van jullie ook lid van Femail? Ik heb me net aangemeld, (aanmeldbonus hihi) maar kan geen uitbetalingsminimum vinden! Nu lijkt dat uiteraard positief, maar ik kan ook geen uitbetalingsKNOP vinden om die eerste euro evt. meteen uit te laten betalen![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Uit de algemene voorwaarden :
Betalingsprocedure en beloningen
Leden worden beloond voor het lezen van e-mails en het aanmelden van vrienden bij ons programma (referrals). De beloning per e-mailbericht ligt tussen 0,01 euro en 0,05 euro. Voor het werven van referrals krijg je niet meteen geld. Je krijgt een bepaald percentage van het bedrag dat je referrals verdienen. Het referralsysteem gaat 3 lagen diep. Met level 1 verdien je 25%, met level 2 15% en level 3 levert nog 5% op. Wanneer het lid de limiet van 7,50 euro behaald heeft, zal er een knop op de saldopagina verschijnen waarmee een betaling aan kan worden gevraagd. Leden zullen worden betaald in Nederland en België via een giro-/bankoverschrijving. De betalingen zullen uiterlijk 31 dagen na aanvraag worden uitgevoerd.
Ik doe daar zelf mee aan het televisiewaarderingsonderzoek en dan heb ik gewoon een eigen pagina. Als ik andere enquetes van intomart krijgt wordt het saldo daar ook op bijgeschreven. Daar moet je een speciale link voor hebben, want er is niet zo iets als een inlogmenu ofzo (bij mij dan)quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef Nastybtch het volgende:
Hoe kan je bij intomart zien hoeveel je hebt verdient al?
xxx
Iemand die al lid is moet je aanmelden. Ik weet alleen zelf ook nog niet precies hoe het moet.. over t algemeen zijn hier altijd wel behulpzame mede-fok!ers die n handje kunnen en willen helpen!quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef Nastybtch het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden bij nipo, ik ben nogal dom en ik snap dus niet hoe
1 |
inkoppertje, misschien is dat de nieuwe viboquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Ik gaf me op voor irl product testen thuis, en wat krijg ik opgestuurd. Een staafmixer.
Nou heb ik zo'n ding al jaren in een la, weet niet wat ik ermee moet. Hoe moet ik dat ding nou gaan testen?
En waar blijft mijn vibrator?
It did cross my mind.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef MissX het volgende:
[..]
inkoppertje, misschien is dat de nieuwe vibo
Wat doen ze met de teruggestuurde modellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
It did cross my mind.
Na een week proberen kun je hem trouwens voor 10 euro houden. De mijne gaat terug, tenzij het een Tarzan model is.
Een staafmixer zou ik ook niet willen houden, maar een tarzan voor 10 euro zou wel een goede deal zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
It did cross my mind.
Na een week proberen kun je hem trouwens voor 10 euro houden. De mijne gaat terug, tenzij het een Tarzan model is.
Die link staat genoemd in de mail die je krijgt om deel te nemen aan een nieuw onderzoek. Dus volgens mij kun je er alleen achterkomen als je nog zo'n oude mail hebt bewaard (of wachten tot je weer een nieuwe krijgt).quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:44 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik doe daar zelf mee aan het televisiewaarderingsonderzoek en dan heb ik gewoon een eigen pagina. Als ik andere enquetes van intomart krijgt wordt het saldo daar ook op bijgeschreven. Daar moet je een speciale link voor hebben, want er is niet zo iets als een inlogmenu ofzo (bij mij dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |