Twee keer zwaaien heh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Met een ferme mannelijke zwaai de bovenkant van een blik SB af slaan is ook wel okay.
Een heus bedrijf is het. Het staat in de bedrijven sectie onder reparateurs en dan bij het kopje astrale gereedschappen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kan ik em vinden in de bedrijven sectie of is t een beunhaas?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kan iemand mij ff het linkje geven naar het originele topic?
Truth en psychiatriequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Dus, als ik van plan ben de halve mensheid bloedig te vermoorden met mijn astraal zwaard, krijg ik dan een ban in TRU?quote:
Pfff.... Dat namaak spul is vaak nog beter dan t originelequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:36 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het door die goedkope Aziatische import astrale zwaarden..
Wat heb je gedroomd vannacht..?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Pff, zo'n dolk is voor beginnelingen. Je mot zo'n groot astraal zwaard voor mannen aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:57 schreef ElCondor het volgende:
Mijn astraal zwaardje lijkt meer een dolk.
Kan je ze ook latn groeien?
Nu ben ik bang, dat als ik er een blik mee open dat-ie dan stuk gaat
Oprotten, n00b.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:17 schreef P0rt0 het volgende:
wtf is een astrale zwaard?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Pff, zo'n dolk is voor beginnelingen. Je mot zo'n groot astraal zwaard voor mannen aanschaffen.
jij kijkt teveel naar jerry seinfieldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Doekes het volgende:
Ik heb zojuist nog mijn Snickers geschild met mijn astrale zwaard.
Een zwaard faalt in ieder gevaal nooit. Als dat al wel zo zou zijn, dan ligt het aan de persoon die hem gebruikt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef Averon het volgende:
Zwaarden zijn ouderwets en simpel.
Zie mij gaan met mijn astral Whitney-Morgan Caseless Minigun !
Echt niet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
jij kijkt teveel naar jerry seinfield![]()
Hoe ie, net even voordat ie neervalt inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik Fok! eigenlijk alleen met mijn astrale zwaard [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |