abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29407452
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef Mirage het volgende:

[..]

En een zogenaamd door jou als waanzinnig bestempelde persoon heeft geen recht zijn boodschappen in de supermarkt te halen, geen recht om naar het zwembad te gaan, geen recht om naar school te gaan, geen recht om te discussieren op een discussieforum ?
Jawel, alleen ze moeten geholpen worden en niet aangemoedigd.
Er zijn ook fora voor annorexiapatienten die elkaar aanmoedigen om af te vallen/tips geven/resutaat-foto's plaatsen. Dat is gewoon ziek.
nuff said.
pi_29407467
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:22 schreef 0 het volgende:
ik heb het beste voor met iedereen
Ik bepaald niet meer.
pi_29407503
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:25 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik bepaald niet meer.
Wou je me bannen dan?
Ik zal me toch niet buiten dit topic begeven in truth.
Pleur deze maar lekker dicht.
Heb mijn punt wel gemaakt.
nuff said.
pi_29407509
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:25 schreef 0 het volgende:
Jawel, alleen ze moeten geholpen worden en niet aangemoedigd.
Waar moedigen we ze aan? Geef es wat linkjes, moet niet moeilijk zijn, het komt immers heel vaak voor hier..
pi_29407582
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef 0 het volgende:
Wou je me bannen dan?
Nee, nog niet, je zou nog even zeggen waar we ze aanmoedigen. Als je dat niet doet, klopt er dus van je hele betoog geen zak en ben je een goedkoop relusertje.
pi_29407585
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Waar moedigen we ze aan? Geef es wat linkjes, moet niet moeilijk zijn, het komt immers heel vaak voor hier..
Iteejer
nu moet je die jongen niet zulke lastige vragen stellen...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29407641
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

Iteejer
nu moet je die jongen niet zulke lastige vragen stellen...
Mensen die zoeken naar bevestiging en vinden dat hier.
Bevestiging van zaken die onzinnig zijn.
nuff said.
pi_29407657
Die bevestiging is op zich al een aanmoediging.
nuff said.
pi_29407685
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:26 schreef 0 het volgende:

[..]

Wou je me bannen dan?
Ah, dus jij bent wat ik zou zijn als ik me op een forum over automerken zou begeven... en daar als ongeďnteresseerde niet automerken kenner even lekker kom zeuren over het feit dat er zoveel mensen zijn die te hard rijden en dit forum dus maar beter opgedoekt kan worden...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29407699
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:27 schreef iteejer het volgende:
Kom kom, je blies zo hoog van de toren, waar ben je nu...? Maak je woorden eens waar..?
pi_29407708
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ah, dus jij bent wat ik zou zijn als ik me op een forum over automerken zou begeven... en daar als ongeďnteresseerde niet automerken kenner even lekker kom zeuren over het feit dat er zoveel mensen zijn die te hard rijden en dit forum dus maar beter opgedoekt kan worden...
Jij begrijpt me.
nuff said.
pi_29407738
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef 0 het volgende:

[..]

Mensen die zoeken naar bevestiging en vinden dat hier.
Bevestiging van zaken die onzinnig zijn.
Zaken die JIJ als onzinnig ziet.

En jij bent alwetend ?
Enig idee hoe onzinnig het geloof in een alwetende (God?) voro sommige mensen kan lijken ?
Sir Winston Churchill
pi_29407740
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:30 schreef 0 het volgende:
Die bevestiging is op zich al een aanmoediging.
Goed, dan noem je het zo. Waar geven we ze die bevestiging? Linkjes..?
pi_29407742
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef iteejer het volgende:

[..]

Kom kom, je blies zo hoog van de toren, waar ben je nu...? Maak je woorden eens waar..?
Sorry maar als ik door die topics ga bladeren is mijn humeur volledig naar de klote.
nuff said.
pi_29407790
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef iteejer het volgende:

[..]

Goed, dan noem je het zo. Waar geven we ze die bevestiging? Linkjes..?
voorbeeld:
iemand zegt dat hij een geest heeft gezien.
reactie: Dat zou best kunnen, personen blijven wel vaker hangen na hun dood.

zulke reacties.
ga zelf maar zoeken, want die zijn er genoeg.
nuff said.
pi_29407831
Of de honderden "glaasjedraaien is levensgevaalijk"-topics.
nuff said.
pi_29407847
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef 0 het volgende:
Sorry maar als ik door die topics ga bladeren is mijn humeur volledig naar de klote.
Je bent een fake, je bent een grootprater, je kunt je woorden niet eens onderbouwen.
Je bent niet serieus te nemen.
Jammer. Ik had écht gehoopt dat we misschien wat misstanden, waar we misschien zelf een blinde vlek voor hadden, hadden kunnen oplossen.
Jammer dat je je grootspraak niet waar kan maken.
pi_29407866
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:33 schreef 0 het volgende:

[..]

Ai, ik ging er vanuit dat iemand die ergens commentaar op levert het onderwerp van commentaar al bekeken heeft.. je zou het dus zo terug moeten kunnen vinden.

Of blaat jij altijd over zaken waar jij je nog niet inverdiept hebt ?
Sir Winston Churchill
pi_29407894
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ai, ik ging er vanuit dat iemand die ergens commentaar op levert het onderwerp van commentaar al bekeken heeft.. je zou het dus zo terug moeten kunnen vinden.

Of blaat jij altijd over zaken waar jij je nog niet inverdiept hebt ?
Ik heb wel eens wat topics gelezen hier.
Is al een tijd terug, maar ik neem aan dat er niet veel is veranderd.
nuff said.
pi_29407928
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:35 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je bent een fake, je bent een grootprater, je kunt je woorden niet eens onderbouwen.
Je bent niet serieus te nemen.
Jammer. Ik had écht gehoopt dat we misschien wat misstanden, waar we misschien zelf een blinde vlek voor hadden, hadden kunnen oplossen.
Jammer dat je je grootspraak niet waar kan maken.
boven je staan twee "voorbeelden".
nuff said.
pi_29407976
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:34 schreef 0 het volgende:
voorbeeld:
iemand zegt dat hij een geest heeft gezien.
reactie: Dat zou best kunnen, personen blijven wel vaker hangen na hun dood.

zulke reacties.
ga zelf maar zoeken, want die zijn er genoeg.
Aha. Dan heb ik een nieuwtje voor je: dit forum gáát over oa geesten. Over paranormale zaken. Jij gelooft daar niet in. Anderen wel. Ík wel. Ben ik dan ook geschift?

Maar dit voorbeeldje is wel heel mager. De inzet was, het aanmoedigen van gekken in hun waanwereld. Dus tenzij ke iedere serieuze poster in truth een gek wil noemen, is hetgeen we zochten nog niet gevonden: een voorbeeld waar we een 'gek' bevestigden in zijn waanbeelden.
pi_29408028
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef 0 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens wat topics gelezen hier.
Is al een tijd terug, maar ik neem aan dat er niet veel is veranderd.
En opeens kreeg je de drang om op obsesieve manier je ongefundeerde mening te ventileren met de gedachte dat je iedereen "het licht" kan laten zien ?
Sir Winston Churchill
pi_29408032
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

Aha. Dan heb ik een nieuwtje voor je: dit forum gáát over oa geesten. Over paranormale zaken. Jij gelooft daar niet in. Anderen wel. Ík wel. Ben ik dan ook geschift?

Maar dit voorbeeldje is wel heel mager. De inzet was, het aanmoedigen van gekken in hun waanwereld. Dus tenzij ke iedere serieuze poster in truth een gek wil noemen, is hetgeen we zochten nog niet gevonden: een voorbeeld waar we een 'gek' bevestigden in zijn waanbeelden.
Dan ligt de drempel voor gekte bij mij lager.
nuff said.
pi_29408050
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

En opeens kreeg je de drang om op obsesieve manier je ongefundeerde mening te ventileren met de gedachte dat je iedereen "het licht" kan laten zien ?
Ja, en het lucht enorm op.
nuff said.
pi_29408212
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:40 schreef 0 het volgende:
Dan ligt de drempel voor gekte bij mij lager.
Duidelijk.
Dan is je betoog dus als volgt: 'ik geloof niet in paranormale zaken, en dus is iedereen die hier post gek. ik maak me zorgen dat de gekken elkaar bevestigen in hun mening'.

Das dan mooi.
Je staat niet alleen

En juist omdat je niet alleen staan, en er meer mensen zijn die zo denken als jij, hebben we een forum waar de mensen zitten die wél hierin geloven.

Tenzij je de grondwet van Nederland wil veranderen, is er denk ik niet veel dat je hieraan kan doen.. we mogen iets geloven wat jij niet gelooft. Halleluja:)
Of
Jíj mag iets niet geloven, wat wij wel geloven.
Het is maar waar je van uitgaat he...?

Maar al met al is er van je oorspronkelijke stelling geen zak overeind gebleven. Dit kan dus wel dicht neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')