abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29510071
quote:
Tattersall is een klein wijkje ten oosten van het centrum en ligt tussen de Oldenzaalsestraat, Hoge Bothofstraat, Hoog & Droog en de Wilhelminastraat. De wijk is begin jaren 80 gebouwd op de plek waar ooit eens de machinefabriek van Tattersall & Holdsworth stond. In 1973 werd de fabriek gesloopt, waarna er pas in 1979 een begin met de bouw van de wijk werd gemaakt.
De wijk kenmerkt zich door smalle kronkelende straten met daarlangs eengezinswoningen en appartementen, alle in dezelfde geelkleurige baksteen. Door de hoge bebouwingsdichtheid doet de wijk voor sommigen vrij benauwd aan, de wijk is echter minder dicht bebouwd dan de uit dezelfde tijd stammende en nabijgelegen wijk Transburg.
Bron: http://www.enschede-stad.nl

Om eerlijk te zijn: Ik wist dat de wijk er was, ik kon hem alleen totaal niet bij de Wilhelminastraat plaatsen Vanuit het centrum ben je in meerdere richtingen inderdaad binnen 10 min in Duitsland
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29510210
Die had ik idd. ook gelezen. Erg interessante site. Tenminste beter dan die Frieze stads-sites hiero
De Wilhelminastraat zal wel op de rand van de wijk liggen oid.
En erg leuk dat je zomaar in Duitsland bent, hier vanuit Friesland rij je er toch niet zomaar ffies heen. Ben er ook nog niet zó vaak geweest, en nu fiets je er zelfs zo heen
pi_29510528
Gronau is vaak wel geinig om ff rond te lopen
pi_29517974
Half 12 de eerste post van de dag, das best ernstig
A mind with a heart of it's own
pi_29518087
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef The_Viper het volgende:
Gegroet, Enschedeërs! Ik ga verhuizen naar Enschede, waarschijnlijk naar de Wilhelminastraat in de wijk Tattersall ( ? ). Aan de wijknaam te zien ben je al een heel eind richting Duitsland als je in Enschede woont.

Nu mijn vraag: is dat een beetje een goede wijk.

Het ligt tegen het centrum aan, dus dat is zowiezo al goed.

Groeten ût Fryslân (straks vanuit jullie homestad, maar ik blijf wél supporter van Ajax en SC Heerenveen! )
Er zit een redelijk groot studentencomplex aan de Wilhelminastraat. Dit complex ligt aan het stukje Wilhelminastraat dat westelijk van de Oldenzaalsestraat ligt. Dit is pal in het centrum, Als je toch in het andere deel van de Wilhelminastraat komt te wonen, dan woon je net buiten het (winkel) centrum, maar nog op kruipafstand. Voor een student een prima plek om te wonen.
Als er specifiek bij staat dat het de wijk Tattersal is, dan zou ik denken dat je oostelijk van de Oldenzaalsestraat zit.
pi_29518359
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Er zit een redelijk groot studentencomplex aan de Wilhelminastraat. Dit complex ligt aan het stukje Wilhelminastraat dat westelijk van de Oldenzaalsestraat ligt. Dit is pal in het centrum, Als je toch in het andere deel van de Wilhelminastraat komt te wonen, dan woon je net buiten het (winkel) centrum, maar nog op kruipafstand. Voor een student een prima plek om te wonen.
Als er specifiek bij staat dat het de wijk Tattersal is, dan zou ik denken dat je oostelijk van de Oldenzaalsestraat zit.
Zit ie waarschijnlijk ook ja.. maar zoals gezegd, dan nog een prima plek
pi_29524569
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:29 schreef DrMarten het volgende:
Half 12 de eerste post van de dag, das best ernstig
Vanaf 11.57 niet meer gepost, das ook best ernstig
pi_29524613
Een goede indeling verzinnen voor een kamer is nog best lastig
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:32:14 #159
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_29525001
Traag kloteforum.
For great justice!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:17:09 #160
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29525693
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef DrMarten het volgende:
Een goede indeling verzinnen voor een kamer is nog best lastig
Op de ikeasite stond eerder zo'n programmaatje daarvoor. Misschien helpt dat je verder
Proud Powerpauper
pi_29525856
Ik heb ruitjespapier, een liniaal, een potlood en een schaar

Ik heb nu wel een idee, hoop alleen dat ik voldoende ruimte heb om m'n planken op zo'n manier op te hangen dat ik ze ook goed kan gebruiken, anders heb ik misschien een ruimteprobleempje (oftewel er moeten een paar dozen zut naar m'n ouders )
pi_29525953
Ik denk dat ik ook maar een Benno koop, heb ik al 1 plank leeg, die staat nu vol cd's
  woensdag 10 augustus 2005 @ 07:18:55 #163
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29534098
smorgens
Proud Powerpauper
pi_29534099
smiddags
For great justice!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 07:29:43 #165
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29534128
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 07:19 schreef QyRoZ het volgende:
smiddags
was het maar zo!
Proud Powerpauper
pi_29534923
Wow, het forum lijkt weer redelijk te werken. Of is dat een kwestie van afwachten?
For great justice!
pi_29535216
np: Beatles - Here comes the sun

NOU, IK MERK ER VERDOMD WEINIG VAN.
For great justice!
pi_29535865
idd.. zon is ver te zoeken

auto alweer naar de garage, nu een storing.. kost weeer 200 ofzo
pi_29536775
Jemig, het lijkt erop dat ze de snelheid weer redelijk voor elkaar hebben.
pi_29536839
Correctie: het is nog steeds kut.
pi_29537122
wilde net zeggen
pi_29538503
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef addie84 het volgende:
idd.. zon is ver te zoeken

auto alweer naar de garage, nu een storing.. kost weeer 200 ofzo
Leuk, he, auto's
Die van ons is dit keer voor het laatst door de keuring gekomen... tussen nu en een jaar moet er weer een andere komen
pi_29538662
yeps.. ben net gebeld, 250 moet ik toch wel op rekenen 600 euro in 1 week aan de auto
pi_29542650
Tijd om de ikea weer eens op te zoeken
pi_29542671
Traag!
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')