jup hij kan dicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Duidelijk.
Dan is je betoog dus als volgt: 'ik geloof niet in paranormale zaken, en dus is iedereen die hier post gek. ik maak me zorgen dat de gekken elkaar bevestigen in hun mening'.
Das dan mooi.
Je staat niet alleen
En juist omdat je niet alleen staan, en er meer mensen zijn die zo denken als jij, hebben we een forum waar de mensen zitten die wél hierin geloven.
Tenzij je de grondwet van Nederland wil veranderen, is er denk ik niet veel dat je hieraan kan doen.. we mogen iets geloven wat jij niet gelooft. Halleluja:)
Of
Jíj mag iets niet geloven, wat wij wel geloven.
Het is maar waar je van uitgaat he...?
Maar al met al is er van je oorspronkelijke stelling geen zak overeind gebleven. Dit kan dus wel dicht neem ik aan?
Hier zat ik dus op te wachtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat mag best, maar dan mag diezelfde meerderheid je best als 'raar' of 'achterlijk' bestempelen. Als je gelooft dat wij hier geregeerd worden door aliens ja dan moet ik daar wel om lachen ja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:46 schreef daffyduck het volgende:
[..]
Hier zat ik dus op te wachten![]()
-Snap jij het universum ? Geen paniek , ik ook niet![]()
-Zijn jouw zintuigen zo perfect , dat ze alles wat er rondom je is kunnen waarnemen ? Weeral geen paniek , die van mij ook niet![]()
- Besef je dat er in dit grootse universum zich oneindig veel sterren bevinden (waarvan een deel zoals onze zon) met rond een deel van hen (maar wetenschapstaat op dit gebied nog maar in beginstadium) planeten.
Gevolg : Kans op buitenaards leven is vrij reeël denk, zelfs in meerdere getale. Maar weet je welke kans dan ook groot wordt, want we hebbe het hier over een ruime tijds- en ruimtespanne : kolonisatie !Oeps. Dus ditmaal wel paniek
![]()
![]()
Ach weet je , mocht je nu te paniekerig worden, geloof dan maar gewoon terug in je mannen met je stropdas. Maar weet je waar een deel van de mannen in stropdas zich mee bezighoud (in vrije tijd althans) : MET PANIEKZAAIENhttp://www.vrijmetselarij(...)TERESSEERT%20ONS.htm
het begon met een spookstellingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef 0 het volgende:
Dit topic wordt steeds vreemder.
Nog even en er zijn spookverschijningen.
Ok , ik geloof ook niet direct in spoken , maar zoals je aan mijn voorgaande posts kon zien , sta ik wel ruimschoots open voor het feit dat er meer is. Een niet uit te sluiten mogelijkheid.quote:
Met mijn telescoop.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef daffyduck het volgende:
[..]
Ok , ik geloof ook niet direct in spoken , maar zoals je aan mijn voorgaande posts kon zien , sta ik wel ruimschoots open voor het feit dat er meer is. Een niet uit te sluiten mogelijkheid.
Maar mag ik dan Mr. 0 , de atheïst , het volgende vragen. Hoe zie jij het heelal ??
Jij ziet jezelf als ruwe steen die bewerkt moet worden onder het toeziend oog van de opperbouwmeester van het heelal?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef daffyduck het volgende:
[..]
Ok , ik geloof ook niet direct in spoken , maar zoals je aan mijn voorgaande posts kon zien , sta ik wel ruimschoots open voor het feit dat er meer is. Een niet uit te sluiten mogelijkheid.
Maar mag ik dan Mr. 0 , de atheïst , het volgende vragen. Hoe zie jij het heelal ??
Maar het feit dat deze buitenaardse levensvormen ons al eens bezocht hebben in het verleden (of anders) en het feit dat er meer is dan hetgeen wat je met je "kosmisch niet 100% volmaakte" ogen door je telescoop kunt zien , sluit je absoluut wel uit ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef 0 het volgende:
[..]
Met mijn telescoop.
Als iets ontiegelijk groots en onvoorstelbaar.
Verder sluit ik het bestaan van buitenaardse levensvormen absoluut niet uit.
Laten we dit topic nu maar sluiten voordat je mensen bevestigd in hun waanideeën over ufo ontvoeringen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:10 schreef 0 het volgende:
[..]
Met mijn telescoop.
Als iets ontiegelijk groots en onvoorstelbaar.
Verder sluit ik het bestaan van buitenaardse levensvormen absoluut niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |