quote:
Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meneer heeft de hele zomervakantie niks hoeven doen en het hele jaa overigens al niet en hoeft zich ook niet te haasten voor een paar tentamens
Heel eventjes maar, want ik ga naar mn nestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Mag ik je aanraken?
Je hebt toch vakantiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel eventjes maar, want ik ga naar mn nest
Ik word hitsig van dat beeld van Fortuyn (zonder hoofd danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Jij hebt hetzelfde maar dan bij Ome Geert of Gerrit toch?
Femke Halsema had trouwens wel een tijdje iets, maar sinds ze zwanger is/was en kort haar heeft
Dat klopt nog wel ook jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, maar ja dat vrij zijn is best vermoeiend
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word hitsig van dat beeld van Fortuyn (zonder hoofd dan)
Kun je nagaan hoeveel vrije tijd je volgend jaar hebt. Of in ieder geval; hoeveel vrije tijd je kan nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat als ik net van de lagere school afkom
Mijn zusje doet rechten, daarom is het, hoe vreemd het ook klinkt, inderdaad uitermate tof!quote:
Ik dank u hartelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Proficiat!
Je bent nu officieel kansloos.
Yeahinho in hoolsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Proficiat!
Je bent nu officieel kansloos.
zit er al aardig in de buurtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsj,en dat zeg jij?
Een beetje FOK!ker heeft er op zijn minst 27.200
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
Een beetje FOK!ker heeft er op zijn minst 27.200 bijna 50.000
Dan kan je ongeveer uitrekenen wanneer jij aan de 50.000 zit:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hal-lo,jij zit hier dan ook al 2 en een half jaar langer dan ikke...
ik zit op 10.000 per jaar dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je ongeveer uitrekenen wanneer jij aan de 50.000 zit:
DutchGooner: gemiddeld 29 per dag
golfer: gemiddeld 29 per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |