hehehe, dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef Nuek het volgende:
Ik heb honger.... Maar geen zin te koken. Suggesties?
Heb nu een nog groter probleem, heb wat lopen klooien en nu zoekt ie bij multiplayer maar 99 servers op, dat waren er meer dan 2000quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:51 schreef DrMarten het volgende:
Argh, ik heb een CoD-probleem en ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren
Wat is domino's? Pizzeria?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Nuek het volgende:
DrMarten ik heb nog 2 bonnen liggen geldig t/m 31 aug voor domino's: 2 halen 1 betalen. Is dat een optie deze week?
Geen idee hoe het daar met de afhaal zit, maar er zit een wok-chinees aan de Gronausestraat. Mr Huquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef WarPuppy het volgende:
Shiit, misschien dat jullie het weten (ik als prille Enscheder), ik ben op zoek naar zon MrWok geval?
Jeweetwel, zon afhaal chinees, maar dan dat je zon bakje haalt met noodles, en vlees, saus en stokjes
Ze hebben die heerlijke gevallen in Utrecht nml, en ik vind ze ideaal!
Doet die aan wok dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef addie84 het volgende:
Die overigens geweldig is! Weet alleen niet of ie ook afhaal doet idd.. maar probeer anders de diamant op het bijvank eens!
De Diamant
Het Byvank 81
7544DA Enschede
(Voormalig De Lange Muur) Erg lekker..
Wat voor een?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef Nuek het volgende:
wil er nog iemand een monitor kopen?
lekker toch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is wel vega, krijg je weer zo'n gore kaaspizza![]()
Beetje te grote bak voor mijn beperkte ruimte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Nuek het volgende:
syncmaster 955b 19"
nare vent. niets mis met kaaspizza. met je gore ananas.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DrMarten het volgende:
Hij is wel vega, krijg je weer zo'n gore kaaspizza![]()
Daarom wil ik em hier ook weg!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje te grote bak voor mijn beperkte ruimte.
Hawaiiquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
nare vent. niets mis met kaaspizza. met je gore ananas.
Dat van mij wat minder, barslecht geslapen vannachtquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Smogs, het ziet er weer zonnig uit, en mijn humeur net zo!
Ik doe een poging, maar het lukt niet erg. Te beroerd geslapen vannacht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
zo, al weer nuttige dingen gedaan vandaag.
zag jij een zon vanochtend?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij wat minder, barslecht geslapen vannacht
meen je nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
zo. goede koffie gehad.
MMMM koffiequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
't is geen illy, maar het was wel goed, en illy leverder ook mooie gesprekstof op!
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
hahaha tuulk niemaar ik stond versteld van je opmerking!
Het kutte is dat mijn inspiratie al maanden weg is. Ik wil niets liever dan gewoon beginnen met werken, maar daarvoor moet ik eerst aftuderen end at lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:21 schreef bastardhost het volgende:
Success... niets is moeilijker iets op papier te krijgen zonder inspiratie (zelfs met is het moeilijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |