quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Nuek het volgende:
smiddags! Altijd fijn als er in het laatste postje van het vorige topic een linkje gezet wordt. Zo moet dat altijd gaan!
Het ziekenhuis is simpelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldig nutteloos ziekenhuisbezoek. Voor het eerst naar de verpleegkundige in plaats van de internist. Gaat ze me een zooi vragen stellen die gewoon in m'n dossier staan, om na 10 minuten eindelijk te kunnen zeggen dat de resultaten van het laboratoriumonderzoek er goed uit zagen en dat ik niet meer medicijnen hoef te gaan slikken. Fijn, dat had ook in 10 seconden over de telefoon gekund
Wel grappig dat ze me nog kenden van toen ik daar op de afdeling lag in 1999, ik herkende haar niet meer, maar dat kon wel kloppen zei ze want toen was ze nogal wat slanker (en toen was het al geen mager scharminkel)
hmm.. gelukkig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef bastardhost het volgende:
autokosten, wie gaat erover heen: Grote beurt 2004, 1930 euro
hahaha ai dude.. wtf was er mee? zat er geen motor meer in?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:23 schreef bastardhost het volgende:
autokosten, wie gaat erover heen: Grote beurt 2004, 1930 euro
afgeragde hoerensloepquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hahaha ai dude.. wtf was er mee? zat er geen motor meer in?
Lijkt me nog steeds geen 2 mille.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:32 schreef bastardhost het volgende:
te lang doorgereden zonder beurtje... bandjes, remmen + schijven rondom, distributieriem, 2 delen uitlaat...
en dat op een grote hoerenbak
op een BMW, Saab of Volvo betaal je dat al snel. nou weet ik niet wat voor auto hij heetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:43 schreef Krush het volgende:
Lijkt me nog steeds geen 2 mille.
Of was het soms een Rolls?
Niet voor de dingetjes die hij noemde. Tenzij hij naar de merkdealer gaat natuurlijk, maar ja dan vraag je erom....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
op een BMW, Saab of Volvo betaal je dat al snel. nou weet ik niet wat voor auto hij heet
Niks, zijn de dozen van m'n stereo en boxen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:10 schreef addie84 het volgende:
wat zat erin dan?
Mainframes zijn ook redelijk oude systemenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe is as/400 niet een uhm vrij oud systeem?
och d'r zijn ook wel gloednieuwe citrix unitsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
Mainframes zijn ook redelijk oude systemen
1 2 3 4 5 6 7 | DEFINE DATA LOCAL USING C20-LDA END-DEFINE * #OUTPUTDING := 'Hello World' INPUT USING MAP 'HELLO-MAP' END |
Gister wel bedacht dat ik misschien 3 keer op en neer moet naar de ikea voordat ik alles mee kan krijgen wat ik daar vandaan mee wil hebbenquote:
ikea hengelo.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:16 schreef bastardhost het volgende:
tis dat het over de ijssel is, anders had ik wel mee willen rijden
Het is tof.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
ziet er lelijk en onnavolgbaar uit Q.
geloof er geen drol vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
Het is tof.
Hoeveel mensen zitten er op dat mainframe?quote:
Moest je aan mij denken steeds?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben deze week maar 1x droog thuisgekomen
200 ontwikkelaars, veeeeeeeeeel meer gebruikers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er op dat mainframe?
alleen als ik langs je 'huis' fietste.. wat ik overigens niet meer doe aangezien ik binnendoor langs de sanders geen heuvel op en af hoefquote:
mannen.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef DrMarten het volgende:
Boor was toch niet nodig, alleen een beetje gewicht
Wel lullig dat je in je eentje niet dat din in elkaar kan zetten
Was het bureau van m'n huisgenote en die lukte het dus niet in d'r eentjequote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
alleen als ik langs je 'huis' fietste.. wat ik overigens niet meer doe aangezien ik binnendoor langs de sanders geen heuvel op en af hoef
Slappe smoes om niet op tijd te komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen wil niet echt vandaag.
Ja was even vergeten dat het morgen een vrije dag isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef QyRoZ het volgende:
Op tijd?
Eg wel! Jaloers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:52 schreef Nuek het volgende:
het is en blijft interessant voor je he? Die forumstats van jezelf...
Met de snelheid van de laatste dagen betekent dat heel wat meer uurtjes op fokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef bastardhost het volgende:
*Niet jaloers is*
gemiddeld 63 posts per dag... da's dus minimaal 3 uur per dag op Fok zitten
Get a life
Mijn gamen begint de laatste tijd ook weer wat verbetering te tonen, net 2e geworden bij een potje CoD Deathmatchquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:45 schreef bastardhost het volgende:
aah wel, zo verdoe ik mijn tijd in World of Warcraft... iedere avond, met een man of 9~15
maar daar leer ik wel van... Fire Blasts, Blast waves, Ice cones, Arcane Missiles *ghehehe*
Gek is dat, ik maak de laatste tijd alleen maar vijanden. Vervolgens schieten we elkaar af in kapotgeschoten gebouwen, op open vlaktes, tussen heggetjes en in bunkersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:01 schreef bastardhost het volgende:
Gamen is ook goed voor je sociaal leven, ik heb heel wat nieuwe vrienden gemaakt de afgelopen weken... en we pakken regelmatig een pint samen in een inn in Elwynn Forest, of in de Barrens, of in Booty Bay...
Ja, ik moet eens kijken of ik nog steeds wel jouw Allied Ass kan whoopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef DrMarten het volgende:
Gek is dat, ik maak de laatste tijd alleen maar vijanden. Vervolgens schieten we elkaar af in kapotgeschoten gebouwen, op open vlaktes, tussen heggetjes en in bunkers
Hehe, het verschilt bij mij per keer, speel de laatste paar dagen weer wat meer deathmatch. De ene keer heb ik net zoveel deaths als kills, vanavond had ik 50 kills en 25 deaths in 1 potje. Best netjes al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik moet eens kijken of ik nog steeds wel jouw Allied Ass kan whoopen
Zegt hij met z'n 111.000 postsquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef QyRoZ het volgende:
Verslaafden!
krijg je aan de klote kant van het land.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Kloteweer
exporthoerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dus Heerde is ook Randstad?
Nooit geweten dat ik een echte Randstedeling ben. Al ben ik wel geboren in Overiessel.
Heerde is precies niets.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dus Heerde is ook Randstad?
4 gebieden in Nederland: Randstad, Friesland, Brabant en Belgiëquote:Nooit geweten dat ik een echte Randstedeling ben. Al ben ik wel geboren in Overiessel.
Beste van Nederland, te weten Campusnet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hoe zijn de warez faciliteiten eigenlijk op de UT?![]()
Ze had vakantie iig, die zal dus wel weg zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:40 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat voor de verandering met de bus
Is Wendytje op vakantie trouwens? (Misschien heb ik er overheen gelezen ofzo)
Ja, maar ik ben dr weer...quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:40 schreef Nuek het volgende:
* Nuek gaat voor de verandering met de bus
Is Wendytje op vakantie trouwens? (Misschien heb ik er overheen gelezen ofzo)
HOI! Waar was je!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dr weer...
Tot zaterdag dan, dan ben ik weer een weekje weg![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef bastardhost het volgende:
volgende keer praat ik weer met je nuek... Ik wilde nu ff gewoon bij je zijn, maar dan zonder woorden
bodypaintquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:01 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om te douchen en te proberen alle verf van m'n lijf te krijgen.
Bron: http://www.enschede-stad.nlquote:Tattersall is een klein wijkje ten oosten van het centrum en ligt tussen de Oldenzaalsestraat, Hoge Bothofstraat, Hoog & Droog en de Wilhelminastraat. De wijk is begin jaren 80 gebouwd op de plek waar ooit eens de machinefabriek van Tattersall & Holdsworth stond. In 1973 werd de fabriek gesloopt, waarna er pas in 1979 een begin met de bouw van de wijk werd gemaakt.
