Jawel, alleen ze moeten geholpen worden en niet aangemoedigd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
En een zogenaamd door jou als waanzinnig bestempelde persoon heeft geen recht zijn boodschappen in de supermarkt te halen, geen recht om naar het zwembad te gaan, geen recht om naar school te gaan, geen recht om te discussieren op een discussieforum ?
Wou je me bannen dan?quote:
Waar moedigen we ze aan? Geef es wat linkjes, moet niet moeilijk zijn, het komt immers heel vaak voor hier..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:25 schreef 0 het volgende:
Jawel, alleen ze moeten geholpen worden en niet aangemoedigd.
Nee, nog niet, je zou nog even zeggen waar we ze aanmoedigen. Als je dat niet doet, klopt er dus van je hele betoog geen zak en ben je een goedkoop relusertje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef 0 het volgende:
Wou je me bannen dan?
Ik zal me toch niet buiten dit topic begeven in truth.
Pleur deze maar lekker dicht.
Heb mijn punt wel gemaakt.
Iteejerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waar moedigen we ze aan? Geef es wat linkjes, moet niet moeilijk zijn, het komt immers heel vaak voor hier..
Mensen die zoeken naar bevestiging en vinden dat hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Iteejer![]()
nu moet je die jongen niet zulke lastige vragen stellen...
Ah, dus jij bent wat ik zou zijn als ik me op een forum over automerken zou begeven... en daar als ongeďnteresseerde niet automerken kenner even lekker kom zeuren over het feit dat er zoveel mensen zijn die te hard rijden en dit forum dus maar beter opgedoekt kan worden...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef 0 het volgende:
[..]
Wou je me bannen dan?
Ik zal me toch niet buiten dit topic begeven in truth.
Pleur deze maar lekker dicht.
Heb mijn punt wel gemaakt.
Kom kom, je blies zo hoog van de toren, waar ben je nu...? Maak je woorden eens waar..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef iteejer het volgende:
Waar moedigen we ze aan? Geef es wat linkjes, moet niet moeilijk zijn, het komt immers heel vaak voor hier..
Jij begrijpt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent wat ik zou zijn als ik me op een forum over automerken zou begeven... en daar als ongeďnteresseerde niet automerken kenner even lekker kom zeuren over het feit dat er zoveel mensen zijn die te hard rijden en dit forum dus maar beter opgedoekt kan worden...
Zaken die JIJ als onzinnig ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef 0 het volgende:
[..]
Mensen die zoeken naar bevestiging en vinden dat hier.
Bevestiging van zaken die onzinnig zijn.
Goed, dan noem je het zo. Waar geven we ze die bevestiging? Linkjes..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef 0 het volgende:
Die bevestiging is op zich al een aanmoediging.
Sorry maar als ik door die topics ga bladeren is mijn humeur volledig naar de klote.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kom kom, je blies zo hoog van de toren, waar ben je nu...? Maak je woorden eens waar..?
voorbeeld:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Goed, dan noem je het zo. Waar geven we ze die bevestiging? Linkjes..?
Je bent een fake, je bent een grootprater, je kunt je woorden niet eens onderbouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef 0 het volgende:
Sorry maar als ik door die topics ga bladeren is mijn humeur volledig naar de klote.
Ai, ik ging er vanuit dat iemand die ergens commentaar op levert het onderwerp van commentaar al bekeken heeft.. je zou het dus zo terug moeten kunnen vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef 0 het volgende:
[..]
Sorry maar als ik door die topics ga bladeren is mijn humeur volledig naar de klote.
Ik heb wel eens wat topics gelezen hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ai, ik ging er vanuit dat iemand die ergens commentaar op levert het onderwerp van commentaar al bekeken heeft.. je zou het dus zo terug moeten kunnen vinden.
Of blaat jij altijd over zaken waar jij je nog niet inverdiept hebt ?
boven je staan twee "voorbeelden".quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent een fake, je bent een grootprater, je kunt je woorden niet eens onderbouwen.
Je bent niet serieus te nemen.
Jammer. Ik had écht gehoopt dat we misschien wat misstanden, waar we misschien zelf een blinde vlek voor hadden, hadden kunnen oplossen.
Jammer dat je je grootspraak niet waar kan maken.
Aha. Dan heb ik een nieuwtje voor je: dit forum gáát over oa geesten. Over paranormale zaken. Jij gelooft daar niet in. Anderen wel. Ík wel. Ben ik dan ook geschift?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:34 schreef 0 het volgende:
voorbeeld:
iemand zegt dat hij een geest heeft gezien.
reactie: Dat zou best kunnen, personen blijven wel vaker hangen na hun dood.
zulke reacties.
ga zelf maar zoeken, want die zijn er genoeg.
En opeens kreeg je de drang om op obsesieve manier je ongefundeerde mening te ventileren met de gedachte dat je iedereen "het licht" kan laten zien ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat topics gelezen hier.
Is al een tijd terug, maar ik neem aan dat er niet veel is veranderd.
Dan ligt de drempel voor gekte bij mij lager.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Aha. Dan heb ik een nieuwtje voor je: dit forum gáát over oa geesten. Over paranormale zaken. Jij gelooft daar niet in. Anderen wel. Ík wel. Ben ik dan ook geschift?
Maar dit voorbeeldje is wel heel mager. De inzet was, het aanmoedigen van gekken in hun waanwereld. Dus tenzij ke iedere serieuze poster in truth een gek wil noemen, is hetgeen we zochten nog niet gevonden: een voorbeeld waar we een 'gek' bevestigden in zijn waanbeelden.
Ja, en het lucht enorm op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
En opeens kreeg je de drang om op obsesieve manier je ongefundeerde mening te ventileren met de gedachte dat je iedereen "het licht" kan laten zien ?
Duidelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef 0 het volgende:
Dan ligt de drempel voor gekte bij mij lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |