quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik gebruik het ook op suffe klonen zoals deze:
http://www.faceparty.com/x_babydolz
Opgespoord met mijn astrale zwaard.
Niet dat wel dat kutkotertje nou zo graag terug hebben in #onz.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Chriz zou zich omdraaien in z'n graf, ware het niet dat hij nog leeft.
Oh nee da was met m'n samuraizwaardquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik schil er mijn zout mee.
goldens showersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zorg voor intense gouden regens..
Ha! Dat doe ik ook, net zo dat het kietelt en ze helemaal gek worden. En dan een deel van hun aura afschaven en er mee gaan lummelen met wat astrale vrienden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Nr.G het volgende:
ik prik er mensen mee in hun aura
oh wacht, ik las iets anders dan astralequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef Herald het volgende:
duh, om in mijn anus te stoppen natuurlijk
Laat het repareren. Bij mij om de hoek zit een astraal zwaarden-reparateur.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Echo99 het volgende:
mijn astrale zwaard is gebroken in een gevecht met een anurobrontobrachiocarnocephalosaurus
![]()
Kan ik em vinden in de bedrijven sectie of is t een beunhaas?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Laat het repareren. Bij mij om de hoek zit een astraal zwaarden-reparateur.
Zoek gewoon even in de telefoongids.
Wel aardig. Wordt snel saai hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik had laatst trouwens een zwart gat bewerkt met m'n astrale zwaard. Levert mooi vuurwerk op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |