quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01 schreef lambrusco_bianco het volgende:Goede morgen! *****FERRYFAN BEDANKT VOOR JE OPBEURENDE KIJK!!!!*****
Nog een hele tijd liggen piekeren. Mijn pakket gaat over de 2000 euro. 40 x40=1600 (40 losse lessen) en dan zou je dus ruim 400 euro overhebben voor examengeld. Wat kost 1 examen? Joh volgens mij ben ik achteraf met de losse lessen beter af. Maar volgens de brochure kunnen gemaakte afspraken niet worden veranderd. Verder geven ze het advies lessen van 2 uur achter elkaar te pakken, En dan lees je bij de kleine lettertjes; "aan de adviezen die worden gegeven kunnen geen rechten worden verleend". Slimme jongens. Maarja heb de factuur nog niet binnen, en de doelstelling die ik op het inschrijfformulier aankruiste: 6 tot 9 weken red ik no way niet. Door zijn planning dus.
Dilemma; NOG STEEDS.
In mijn ogen is zijn doel van de TTT, zien waaraan nog gewerkt moet worden en dan de laatste 10 uur daar flink op trainen. Nouja hij als instructeur moet dat toch ook weten? Daar heb ik geen TTT voor nodig. Mijn doel is om de bijzondere verrichtingen te halen. En volgens mij gaat dat dan niet lukken. Is niet dat ik negatief ben maar wel reeel. Die 140 euro voor de TTT kan ik beter weg laten vallen en dat uitsparen voor extra lessen of een eventueel derde examen wat ik moet doen (2 examens zitten al bij het pakket).
Wat zijn precies alle bijzondere verrichtingen:
- recht stuk achteruit rijden
- achteruit door bocht
- keren met steken
- hellingproef
- fileparkeren
- parkeren in parkeervak vooruit
- parkeren in parkeer achteruit
Als ik ze precies allemaal weet dan kan ik hem eraan herinneren. LOL, anders krijg ik op de dag van mijn TTT in de twee uur les voorafgaand nog wat nieuwe dingen. Dat wil ik dus no way.
Awww, ben er nog niet uit.
een examen kost iets van 200 euro volgens mij.
Inschrijfgeld praktijkexamen ¤ 139,90
Eigen verklaring ¤ 19,-
Gebruik auto tijdens examen/t.t.t. ¤ 46,00 (dit hangt denk ik van rijschool af)
voor het 2e examen (e.v) hoef je geen eigen verklaring meer te betalen.
dus die tussentijdse toets van jou is praktisch gratis als je 2 examens hebt. de vraag is dus kan je in dat pakket echt je geld terug krijgen?
Wat zijn precies alle bijzondere verrichtingen:
- recht stuk achteruit rijden
- achteruit door bocht
- keren met steken
- hellingproef
- fileparkeren
- parkeren in parkeervak vooruit dit zegt mij niets. volgens mij hoef je alleen achteruit omdat vooruit niet moeilijk is.
- parkeren in parkeer achteruit
-halve draai in 1 keerop meer kom ik nu even niet, als ik me nog iets herinner dan hoor je het!
ze staan ook in je theorieboek. de meeste tenminste.
ttt is denk ik meer dan 140 want je betaalt ook nog autohuur. maar goed je moet misschien nog een keer een goed gesprek hebben met die vent en misschien nu al lessen inplannen voor over 2 weken? dan kan het niet dat hij geen tijd voor jou heeft toch? dan heeft ie vast nog niets staan.
succes!