Het is tof.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
ziet er lelijk en onnavolgbaar uit Q.
geloof er geen drol vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:06 schreef QyRoZ het volgende:
Het is tof.
Hoeveel mensen zitten er op dat mainframe?quote:
Moest je aan mij denken steeds?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben deze week maar 1x droog thuisgekomen
200 ontwikkelaars, veeeeeeeeeel meer gebruikers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er op dat mainframe?
alleen als ik langs je 'huis' fietste.. wat ik overigens niet meer doe aangezien ik binnendoor langs de sanders geen heuvel op en af hoefquote:
mannen.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:41 schreef DrMarten het volgende:
Boor was toch niet nodig, alleen een beetje gewicht
Wel lullig dat je in je eentje niet dat din in elkaar kan zetten
Was het bureau van m'n huisgenote en die lukte het dus niet in d'r eentjequote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
alleen als ik langs je 'huis' fietste.. wat ik overigens niet meer doe aangezien ik binnendoor langs de sanders geen heuvel op en af hoef
Slappe smoes om niet op tijd te komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen wil niet echt vandaag.
Ja was even vergeten dat het morgen een vrije dag isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef QyRoZ het volgende:
Op tijd?
Eg wel! Jaloers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:52 schreef Nuek het volgende:
het is en blijft interessant voor je he? Die forumstats van jezelf...
Met de snelheid van de laatste dagen betekent dat heel wat meer uurtjes op fokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:36 schreef bastardhost het volgende:
*Niet jaloers is*
gemiddeld 63 posts per dag... da's dus minimaal 3 uur per dag op Fok zitten
Get a life
Mijn gamen begint de laatste tijd ook weer wat verbetering te tonen, net 2e geworden bij een potje CoD Deathmatchquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:45 schreef bastardhost het volgende:
aah wel, zo verdoe ik mijn tijd in World of Warcraft... iedere avond, met een man of 9~15
maar daar leer ik wel van... Fire Blasts, Blast waves, Ice cones, Arcane Missiles *ghehehe*
Gek is dat, ik maak de laatste tijd alleen maar vijanden. Vervolgens schieten we elkaar af in kapotgeschoten gebouwen, op open vlaktes, tussen heggetjes en in bunkersquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:01 schreef bastardhost het volgende:
Gamen is ook goed voor je sociaal leven, ik heb heel wat nieuwe vrienden gemaakt de afgelopen weken... en we pakken regelmatig een pint samen in een inn in Elwynn Forest, of in de Barrens, of in Booty Bay...
Ja, ik moet eens kijken of ik nog steeds wel jouw Allied Ass kan whoopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef DrMarten het volgende:
Gek is dat, ik maak de laatste tijd alleen maar vijanden. Vervolgens schieten we elkaar af in kapotgeschoten gebouwen, op open vlaktes, tussen heggetjes en in bunkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |