abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29685491
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:05 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Goedemorgen fokkers...

Ik ben nieuw op dit forum..ben 20 jaar en kom uit Dordrecht

Vanochtend mocht ik voor de 2e keer gaan afrijden. Slecht geslapen vannacht natuurlijk best wel gespannen, maar had wel het idee dat ik het zou gaan halen.

Alleen toen ik hoorde dat ik de schrik van CBR Dordrecht had Meneer V. Heijden werd ik wel een beetje bang. (Al zeker 30 jaar in dienst)

In ieder geval het begin ging lekker en na een minuut of 15 komen we bij een onoverzichtelijke kruising aan. Ik wilde links afslaan en ik dacht nog voor de auto van rechts te kunnen, maar deze nam de laatste meters richting de kruising zoveel snelheid (denk dat hij wel 80 reed ipv 50) dat ik op laatste moment genoodzaakt was om te stoppen. Ik wilde net remmen, maar de baas deed het zelf al en dus zoals dat dan heet "een ingreep".

Na dat moment ging het rijden gelijk een stuk minder en was boos en niet meer zo zelfverzekerd als voor ik begon. Alles ging goed tot bij minuut 25 toen ik alweer op de terugweg was. Ik moest bij de 2e verkeerslichten links af. Maar op dat moment zat ik helemaal op de rechterbaan en moest dus 3 banen opschuiven met een druk spitsverkeer naast me. Die **()*)@@! had me natuurlijk ook gewoon rechtdoor kunne laten gaan, maar uiteraard moest meneer me ff naaien en mij een hele moeilijke situtatie te laten oplossen. Dat ging dus niet goed, want ik twijfelde om een paar banen naar links te gaan door het drukke verkeer. En toen meneer het wat te lang vond duren pakte hij me stuur en ramde hem tussen het drukke verkeer naar links :s

Op dat moment stond ik van binnen te koken en kwam bij de laatste kruising voor het CBR kwam er een fietser zomaar zonder te kijken overgestoken (ik had voorrang) en waardoor ik laat moest remmen en uiteraard vond meneer dat niet goed. Want ik had beter vooruit moeten kijken!

Conslusie: Gezakt!

Reden: Voorrang verlenen en beter kijken!

De bijzondere verrichtingen gingen trouwens prima, maar dat interesseert ze geen ruk dus mensen die een TTT willen doen voor hun examen, doe het niet is zonde van je geld!
pfff wat een rotzak zeg dat vroeg ik me ook altijd af op les wat er zou gebeuren als je praktisch tegelijk actie zou ondernemen als de examinator. rot dat het dan toch een ingreep is zulke dingen hebben echt veel invloed op je rijden, dat snap ik wel. en houdt zo'n figuur er zo weinig rekening mee door je 2 baantjes op te laten schuiven. maar ja, misschien was het zo dat als je dat goed deed dat je je papiertje toch zou krijgen. deed ie het daarom. maar toch vervelend:( alleen dat van die fietser snap ik niet. want je kunt wel kijken maar als iemand voorrang neemt... tis niet zo dat je hem hebt aangereden. pff. maar volgens mij gaat het zo. als je zakt verzinnen ze allerlei extra dingen die niet echt boeien. ik had t ook toen ik gezakt was, die vent bleef maar praten en ik dacht dit slaat nergnes op, dit heb ik gewoon zo geleerd etc.
nee maar bijzondere verrichtingen kunnen alleen tegen je werken volgens mij. volgens mij maakt het niet uit als je het wel goed doet. maar als je het fout doet kan dat wel maken dat je zakt.. (de druppel zeg maar..)
tis zelfs zo onboeiend dat ik alleen hellingproef moest doen op examen. op zich moest ik die wel 2x doen.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_29685698
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

succes!!
Gezakt, en wel om de volgende redenen :

- één keer niet in de dode hoek gekeken tijdens wegrijden na fileparkeren
- na het inhalen van een vrachtauto weer naar de rechterbaan gaan (op een veilige manier); was volgens hem niet goed omdat de linkerbaan leeg was en ik daar net zogoed kon doorrijden.

Verder ging het erg goed, geen ingrepen.

CBR
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:10:36 #128
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_29685855

Die 2e rede slaat nergens op.. Wanneer mogelijk moet ik altijd op de rechterbaan rijden..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:18:25 #129
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_29685998
Inderdaad na het inhalen van een vrachtauto ga ik ook altijd gelijk weer terug naar rechts...Dat die baan naast je vrij is maakt niet uit! Daar heb ik nog nooit commentaar over gehad, maar goed ik ken het gezeik als ze willen laten ze je gewoon zakken. OF dat nou is door je een hele moeilijke situatie voorgeschoteld te geven of jouw een reden vertellen waar je geen zak mee kan.

De mensen die in 1 keer hun rijbewijs hebben gehaald zullen dit wel bullshit vinden en zeggen "Nee tis jullie eigen schuld"t uurlijk is het ons eigenlijk schuld, maar als ze willen kunne ze jouw wel verschrikkelijk hard naaien!
pi_29686033
ja die 2e reden is b*llsh*t!!! onnodig links rijden is niet toegestaan. als je klaar bent met je inhaalmanoeuvre moet je weer terug naar rechts. (tenzij er verderop nog een auto/vrachtwagen was die jij zou inhalen). je hoeft op zich niet slingerend te gaan rijden) pfff balen
pi_29686048
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef Boink het volgende:

Die 2e rede slaat nergens op.. Wanneer mogelijk moet ik altijd op de rechterbaan rijden..
Inderdaad. Dat is mij ook verteld (nb door de examinator zelf!) toen ik de eerste keer zakte.

Ik heb het hem ook gezegd, maar hij was er nog steeds niet mee eens.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_29686057
ja ben met je eens. soms verzinnen ze gewoon sh*t. maar veel mensen geloven daar niet in. die denken dat als je goed rijdt je ook slaagt. nou dat is zeker niet altijd zo.
pi_29686068
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:20 schreef U.F.O het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is mij ook verteld (nb door de examinator zelf!) toen ik de eerste keer zakte.

Ik heb het hem ook gezegd, maar hij was er nog steeds niet mee eens.
das lekker dat ze elkaar tegen gaan spreken
pi_29686166
Oftwel: het CBR deed weer eens waar zij in ecceleert: jonge mensen van hun geld afhelpen...

M.i. erg onterecht....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:26:43 #135
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_29686196
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ja ben met je eens. soms verzinnen ze gewoon sh*t. maar veel mensen geloven daar niet in. die denken dat als je goed rijdt je ook slaagt. nou dat is zeker niet altijd zo.
Ach vriendin van mij is geslaagd..EN wat zei de examinator "je maakte wel paar foutjes en je moet wat beter kijken in het verkeer, maar tis wel voldoende"

En ik vandaag bij de zelfde examinator "je maakte paar foutjes en je moet wat beter kijken in het verkeer, tis dus onvoldoende!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:45:03 #136
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29686627
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef TommyKnocker84 het volgende:

[..]

Ach vriendin van mij is geslaagd..EN wat zei de examinator "je maakte wel paar foutjes en je moet wat beter kijken in het verkeer, maar tis wel voldoende"

En ik vandaag bij de zelfde examinator "je maakte paar foutjes en je moet wat beter kijken in het verkeer, tis dus onvoldoende!
Het rijexamen dient om vast te stellen of je op een veilige manier aan het verkeer kan deelnemen. Ondanks het feit dat het dezelfde examinator is en dezelfde uitspraken zal het níet om dezelfde foutjes gaan en níet om hetzelfde kijkgedrag.

Autorijden leer je pas in de praktijk. Je rijbewijs krijg je als je bewijst dat je niet binnen de kortste keren jezelf, of nog erger iemand anders te pletter rijdt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:52:31 #137
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29686787
Niet teveel zorgen maken over de speciale manouvres, deze zijn toch wel het gemakkelijkst van alles, en daarnaast is het niet eens zo erg als ze niet helemaal goed gaan, zolang je tussendoor maar goed blijft kijken, en wanneer er verkeer aankomt ALTIJD aan iedereen voorrang geeft.
pi_29691321
Ik heb vanmorgen afgereden en ben geslaagd !
Heb een 8 daagse opleiding gedaan bij de ANWB (de baas betaalde !) en zelf gezorgd voor mijn theorie. Alles in 1 keer gehaald. Nu ben ik de trotse bezitter van zo'n mooi roze papiertje.

Op mijn tussentijdse toets (de TTT) had ik mijn bijzondere verrichtingen verkloot. Domme fout gemaakt, bij het straatje keren al aan het stuur lopen sjorren voordat ik in beweging was. Vanmorgen dus nogmaals de bijzondere verrichtingen gedaan en weer lopen klooien. Straatje keren in 4 keer ipv 3 en file parkeren stond ik zo scheef als het maar kan.... en toch geslaagd ! Hahaha dus die bijzondere verrichtingen zijn helemaal niet zo bijzonder. (Mijn instructeur vertelde mij ook eens dat hij er nog nooit van had gehoord dat iemand op zijn bijzondere verrichtingen gezakt was.)

Vandaag ook gebeld voor mijn auto, die is komende week of net na het weekend klaar. Ik hoop nog voor het weekend, dan kan ik nog een tochtje maken Ow, btw. het wordt een Suzuki Vitara Softtop. (Metaltop vind ik niet mooi.)

[ Bericht 17% gewijzigd door JuG op 16-08-2005 16:19:27 ]
pi_29695260
Doe je goed dan. Nemen jullie met je examen je instructeur wel of niet mee?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:26:48 #140
110777 Adsum
Is present!
pi_29695784
Gefeli JuG, goed gedaan !
Ever higher. Ever better.
pi_29696432
Hi allemaal!! He leuk een man van mijn leeftijd op het forum erbij. WOMBCAT: hahaha ik ben wel iets jonger dus bij deze ben jij nu topicoudste.

Overde ANWB heb ik twee mensen gehoord en beiden negatief. Je had het over examengarantie? Dat is wel een relaxed gevoel zoals jij dat uitlegt. Bij m'n kapster ging het zo. Na 2 weken bleek haar instructeur te zeggen: "Nou meisje voor dat examen morgen ben jij nog niet klaar" Madame moest een pakket van 500 euro bij kopen. Ze zakte weer er huppetee weer een pakket van 500 euro erbovenop. Mijn ervaring met de huidige rijschool is dat waar je ook lest: HOU REKENING MET DE KLEINE LETTERTJES. Alles werkt in hun voordeel. Op inschrijfkaart vul je de optie 6 tot 9 weken in. Compacte opleiding. Als je vervolgens minder wordt ingepland dat krijg je te horen dat aan alle adviezen en raadgevingen geen rechten ontleend kunnen worden. Kortom ik heb geen been om op te staan. Ik kan gaan "zeuren" bij meneer de lesgever dat ik aan de 4 uur les per week wil komen, maar hij zegt het niet in te kunnen plannen. Daar houdt het op.

Vandaag in conclaaf gegaan met m'n oude wijze vader, en zijn woorden waren dat ik het toch maar moest doen zoals nu gepland staat. Voordat het eind september is heb ik, vanaf nu, er weer 17 uur bij gehad met lessen. Totale lestijd staat dan op zo'n 28. Ookal gaat het nu niet vlot, moet ik er maar vertrouwen in hebben dat het straks ineens om kan slaan naar een idealere situatie.

Wie ik over het hoofd heb gezien en geslaagd is: PROFICIAT!!
Wie binnenkort op moet: Heeeeel veel succes!!
pi_29697037
Avani : Ik had mijn instructeur wel mee, met de gedachte: "Als ik zak, weet hij waarom. Dan kan je er samen nog aan werken." En hij praatte lekker met de examinator, dus die liet mij verder een beetje met rust. Wel aanwijzingen natuurlijk, maar geen geouwehoer.

Adsum : Thnx

Lambrusco : ik ben 29 (nog wel geen 30, maar het scheelt niet veel meer...) en heb het dus ook redelijk makkelijk gehaald, bij de ANWB, zonder slagings garantie. Dat vond ik een beetje naaierij, als je wel gewoon meteen slaagt ben je in een keer een hoop geld lichter, je krijgt het niet terug. Enne... je moet ook een beetje vertrouwen in je zelf hebben! Doe je best !
pi_29697901
quote:
Goedemorgen fokkers...

Vanochtend mocht ik voor de 2e keer gaan afrijden. Slecht geslapen vannacht natuurlijk best wel gespannen, maar had wel het idee dat ik het zou gaan halen.

Alleen toen ik hoorde dat ik de schrik van CBR Dordrecht had Meneer V. Heijden werd ik wel een beetje bang. (Al zeker 30 jaar in dienst)

In ieder geval het begin ging lekker en na een minuut of 15 komen we bij een onoverzichtelijke kruising aan. Ik wilde links afslaan en ik dacht nog voor de auto van rechts te kunnen, maar deze nam de laatste meters richting de kruising zoveel snelheid (denk dat hij wel 80 reed ipv 50) dat ik op laatste moment genoodzaakt was om te stoppen. Ik wilde net remmen, maar de baas deed het zelf al en dus zoals dat dan heet "een ingreep".

Na dat moment ging het rijden gelijk een stuk minder en was boos en niet meer zo zelfverzekerd als voor ik begon. Alles ging goed tot bij minuut 25 toen ik alweer op de terugweg was. Ik moest bij de 2e verkeerslichten links af. Maar op dat moment zat ik helemaal op de rechterbaan en moest dus 3 banen opschuiven met een druk spitsverkeer naast me. Die **()*)@@! had me natuurlijk ook gewoon rechtdoor kunne laten gaan, maar uiteraard moest meneer me ff naaien en mij een hele moeilijke situtatie te laten oplossen. Dat ging dus niet goed, want ik twijfelde om een paar banen naar links te gaan door het drukke verkeer. En toen meneer het wat te lang vond duren pakte hij me stuur en ramde hem tussen het drukke verkeer naar links :s

Op dat moment stond ik van binnen te koken en kwam bij de laatste kruising voor het CBR kwam er een fietser zomaar zonder te kijken overgestoken (ik had voorrang) en waardoor ik laat moest remmen en uiteraard vond meneer dat niet goed. Want ik had beter vooruit moeten kijken!

Reden: Voorrang verlenen en beter kijken!

De bijzondere verrichtingen gingen trouwens prima, maar dat interesseert ze geen ruk dus mensen die een TTT willen doen voor hun examen, doe het niet is zonde van je geld!
Balen man, ik snap hoe je je voelt. (vorige week ook voor de 2e keer gezakt)
Ik weet wat ik fout had gedaan, maar aan het eind plakt de examinator nog even een extra analyse verhaal bij wat idd nergens op slaat.
Ik heb het helemaal gehad nu, volgende week weer examen.
Het probleem is gewoon dat ik tijdens rijlessn wel perfect rijdt, maar tijdens examen toch door een ene of andere spanning anders rij, dus daarom denk ik van, hup meteen examen nu ik mijn fouten vers herinner =)
pi_29698053
Hehe, ik kan zeer waarschijnlijk ook de volgende keer weer op (iemand had haar examen niet betaald, terwijl het al geboekt was). Dat verzacht de pijn enigzins.
(__/)
(O.o )
(> < )
pi_29706422
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:55 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hi allemaal!! He leuk een man van mijn leeftijd op het forum erbij. WOMBCAT: hahaha ik ben wel iets jonger dus bij deze ben jij nu topicoudste.

Overde ANWB heb ik twee mensen gehoord en beiden negatief. Je had het over examengarantie? Dat is wel een relaxed gevoel zoals jij dat uitlegt. Bij m'n kapster ging het zo. Na 2 weken bleek haar instructeur te zeggen: "Nou meisje voor dat examen morgen ben jij nog niet klaar" Madame moest een pakket van 500 euro bij kopen. Ze zakte weer er huppetee weer een pakket van 500 euro erbovenop. Mijn ervaring met de huidige rijschool is dat waar je ook lest: HOU REKENING MET DE KLEINE LETTERTJES. Alles werkt in hun voordeel. Op inschrijfkaart vul je de optie 6 tot 9 weken in. Compacte opleiding. Als je vervolgens minder wordt ingepland dat krijg je te horen dat aan alle adviezen en raadgevingen geen rechten ontleend kunnen worden. Kortom ik heb geen been om op te staan. Ik kan gaan "zeuren" bij meneer de lesgever dat ik aan de 4 uur les per week wil komen, maar hij zegt het niet in te kunnen plannen. Daar houdt het op.
Argh. Had ik een uitgebreide reply getypt, gaat er iets verkeerd en kan ik opnieuw beginnen.

Wat voor slechte ervaringen hebben die mensen dan?

In de kleine lettertjes staat verder niets bijzonders waar ik aan moet voldoen. Ik zag alleen net wel dat je nog geen praktijkexamens mag hebben gedaan. Wat ik in het verleden (dik 15 jaar terug) dus wel gedaan heb. En daar heb ik het nog met zowel de instructeur die de intest afnam over gehad als met degene die me inboekte daarna. Tegen haar had ik het er zelfs nog specifiek over, dat juist omdat ik in het verleden een paar keer gezakt was, die garantie me juist zo'n goed idee leek. Dat was ze nog met me eens, want ze zei daarop nog dat dat geld toen dus eigenlijk weggegooid was. (Ik kon toen niet verder omdat het me te duur was).
Trouwens bij het invullen op internet om de intest aan te vragen, had ik dat in eerste instantie nog ingevuld, maar het moest recenter zijn dan 5 jaar, anders accepteerde die het niet, dus ik kon het niet invullen. Al ze er over gaan zeuren, gooi ik het daar wel op, en anders schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering wel in, hebben die ook wat te doen.

Eerst moet ik nog gaan plannen wanneer precies (wordt eind oktober), en dat doorbellen. Dan ook meteen effe vragen wat er precies op het programma staat, want de opleiding duurt 8-10 dagen, en ik heb iets van 34 lesuren, een TTT en het examen. Dan hou je dus nog wat uurtjes over. Volgens de kleine lettertjes moet je het volledige programma volgen, inclusief evt. computersimulatie (die kreeg ik niet, want dat was bij 'ouderen' minder effectief, bovendien had ik al eerder gereden en dan was het ook minder handig), lessen op de openbare weg, de TTT en het examen (duh ), en ook meerij-uren en moet ik me goed voorbereiden via de huiswerkopdrachten.

Zo'n opleiding leek me handiger dan een paar lesurenper week, omdat je dan veel intensiever bezig bent, en dan pik je het makkelijker op volgens mij (en ik meen ook wel gelezen te hebben dat de slagingspercentages bij zo'n opleiding stukken hoger zijn, maar dat heb ik een paar jaar geleden gelezen). Plus bijkomend voordeel is dat je (als het goed gaat tenminste) in een relatief korte periode je rijbewijs hebt, want ik steek ook nogal veel tijd in sport (ik wielren, en da's eigenlijk ook de reden dat ik een rijbewijs wil) en als ik gedurende een langere periode dat met lessen moet combineren, dan wordt het lastig. In oktober is het wielerseizoen afgelopen en hoef ik nog niet veel te trainen voor het volgende seizoen, dus dan kan het prima.

En wat jou betreft: als ze je een pakket verkopen, maar het niet waarmaken, dan doen ze volgens mij aan contractbreuk. Lijkt me sowieso dat ze je er op één of andere manier voor moeten compenseren. Verschuilen achter kleine lettertjes is allemaal leuk en aardig, maar als ze je iets voorspiegelen bij de verkoop, moeten ze zich daar ook aan houden.
pi_29706591
quote:

...
Hoi! Ik kom dus ook uit Dordrecht.
Jammer dat je gezakt bent, hopelijk de volgende keer beter.

@UFO: ook voor jou jammer natuurlijk
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef Ferryfan4ever het volgende:
wat is die uitsluiting door exameninstituut? is dat als je naar BNOR gaat? of waT?
Geen idee. (Wat is BNOR trouwens)?
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:46 schreef JuG het volgende:
Ik heb vanmorgen afgereden en ben geslaagd !
Heb een 8 daagse opleiding gedaan bij de ANWB (de baas betaalde !) en zelf gezorgd voor mijn theorie. Alles in 1 keer gehaald. Nu ben ik de trotse bezitter van zo'n mooi roze papiertje.
Kijk, dat schept hoop

Hoe gaat die 8-daagse cursus nou precies in zijn werk?
pi_29706610
En gefeliciteerd natuurlijk JUG!!
pi_29707650
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef Wombcat het volgende:

Geen idee. (Wat is BNOR trouwens)?
[..]
BNOR = bureau nader onderzoek rijvaardigheid, daar kun je naartoe als je meer dan 4 keer bent gezakt in een jaar tijd.

http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=103
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=164
(__/)
(O.o )
(> < )
pi_29712283
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef U.F.O het volgende:

[..]

BNOR = bureau nader onderzoek rijvaardigheid, daar kun je naartoe als je meer dan 4 keer bent gezakt in een jaar tijd.

http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=103
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=164
In de volksmond: het staatsexamen .
pi_29712316
Hi WOMBCAT
* Hm over die gedane examens in het verleden zou ik verder niets meer opmerken joh.
* De negatieve ervaringen bij de ANWB waren volgens die meiden dat ze grof werden aangesproken in de auto. Half beledigende opmerkingen werden gemaakt, nou goed dat kan je overal treffen. Sja en wat verder een tegenvaller is dat zijn de slagingspercentages bij de ANWB. Dat heeft bij mij de doorslag gegeven om bij een andere rijschool te gaan lessen. Als je dit zelf online wil nagaan: ga naar de CBR site en daar moet je een link kunnen vinden naar rijschoolgegevens... Wat een uitleg -> Tatatatadaaaa, ik heb hier de link voor je:

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2

Klik je regio aan en zie het slagingspercentage.

Landelijk slagingsgemiddelde (eerste examen) zit maar rond de 42% LAAAAAAG!!! ANWB zat rond de 45 toen ik het opzocht.
De rijschool waar ik bij les daarbij hebben ze alle instructeurs apart in dat rijschoolgegevens systyeem ingevoerd. Je kunt je voorkeur voor de instructeur dus duidelijk uitspreken. Zo gezegd zo gedaan... LOL Lessen bij iemand waarbij tegen de 70% van de leerlingen is natuurlijk geen vrijbriefje (hahahaha kijk naar mijn rijgedrag), maar lessen bij iemand die heel laag zit (40% of lager) vind ik sowiso al geen verstandige zet.

Naja ieder zijn keus.

Bij de anwb had ik info aangevraagd en daar werd gezegd dat de goedkoopste pakketten 1400 euro zijn en de duurste 2400 euro. Dat zou afhankelijk zijn van de periode waarin je lest. 2 Weken aan 1 stuk is voor mij alleen mogelijk in mijn zomervakantie. Dus sja dat was ook weer zoiets, ze hadden pas vanaf eind augustus plaats. ANWB werd op deze manier dus onmogelijk voor me.
Ook raar dat ze op het formulier van de intest willen weten of je bromfietservaring hebt. Dat zou een eventuele voorbode kunnen zijn voor meer verkeersinzicht?! Belachelijk mevrouw zei ik: ik rijd al meer dan 30 jaar FIETS. Hahahaha....

Over mijn pakket gesproken... sja nergens staat precies dat er 4 uur per week wordt gegarandeerd. Het is slechts een advies. Hmmm ik ga roeien met de riemen die ik heb. En zie wel waar ik uitkom.

VRAAGJE AAN IEDEREEN:
Hoe zit het in een leswagen met de rechterbuitenspiegel?? Gebruiken jullie die? Dat doe je straks toch ook in je eigen autootje? Die spiegel zit er tenslotte niet voor niets.
In de wagen waar ik les, is die rechter buitenkijkspiegel er alleen voor de instructeur. Hij houdt daar verkeer mee in de gaten, evenals met de andere 2 speciale spiegels die hij heeft.
Maarja zo leer ik geen gebruik te maken van die spiegels.
Enne, hij maar roepen op de rotonde: "Nu pak je die fietser bijna weer!!" Ja hallo, ik moet dus om de minuut over mijn schouder rechts om kijken dus?

Hoe gaat dat bij jullie???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')