je liegt over het manipulatieve heur... dus sowieso 4 goed.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vrouw, want ik denk dat er weinig mannen zijn met een beertjes-avatar
bovendien zat hij maar voor de helft goed
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef modwire het volgende:
[..]
dan heb jij een erg simplistisch beeld van het karakter van de gemiddelde mens.
precies hunny, daarom zijn die horoscopen elke week ook op iedereen toepasbaar.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.
ik ben niet manipulatief!quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je liegt over het manipulatieve heur... dus sowieso 4 goed.
op basis van posts op een forum kun je ook niet tot een andere constatering komen, me dunkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben niet manipulatief!
verder ben ik vrouw, heb ik een neefje en eet ik wel vlees, maar niet erg veel
3 uit 6 dus
maar je bent ook welbespraakt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
3 uit 6 dus
dat blijkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef modwire het volgende:
[..]
op basis van posts op een forum kun je ook niet tot een andere constatering komen, me dunkt.
ow ja, die is ook lekker goed onderbouwdquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef modwire het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.
zo zie ik mezelf niet, maar dat voel jij als hsp-er misschien beter aanquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef alicey het volgende:
[..]
maar je bent ook welbespraakt.
waarmee ik dus niet bedoel dat je abn spreekt, da's weer iets anders![]()
ik ben zeker manipulatief bezig als ik dat uit je hoofd ga proberen te praten?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef modwire het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.
ik had al gezien dat je zelfbeeld anders is dan hoe anderen je zien. meestal wordt het echter als aanval gezien, dus had ik het nog maar niet gezegd.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zo zie ik mezelf niet, maar dat voel jij als hsp-er misschien beter aan
over het algemeen voel ik me niet zo snel aangevallen hoorquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef alicey het volgende:
[..]
ik had al gezien dat je zelfbeeld anders is dan hoe anderen je zien. meestal wordt het echter als aanval gezien, dus had ik het nog maar niet gezegd.
je bent niet hoger opgeleid en ook niet welbespraakt?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
3 uit 6 dus
ik heb alleen maar een vwo-diploma (pas 2 jaar geleden gehaaldquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent niet hoger opgeleid en ook niet welbespraakt?
wel thuis!quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
over het algemeen voel ik me niet zo snel aangevallen hoor
en nu ga ik echt naar huis!
dat denk jij maar.quote:
ervaringquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef black_tulip het volgende:
waar is dat vermoeden op gebaseerd?
nee natuurlijk niet maar ik kan niet altijd voorkomen dat mensen een verkeerd beeld krijgen omdat ze sommige dingen niet aanvoelen. soms is het ook beter als ze er zelf achterkomen.quote:maar als mensen zich ergeren aan verwaandheid gaat dat compleet aan je voorbij?
een te verwachten, foutieve, reactie.quote:voor alsnog heb je niet geloofwaardig aangetoond dat gecombineerd met jouw betere vermogen tot waarnemen dus ook jouw begrip beter moet zijn ontwikkeld dan dat van een 'niet-hsp-er'. het tegenovergestelde lijkt logischer. omdat je meer indrukken tegelijk zou moeten verwerken wordt de capaciteit daar adequaat op te reageren minder. in dat geval beeld je je in dat jouw intuïtie vaker klopt, maar heb je het mis
quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef alicey het volgende:
[..]
ik ben zeker manipulatief bezig als ik dat uit je hoofd ga proberen te praten?
hoort hier ook nog een uitleg bij, of moeten wij, ongevoelig dombo's als we zijn, jou maar op je woord geloven?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef livelived het volgende:
een te verwachten, foutieve, reactie.![]()
dus jij weet ook hoe vaak anderen het intuïtief bij het rechte eind hebben?quote:
zoals ik al zei, misschien heb jij wel een verkeerd beeldquote:nee natuurlijk niet maar ik kan niet altijd voorkomen dat mensen een verkeerd beeld krijgen omdat ze sommige dingen niet aanvoelen. soms is het ook beter als ze er zelf achterkomen.
waarom te verwachten en waarom foutief? onderbouw het eensquote:een te verwachten, foutieve, reactie.
iddquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
nee imho hoef je niks.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef modwire het volgende:
hoort hier ook nog een uitleg bij, of moeten wij, ongevoelig dombo's als we zijn, jou maar op je woord geloven?
hij hoeft het niet te onderbouwen, want hij heeft toch gelijk.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef black_tulip het volgende:
[..]
dus jij weet ook hoe vaak anderen het intuïtief bij het rechte eind hebben?
[..]
zoals ik al zei, misschien heb jij wel een verkeerd beeld
[..]
waarom te verwachten en waarom foutief? onderbouw het eens
jammer dat je gaat afgeven omdat je het niet begrijpt. voor jezelf zou het ook veel beter zijn om daar niet aan toe te geven, maar daar kom je later nog wel eens achter.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef 0 het volgende:
[..]
hij hoeft het niet te onderbouwen, want hij heeft toch gelijk.
typisch geval van grootheidswaanzin
ik moet iets aantonen dat ik uit ervaring weet? lijkt me ondoenlijkquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef black_tulip het volgende:
voor alsnog heb je niet geloofwaardig aangetoond dat gecombineerd met jouw betere vermogen tot waarnemen dus ook jouw begrip beter moet zijn ontwikkeld dan dat van een 'niet-hsp-er'. het tegenovergestelde lijkt logischer. omdat je meer indrukken tegelijk zou moeten verwerken wordt de capaciteit daar adequaat op te reageren minder. in dat geval beeld je je in dat jouw intuïtie vaker klopt, maar heb je het mis
hoe serieus ben je eigenlijk in dit topic?quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef alicey het volgende:
[..]
jammer dat je gaat afgeven omdat je het niet begrijpt. voor jezelf zou het ook veel beter zijn om daar niet aan toe te geven, maar daar kom je later nog wel eens achter.
als iemand het niet met je eens is dan moet het een grap zijn?quote:
ik had het niet tegen jou, maar je zult je wel betrokken voelen aangezien je hsp hebt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef livelived het volgende:
[..]
als iemand het niet met je eens is dan moet het een grap zijn?![]()
jij kunt uit je eigen persoonlijke ervaring slechts concluderen hoeveel keer je zelf het intuïtief bij het rechte eind hebt, om het nog maar niet te hebben over de keren dat je denkt iets aan te voelen maar dat de werkelijkheid je vervolgens niet vertelt of je gelijk had of niet. je kunt dus al moeilijk vaststellen of je echt vaak (meer dan 50% bijvoorbeeld) gelijk hebt, maar jij gaat verder en beweert zelfs dat je vaker gelijk hebt dan een ander, hoewel die informatie die ik genoemd heb nog moeilijker achterhaalbaar is bij een ander dan van jezelf. aangezien ik vermoed dat je die gegevens niet hebt vind ik dat je je te snel inbeeldt zo goed van begrip te zijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef livelived het volgende:
[..]
ik moet iets aantonen dat ik uit ervaring weet? lijkt me ondoenlijk
jammer dat je logica afdoet als een lulverhaal zonder te pogen het te weerleggen met bewijs, zoals een psychologisch onderzoek.quote:vervolgens probeer je dit te onderbouwen met een of ander lulverhaal. een meer diverse ervaring beperkt de snelheid en al helemaal de adequaatheid van reageren niet hoor.
jij staat ook niet echt open voor de mogelijkheid dat je niet zo superieur bent als je graag wilt geloven.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef livelived het volgende:
[..]
als iemand het niet met je eens is dan moet het een grap zijn?![]()
dat was het van begin af aan al. een f*cking libelle-testje of je zogenaamd hooggevoelig bent.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef jumparound het volgende:
wat een kut topic is dit geworden zeg
zoals gewoonlijk ben ik erg serieus. er wordt mij ook vaak gezegd dat ik te serieus ben. voor de meeste mensen is het ook veel makkelijker om niet serieus te zijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef 0 het volgende:
[..]
hoe serieus ben je eigenlijk in dit topic?
nu maak je me erg nieuwsgierig!quote:
ja?quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef modwire het volgende:
jij staat ook niet echt open voor de mogelijkheid dat je niet zo superieur bent als je graag wilt geloven.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:50 schreef 0 het volgende:
[..]
dat was het van begin af aan al. een f*cking libelle-testje of je zogenaamd hooggevoelig bent.
hard bewijs is moeilijk maar ook irrelevant vanuit mijn wereldbeeld. vanuit mij gezien is het immers waar. soms bevestigen mensen het, soms is het simpelweg onbekend. wat ik wel weet is dat 'ongevoelige personen' er vaak naast zitten als ze met mij over een 3de persoon praten waarbij het bewijs achteraf in een gesprek met deze 3de persoon wordt bevestigd. als je dus vaak dingen aanvoelt dan leer je erop te vertrouwen en tot nu toe werkt dat prima in de praktijk. je vraagt nu trouwens een beetje hetzelfde als "laat een psycholoog bewijzen dat ie gelijk heeft" terwijl deze ook in veel gevallen slechts een statistische uitspraak kan doen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef black_tulip het volgende:
jij kunt uit je eigen persoonlijke ervaring slechts concluderen hoeveel keer je zelf het intuïtief bij het rechte eind hebt, om het nog maar niet te hebben over de keren dat je denkt iets aan te voelen maar dat de werkelijkheid je vervolgens niet vertelt of je gelijk had of niet. je kunt dus al moeilijk vaststellen of je echt vaak (meer dan 50% bijvoorbeeld) gelijk hebt, maar jij gaat verder en beweert zelfs dat je vaker gelijk hebt dan een ander, hoewel die informatie die ik genoemd heb nog moeilijker achterhaalbaar is bij een ander dan van jezelf. aangezien ik vermoed dat je die gegevens niet hebt vind ik dat je je te snel inbeeldt zo goed van begrip te zijn.
wat voor psychologisch onderzoek had je in gedachten? en wat jij als logica beschouwt zegt iets meer over je vermogen tot logische conclusies en informatie over dit onderwerp. nofi. ik snap best dat je alles wilt aangrijpen om de realiteit niet onder ogen te komen maar bewijzen via een forum is nu eenmaal lastig. sorry, heb ik ook niet verzonnen en nogmaals: ik kan het niet helpen dat ik het heb.quote:jammer dat je logica afdoet als een lulverhaal zonder te pogen het te weerleggen met bewijs, zoals een psychologisch onderzoek.
ow? ik krijg juist altijd te horen zo'n gevoelloos kreng te zijn.quote:uitslag
waarschijnlijk bent u hoog sensitief. maar eerlijk gezegd is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. het is raadzaam om eens wat meer te lezen over hooggevoelige personen. herkent u zich sterk in de verhalen? boeken over hsp kunnen u helpen uzelf beter te begrijpen en zullen u leren te floreren in de niet-zo-gevoelige hedendaagse wereld.
en waarom zou je je eigen wereldbeeld ook in gevaar brengen door te kijken of het allemaal wel klopt?quote:op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef livelived het volgende:
[..]
hard bewijs is moeilijk maar ook irrelevant vanuit mijn wereldbeeld. vanuit mij gezien is het immers waar.
ok.quote:soms bevestigen mensen het, soms is het simpelweg onbekend. wat ik wel weet is dat 'ongevoelige personen' er vaak naast zitten als ze met mij over een 3de persoon praten waarbij het bewijs achteraf in een gesprek met deze 3de persoon wordt bevestigd. als je dus vaak dingen aanvoelt dan leer je erop te vertrouwen en tot nu toe werkt dat prima in de praktijk.
statistiek is precies wat me hier eventueel zou kunnen overtuigen.quote:je vraagt nu trouwens een beetje hetzelfde als "laat een psycholoog bewijzen dat ie gelijk heeft" terwijl deze ook in veel gevallen slechts een statistische uitspraak kan doen.
die had ik wel verwacht. dit is volgens mij voor jou ook niet onverwacht, maar ik ben niet jaloers. ik heb alleen een hartgrondige hekel aan arrogantie, ondanks of misschien juist omdat ik me er zelf ook schuldig aan maak. dat is waarom ik het met hartelust neersabel.quote:verder, en dat is slechts een goed bedoelde tip (!), lijkt het me zinvol als je aan die jaloezie van je werkt. je hebt er alleen jezelf mee.
statistiek waarin duidelijk naar voren komt dat hsp-ers niet alleen meer waarnemen, maar ook intuïtief vaardiger zijn. de bewering dat een hsp-er 'meer van de wereld snapt' vind ik al helemaal volslagen ridicuul.quote:wat voor psychologisch onderzoek had je in gedachten?
of over jouw gebrek aan logicaquote:en wat jij als logica beschouwt zegt iets meer over je vermogen tot logische conclusies en informatie over dit onderwerp. nofi.
wellicht zie jij niet de realiteit onder ogen?quote:ik snap best dat je alles wilt aangrijpen om de realiteit niet onder ogen te komen maar bewijzen via een forum is nu eenmaal lastig.
ben je zelf eik een hsp'er?quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef brunette het volgende:
wat een kuttopic![]()
maar ik kan wel zeggen dat dit mijn meest stormlopende topic ever is![]()
kernwoorden passende bij dit topic:quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef brunette het volgende:
wat een kuttopic![]()
maar ik kan wel zeggen dat dit mijn meest stormlopende topic ever is![]()
dat ben jij vast niet allemaal.quote:op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kernwoorden passende bij dit topic:
onzeker
té lief soms
morbide humor
eenzaam, maar makkelijk in contacten
leuk fantasierijk
inventief
semi-positief
volhouder
nee jijquote:
volgens mij ben ik dé definitie van een hsp'erquote:
lol voor een stukje ben ik het wel, maar een stukje hoor.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee jij![]()
![]()
(en toevallig de teskst van brunette ook, iedereen kan het fout hebbenn )
hey, zie het positief! bedoelde het natuurlijk niet negatief. mag je wel en zoek een klantvriendelijkere kapper de volgende keer.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef brunette het volgende:
@zoalshetis: fijn dat je ff verslag uitbrengt van de sfeer in mijn topic, want ik lees het niet meer![]()
ik zal ineens ook voor jou een leuk profiel schetsen, maar je houdt van verrassingen en daarom...quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef alicey het volgende:
[..]
lol voor een stukje ben ik het wel, maar een stukje hoor.
hmmmm.quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal ineens ook voor jou een leuk profiel schetsen, maar je houdt van verrassingen en daarom...
hoe kom je erbij dat ik het negatief bedoelde ? misschien dacht je dat ik sarcastisch was ofso?quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, zie het positief! bedoelde het natuurlijk niet negatief. mag je wel en zoek een klantvriendelijkere kapper de volgende keer.![]()
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoeligquote:op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kernwoorden passende bij dit topic:
onzeker
té lief soms
morbide humor
eenzaam, maar makkelijk in contacten
leuk fantasierijk
inventief
semi-positief
volhouder
quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef danni het volgende:
[..]
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoelig![]()
even een breuk in mijn hsp denk ikquote:op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef brunette het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik het negatief bedoelde ?
dit is ook een kuttest in een nog kutter topic, die wél stormlooptquote:op woensdag 3 augustus 2005 22:14 schreef danni het volgende:
[..]
als dat de knmerken van een hsp'er zijn dan ben ik zeker iets te gevoelig![]()
maar waarom de uitkomst bij mij anders uitwees(mie nò sabbi
)
ik krijg overal om me heen bevestiging en ga dingen die 'mijn visie' zouden kunnen 'schaden' niet uit de weg of zo.quote:op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef black_tulip het volgende:
en waarom zou je je eigen wereldbeeld ook in gevaar brengen door te kijken of het allemaal wel klopt?
tja je neemt het van me aan of nietquote:statistiek is precies wat me hier eventueel zou kunnen overtuigen.
je impliceert nu openlijk dat ik arrogant zou zijn en dat jij het niet kunt laten om te proberen dit neer te sabelen. prima, maar wat er niet is kun je moeilijk neersabelen, me dunkt.quote:die had ik wel verwacht. dit is volgens mij voor jou ook niet onverwacht, maar ik ben niet jaloers. ik heb alleen een hartgrondige hekel aan arrogantie, ondanks of misschien juist omdat ik me er zelf ook schuldig aan maak. dat is waarom ik het met hartelust neersabel.
dat mag je natuurlijk vinden. vroeg of laat komt je neus wel in de boter dan. onderzoeken weet ik persoonlijk het bestaan niet vanaf maar ik heb er ook niet naar gezocht. mijn ervaring is dat het doorgaans klopt. het is net als vragen naar iq onderzoeken waaruit blijkt dat mensen met een hoger iq doorgaans zich beter kunnen redden in de wereld.quote:statistiek waarin duidelijk naar voren komt dat hsp-ers niet alleen meer waarnemen, maar ook intuïtief vaardiger zijn. de bewering dat een hsp-er 'meer van de wereld snapt' vind ik al helemaal volslagen ridicuul.
ah spiegelen. puik! als ik trouwens zeg dat tips goedbedoeld zijn dan meen ik dat ookquote:of over jouw gebrek aan logica
...
wellicht zie jij niet de realiteit onder ogen?
ja maar brunette, wordt jij ook niet moe van al die testen dan?quote:op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef brunette het volgende:
[..]
dit is ook een kuttest in een nog kutter topic, die wél stormloopt
de échte test stond volgens mij in het april nummer van pm
mooi.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef livelived het volgende:
[..]
ik krijg overal om me heen bevestiging en ga dingen die 'mijn visie' zouden kunnen 'schaden' niet uit de weg of zo.
als je het mis hebt, ben je arrogant.quote:je impliceert nu openlijk dat ik arrogant zou zijn en dat jij het niet kunt laten om te proberen dit neer te sabelen. prima, maar wat er niet is kun je moeilijk neersabelen, me dunkt.
dat is helemaal niet zo zwart-wit aangezien de iq testen een sterk cultureel tintje hebben.quote:het is net als vragen naar iq onderzoeken waaruit blijkt dat mensen met een hoger iq doorgaans zich beter kunnen redden in de wereld.
en als ik zeg dat ik niet jaloers ben meen ik dat ook.quote:ah spiegelen. puik! als ik trouwens zeg dat tips goedbedoeld zijn dan meen ik dat ook
ja. in ieder geval beter dan jij mij kentquote:maar een vraag tussendoor, ken jij jezelf wel (en dan bedoel ik echt kennen)?
dat denk ik ookquote:op donderdag 4 augustus 2005 08:50 schreef black_tulip het volgende:
ja. in ieder geval beter dan jij mij kent
tuurlijk word ik moe van al die testen en ik maak ze ook niet allemaalquote:op donderdag 4 augustus 2005 08:47 schreef jumparound het volgende:
[..]
ja maar brunette, wordt jij ook niet moe van al die testen dan?
en van al die mensen die nu denken... "hey dat heb ik ook!"
of van mensen die bevestiging zoeken dat ze "anders zijn"
ik zelf heb voor de gein meerdere testen gemaakt, in deze en in andere topics, en ja... meestal komt er uit dat ik hsp (-o-) zou kunnen hebben..
maar die vragen zijn allemala zoooo algemeeen, kan je niet tegen drukte, kan je niet tegen harde geluiden, heb je na een tijd veel mensen gezien te hebben behoefte om alleen te zijn... en zo voorts en zo voorts.
leuk hoor al die zelf doe dingen, maar het bewijst niks en het levert alleen maar meer lables op...
jah daar verbaas ik me ook overquote:op donderdag 4 augustus 2005 14:05 schreef american_nightmare het volgende:
is dit janktopic nou nog steeds open?
quote:het enige wat overgevoelig aan mij is is het puntje van m'n lul.
quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:35 schreef ringo het volgende:
"hooggevoelig".
vroeger heette dat toch gewoon "labiel" of "overspannen"?
gefeliquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:14 schreef gekke_sandra het volgende:
die heb ik al gedaan.. daar was ooit al een topic over.. ik was ook hoog sensitief
heb jij ooit een eetprobleem gehad? ik voel zoiets.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef gekke_sandra het volgende:
en verwijfde mannen....
mwoah...quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het niet gewoon aan vrouw zijn liggen ofzo?
ik weet niet watvoor water jij hebt, dat je dat voelt.. maar ik heb geen eetprobleem gehad hoorquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
heb jij ooit een eetprobleem gehad? ik voel zoiets.
er zijn meer indicaties.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef gekke_sandra het volgende:
mijn hvjjn post is wel érg toepasselijk op die vraag overigens
fokkers analyserenquote:
denk van beide watquote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
mwoah...
meer aan etiketjesgeilheid, denk ik
en wat voor etiketjes kunnen we aan jou hangen?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
meer aan etiketjesgeilheid, denk ik
vertel maar?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
er zijn meer indicaties.
ik heb toch geen gelijkquote:
stoer wijf.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:58 schreef livelived het volgende:
en wat voor etiketjes kunnen we aan jou hangen?![]()
je kunt vaak echt wel iets zeggen over fokkers als je veel posts van ze leest. garanties heb je niet nee alhoewel je wel naar een meet kunt voor wat bevestiging (of niet)quote:
let je op wat je eet?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 01:59 schreef gekke_sandra het volgende:
vertel maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |