en dan heb je alleen pindas.. die kennen we al!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Doekes het volgende:
Ik heb zojuist nog mijn Snickers geschild met mijn astrale zwaard.
Iets open openen. Puik.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef skiczukie het volgende:
Ik open er altijd mijn blikken bier mee open.
take a hike, loser!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef pekel het volgende:
Hoor je er niet meer bij als je geen astraal zwaard hebt?
Tss. Alleen mannen die zittend plassen hebben geen astraal zwaard.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef pekel het volgende:
Hoor je er niet meer bij als je geen astraal zwaard hebt?
O, heb m al gevonden. Hij lag om m'n nek.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Tss. Alleen mannen die zittend plassen hebben geen astraal zwaard.
Het is meer een andere werkwoordsvorm dan een spellingsalteratie. Maargoed. Het is je vergeven.quote:
Je broertje is een jood?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef Jett het volgende:
o dat joden op afstand houden spreekt mij wel aan
maar uh, ik pest graag mijn broertje ermee. en nu ook joden
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Het is meer een andere werkwoordsvorm dan een spellingsalteratie. Maargoed. Het is je vergeven.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik gebruik het ook op suffe klonen zoals deze:
http://www.faceparty.com/x_babydolz
Opgespoord met mijn astrale zwaard.
Niet dat wel dat kutkotertje nou zo graag terug hebben in #onz.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Chriz zou zich omdraaien in z'n graf, ware het niet dat hij nog leeft.
Oh nee da was met m'n samuraizwaardquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik schil er mijn zout mee.
goldens showersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zorg voor intense gouden regens..
Ha! Dat doe ik ook, net zo dat het kietelt en ze helemaal gek worden. En dan een deel van hun aura afschaven en er mee gaan lummelen met wat astrale vrienden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Nr.G het volgende:
ik prik er mensen mee in hun aura
oh wacht, ik las iets anders dan astralequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Herald het volgende:
duh, om in mijn anus te stoppen natuurlijk
Laat het repareren. Bij mij om de hoek zit een astraal zwaarden-reparateur.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Echo99 het volgende:
mijn astrale zwaard is gebroken in een gevecht met een anurobrontobrachiocarnocephalosaurus
![]()
Kan ik em vinden in de bedrijven sectie of is t een beunhaas?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Laat het repareren. Bij mij om de hoek zit een astraal zwaarden-reparateur.
Zoek gewoon even in de telefoongids.
Wel aardig. Wordt snel saai hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik had laatst trouwens een zwart gat bewerkt met m'n astrale zwaard. Levert mooi vuurwerk op.
Twee keer zwaaien heh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Met een ferme mannelijke zwaai de bovenkant van een blik SB af slaan is ook wel okay.
Een heus bedrijf is het. Het staat in de bedrijven sectie onder reparateurs en dan bij het kopje astrale gereedschappen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kan ik em vinden in de bedrijven sectie of is t een beunhaas?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kan iemand mij ff het linkje geven naar het originele topic?
Truth en psychiatriequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dus, als ik van plan ben de halve mensheid bloedig te vermoorden met mijn astraal zwaard, krijg ik dan een ban in TRU?quote:
Pfff.... Dat namaak spul is vaak nog beter dan t originelequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:36 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het door die goedkope Aziatische import astrale zwaarden..
Wat heb je gedroomd vannacht..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Pff, zo'n dolk is voor beginnelingen. Je mot zo'n groot astraal zwaard voor mannen aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:57 schreef ElCondor het volgende:
Mijn astraal zwaardje lijkt meer een dolk.
Kan je ze ook latn groeien?
Nu ben ik bang, dat als ik er een blik mee open dat-ie dan stuk gaat
Oprotten, n00b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef P0rt0 het volgende:
wtf is een astrale zwaard?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Pff, zo'n dolk is voor beginnelingen. Je mot zo'n groot astraal zwaard voor mannen aanschaffen.
jij kijkt teveel naar jerry seinfieldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Doekes het volgende:
Ik heb zojuist nog mijn Snickers geschild met mijn astrale zwaard.
Een zwaard faalt in ieder gevaal nooit. Als dat al wel zo zou zijn, dan ligt het aan de persoon die hem gebruikt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef Averon het volgende:
Zwaarden zijn ouderwets en simpel.
Zie mij gaan met mijn astral Whitney-Morgan Caseless Minigun !
Echt niet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
jij kijkt teveel naar jerry seinfield![]()
Hoe ie, net even voordat ie neervalt inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik Fok! eigenlijk alleen met mijn astrale zwaard [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |