zit er al aardig in de buurtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsj,en dat zeg jij?
Een beetje FOK!ker heeft er op zijn minst 27.200
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
Een beetje FOK!ker heeft er op zijn minst 27.200 bijna 50.000
Dan kan je ongeveer uitrekenen wanneer jij aan de 50.000 zit:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hal-lo,jij zit hier dan ook al 2 en een half jaar langer dan ikke...
ik zit op 10.000 per jaar dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je ongeveer uitrekenen wanneer jij aan de 50.000 zit:
DutchGooner: gemiddeld 29 per dag
golfer: gemiddeld 29 per dag
manny kruipt onder steen vandaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:49 schreef pascalheister het volgende:
Kom je nog op de meet manny ?
[VBL meeting] Ergens in september/oktober ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:56 schreef manny het volgende:
[..]
manny kruipt onder steen vandaan
Welke meet ?![]()
oogjes dicht en je gedachten laten gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:32 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk in de trein wegzakken met het zonnetje achter glas... je waant je bijna (bijna) op het strand
Massage nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:45 schreef Bjoro het volgende:
goooooood mooooorning Hooooooools
kan er iemand ff een bakkie koffie voor me pakken ?
ik heb overal spierpijn van de training van afgelopen dinsdag..........en vanavond moet ik weer![]()
quote:
zolang jij op je eigen kantje van de bank blijft.....geen bezwaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat naast Bjoro op de massagetafel liggen.
* SCH kruipt verdrietig van Bjoro af en gaat stil in zijn eigen hoekje liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:12 schreef Bjoro het volgende:
zolang jij op je eigen kantje van de bank blijft.....geen bezwaar
kopje thee dan maar ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH kruipt verdrietig van Bjoro af en gaat stil in zijn eigen hoekje liggen
dat is mijn neus niet leverd, die zit een cm of 80 hogerquote:
Hoe was het huis??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
2 days of working left, and counting....
puur als bakkie troest voor verdrietige mensen !quote:
Waarom snoot je er dan mee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is mijn neus niet leverd, die zit een cm of 80 hoger
Hey relnicht, houd je nog van me?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
2 days of working left, and counting....
het heet niet altijd snuiten hoor, als ergens iets uitspuit en het dan met een zakdoekje wegveegtquote:
Heeft zuster Bluezz zoveel effect op je, of ben ik het?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het heet niet altijd snuiten hoor, als ergens iets uitspuit en het dan met een zakdoekje wegveegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |