stom dat hij 4 uur zegt en dan vervolgens geen tijd heeft om 4 uur in te plannen. als ie zo doorgaat en mensen horen ervan dan kan ie over paar maandjes wel 4 uur inplannen omdat niemand meer bij hem wil lessen
over die bijzondere verrichtingen. ik had voor mijn TTT een aantal zelfs nog niet gehad. hele draai in 1x. die moest ik gaan doen maar nooit geoefend. mijn leraar dacht van wel. en parkeren in parkeervak achteruit, ook nooit gehad. dat legde hij me op de dag van mn ttt uit, alsof ik dat dan nog kon onthouden. ik denk dat je het wel redt. de meeste dingen vergen niet veel. recht achteruit rijden(voldoende kijken), die draai die zijn zeer goed te doen(gewoon rustig erbij rijden). hellingproef moet je met handrem doen dan is ie makkelijk (ik had altijd geleerd met voetrem, maar toen op examen stond ik op redelijke helling en die man zei gebruik je handrem. ik dacht laat ik dat eens proberen
![]()
wel goed de handrem eraf, die fout maakte ik na mn examen LOL). en dan keren door steken en fileparkeren,daarvoor moet je ff de regels kennen. en dan nog dat parkeervak, maar dat vragen ze nooit. maar is ook regeltjes leren.
Dus dat lukt je zeker wel. Belangrijk is dat je goed kijkt bij b.v. omdat je geen voorrang hebt. vooral opletten bij wegrijden erna.
maar als je zelf echt niet ervoor voelt moet je je TTT verzetten. misschien ff kijken tot hoelang van tevoren dat kan? dan kan je het nog even aankijken. ik had bij mijn lessen dat het van de ene op de andere les ineens een stuk beter ging. misschien heb jij dat ook wel. eind september toch nog wel lang weg. als je dan 2 uur les per week hebt, dan heb je er nog (minstens) 12. er kan veel gebeuren in 12 lessen. succes! laat nog even weten wat je beslissing is.