De wijk kenmerkt zich door smalle kronkelende straten met daarlangs eengezinswoningen en appartementen, alle in dezelfde geelkleurige baksteen. Door de hoge bebouwingsdichtheid doet de wijk voor sommigen vrij benauwd aan, de wijk is echter minder dicht bebouwd dan de uit dezelfde tijd stammende en nabijgelegen wijk Transburg.
Er zit een redelijk groot studentencomplex aan de Wilhelminastraat. Dit complex ligt aan het stukje Wilhelminastraat dat westelijk van de Oldenzaalsestraat ligt. Dit is pal in het centrum, Als je toch in het andere deel van de Wilhelminastraat komt te wonen, dan woon je net buiten het (winkel) centrum, maar nog op kruipafstand. Voor een student een prima plek om te wonen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef The_Viper het volgende:
Gegroet, Enschedeërs! Ik ga verhuizen naar Enschede, waarschijnlijk naar de Wilhelminastraat in de wijk Tattersall ( ? ). Aan de wijknaam te zien ben je al een heel eind richting Duitsland als je in Enschede woont.
Nu mijn vraag: is dat een beetje een goede wijk.
Het ligt tegen het centrum aan, dus dat is zowiezo al goed.![]()
Groeten ût Fryslân (straks vanuit jullie homestad, maar ik blijf wél supporter van Ajax en SC Heerenveen!)
Zit ie waarschijnlijk ook ja.. maar zoals gezegd, dan nog een prima plekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit een redelijk groot studentencomplex aan de Wilhelminastraat. Dit complex ligt aan het stukje Wilhelminastraat dat westelijk van de Oldenzaalsestraat ligt. Dit is pal in het centrum, Als je toch in het andere deel van de Wilhelminastraat komt te wonen, dan woon je net buiten het (winkel) centrum, maar nog op kruipafstand. Voor een student een prima plek om te wonen.
Als er specifiek bij staat dat het de wijk Tattersal is, dan zou ik denken dat je oostelijk van de Oldenzaalsestraat zit.
Vanaf 11.57 niet meer gepost, das ook best ernstigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:29 schreef DrMarten het volgende:
Half 12 de eerste post van de dag, das best ernstig
Op de ikeasite stond eerder zo'n programmaatje daarvoor. Misschien helpt dat je verderquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef DrMarten het volgende:
Een goede indeling verzinnen voor een kamer is nog best lastig
was het maar zo!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:19 schreef QyRoZ het volgende:
smiddags
Leuk, he, auto'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef addie84 het volgende:
idd.. zon is ver te zoeken
auto alweer naar de garage, nu een storing.. kost weeer 200 ofzo
Dat zou betekenen dat die van ons ongeveer total loss zou zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:19 schreef addie84 het volgende:
yeps.. ben net gebeld, 250 moet ik toch wel op rekenen600 euro in 1 week aan de auto
hier een uitlaatje, remmen en iets met de toerenregelaarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:42 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat die van ons ongeveer total loss zou zijn
*wacht op reactie van Wendy-tjequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Benno is een lul
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
*wacht op reactie van Wendy-tje
is normaal. welkom in enschede.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:42 schreef Jan-jaap het volgende:
begint hier normaal te worden
Daar kwam ik net vandaan, leuke stad!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef QyRoZ het volgende:
Nog precies twee en een halve dag en dan zit ik in Budapest!
Tof!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:29 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Daar kwam ik net vandaan, leuke stad!
Was ik al niet bang voor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:36 schreef wendy-tje het volgende:
Oh, lekker het is ook geen stad die je in 2 dagen wel gezien hebt
ik vraag het me echt af waarom het nu wederom zo tyfustraag is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:28 schreef QyRoZ het volgende:
Kutforum
Hij doet het nu wel aardig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:58 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
ik vraag het me echt af waarom het nu wederom zo tyfustraag is.
aight (scheelt me lopen, ik ben er dan nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:11 schreef DrMarten het volgende:
Zo, bus en verhuishulp geregeld voor het laatste weekend van augustus
Goed bezig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:11 schreef DrMarten het volgende:
Zo, bus en verhuishulp geregeld voor het laatste weekend van augustus
Net als bier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:14 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Gamen is goed voor de agressie.![]()
80 euroquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:18 schreef addie84 het volgende:
Iemand enig idee wat het kost om de remblokjes (voor) te laten vervangen?
Sinds vorige week woensdag heeft de auto me dan 650 euro gekostquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
koopje tochkun je niet voor verongelukken.
kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Het is gewoon lekker weer buiten, ben net zonder jas naar de stad geweest
Hehehe, inderddaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef addie84 het volgende:
Sinds vorige week woensdag heeft de auto me dan 650 euro gekostkun je een flink eind voor fietsen
Mooi zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:09 schreef Nuek het volgende:
Mijn huis begint al weer aardig van mezelf te worden. Het ruikt l lekker fris en ziet er ietsje anders uit dan ik de laatste tijd gewend was...
hehehe, dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef Nuek het volgende:
Ik heb honger.... Maar geen zin te koken. Suggesties?
Heb nu een nog groter probleem, heb wat lopen klooien en nu zoekt ie bij multiplayer maar 99 servers op, dat waren er meer dan 2000quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef DrMarten het volgende:
Argh, ik heb een CoD-probleem en ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren
Wat is domino's? Pizzeria?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Nuek het volgende:
DrMarten ik heb nog 2 bonnen liggen geldig t/m 31 aug voor domino's: 2 halen 1 betalen. Is dat een optie deze week?
Geen idee hoe het daar met de afhaal zit, maar er zit een wok-chinees aan de Gronausestraat. Mr Huquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef WarPuppy het volgende:
Shiit, misschien dat jullie het weten (ik als prille Enscheder), ik ben op zoek naar zon MrWok geval?
Jeweetwel, zon afhaal chinees, maar dan dat je zon bakje haalt met noodles, en vlees, saus en stokjes
Ze hebben die heerlijke gevallen in Utrecht nml, en ik vind ze ideaal!
Doet die aan wok dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef addie84 het volgende:
Die overigens geweldig is! Weet alleen niet of ie ook afhaal doet idd.. maar probeer anders de diamant op het bijvank eens!
De Diamant
Het Byvank 81
7544DA Enschede
(Voormalig De Lange Muur) Erg lekker..
Wat voor een?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef Nuek het volgende:
wil er nog iemand een monitor kopen?
lekker toch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is wel vega, krijg je weer zo'n gore kaaspizza![]()
Beetje te grote bak voor mijn beperkte ruimte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Nuek het volgende:
syncmaster 955b 19"
nare vent. niets mis met kaaspizza. met je gore ananas.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DrMarten het volgende:
Hij is wel vega, krijg je weer zo'n gore kaaspizza![]()
Daarom wil ik em hier ook weg!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje te grote bak voor mijn beperkte ruimte.
Hawaiiquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
nare vent. niets mis met kaaspizza. met je gore ananas.
Dat van mij wat minder, barslecht geslapen vannachtquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Smogs, het ziet er weer zonnig uit, en mijn humeur net zo!
Ik doe een poging, maar het lukt niet erg. Te beroerd geslapen vannacht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
zo, al weer nuttige dingen gedaan vandaag.
zag jij een zon vanochtend?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij wat minder, barslecht geslapen vannacht
meen je nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
zo. goede koffie gehad.
MMMM koffiequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
't is geen illy, maar het was wel goed, en illy leverder ook mooie gesprekstof op!
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha tuulk niemaar ik stond versteld van je opmerking!
Het kutte is dat mijn inspiratie al maanden weg is. Ik wil niets liever dan gewoon beginnen met werken, maar daarvoor moet ik eerst aftuderen end at lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:21 schreef bastardhost het volgende:
Success... niets is moeilijker iets op papier te krijgen zonder inspiratie (zelfs met is het moeilijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |