je liegt over het manipulatieve heur... dus sowieso 4 goed.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vrouw, want ik denk dat er weinig mannen zijn met een beertjes-avatar
bovendien zat hij maar voor de helft goed
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef modwire het volgende:
[..]
dan heb jij een erg simplistisch beeld van het karakter van de gemiddelde mens.
precies hunny, daarom zijn die horoscopen elke week ook op iedereen toepasbaar.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.
ik ben niet manipulatief!quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je liegt over het manipulatieve heur... dus sowieso 4 goed.
op basis van posts op een forum kun je ook niet tot een andere constatering komen, me dunkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef alicey het volgende:
[..]
de gemiddelde mens zit ook vrij eenvoudig in elkaar. de gemiddelde mens heeft dat zelf echter niet door. dit zeg ik niet omdat ik iemand wil kwetsen ofzo, maar dat is gewoon een constatering die ik doe.
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben niet manipulatief!
verder ben ik vrouw, heb ik een neefje en eet ik wel vlees, maar niet erg veel
3 uit 6 dus
maar je bent ook welbespraakt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
3 uit 6 dus
dat blijkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef modwire het volgende:
[..]
op basis van posts op een forum kun je ook niet tot een andere constatering komen, me dunkt.
ow ja, die is ook lekker goed onderbouwdquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef modwire het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.
zo zie ik mezelf niet, maar dat voel jij als hsp-er misschien beter aanquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef alicey het volgende:
[..]
maar je bent ook welbespraakt.
waarmee ik dus niet bedoel dat je abn spreekt, da's weer iets anders![]()
ik ben zeker manipulatief bezig als ik dat uit je hoofd ga proberen te praten?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef modwire het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus je bent manipulatief.
ik had al gezien dat je zelfbeeld anders is dan hoe anderen je zien. meestal wordt het echter als aanval gezien, dus had ik het nog maar niet gezegd.quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zo zie ik mezelf niet, maar dat voel jij als hsp-er misschien beter aan
over het algemeen voel ik me niet zo snel aangevallen hoorquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef alicey het volgende:
[..]
ik had al gezien dat je zelfbeeld anders is dan hoe anderen je zien. meestal wordt het echter als aanval gezien, dus had ik het nog maar niet gezegd.
je bent niet hoger opgeleid en ook niet welbespraakt?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
3 uit 6 dus
ik heb alleen maar een vwo-diploma (pas 2 jaar geleden gehaaldquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent niet hoger opgeleid en ook niet welbespraakt?
wel thuis!quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
over het algemeen voel ik me niet zo snel aangevallen hoor
en nu ga ik echt naar huis!
dat denk jij maar.quote:
ervaringquote:op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef black_tulip het volgende:
waar is dat vermoeden op gebaseerd?
nee natuurlijk niet maar ik kan niet altijd voorkomen dat mensen een verkeerd beeld krijgen omdat ze sommige dingen niet aanvoelen. soms is het ook beter als ze er zelf achterkomen.quote:maar als mensen zich ergeren aan verwaandheid gaat dat compleet aan je voorbij?
een te verwachten, foutieve, reactie.quote:voor alsnog heb je niet geloofwaardig aangetoond dat gecombineerd met jouw betere vermogen tot waarnemen dus ook jouw begrip beter moet zijn ontwikkeld dan dat van een 'niet-hsp-er'. het tegenovergestelde lijkt logischer. omdat je meer indrukken tegelijk zou moeten verwerken wordt de capaciteit daar adequaat op te reageren minder. in dat geval beeld je je in dat jouw intuïtie vaker klopt, maar heb je het mis
quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef alicey het volgende:
[..]
ik ben zeker manipulatief bezig als ik dat uit je hoofd ga proberen te praten?
hoort hier ook nog een uitleg bij, of moeten wij, ongevoelig dombo's als we zijn, jou maar op je woord geloven?quote:op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef livelived het volgende:
een te verwachten, foutieve, reactie.![]()
dus jij weet ook hoe vaak anderen het intuïtief bij het rechte eind hebben?quote:
zoals ik al zei, misschien heb jij wel een verkeerd beeldquote:nee natuurlijk niet maar ik kan niet altijd voorkomen dat mensen een verkeerd beeld krijgen omdat ze sommige dingen niet aanvoelen. soms is het ook beter als ze er zelf achterkomen.
waarom te verwachten en waarom foutief? onderbouw het eensquote:een te verwachten, foutieve, reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |