Ja, weet ik. Maar het was zo leuk om te zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef -erwin- het volgende:
als het goed is staat zijn adres op die brief die je in je mailbox gehad hebt
![]()
En da's het beste nieuws van de avond!quote:
Ik doe vooral lacherig over de manier waarop. Tuurlijk heb je gelijk, maar ik sta echt versteld van de kneuterigheid van WOL. En wel hierom: ze hebben zelf hun zaakjes niet goed voor elkaar en komen met veel (misplaatst) machtsvertoon boven op het hoofd van Speedy zitten, omdat hij te traceren is en omdat hij er nog van schrikt ook. Dat is echt zielig. En nog (net zo misplaatst) dreigen ook. Voor een lousy ¤ 108. Kom op zeg. Neem jezelf serieus en los de problemen van je site op. Maar dit is om je voor te schamen als serieus bedrijf. Ik vind het echt onprofessioneel en ik vraag me af wat er zou gebeuren als je er serieus werk van maakt. Zou me nix verbazen als WOL netjes moet terugbetalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef Steijn het volgende:
Er word hier nu wel lacherig gedaan over Weeronline. Maar zij bieden tegen betaling radarbeelden aan, als je daar dan gebruik van maakt vind ik het niet meer dan redelijk dat je er ook voor betaald. Dat is toch heel normaal, anders moet je het gewoon niet gebruiken.
Dat hebben ze gedaan, tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef Steijn het volgende:
Er word hier nu wel lacherig gedaan over Weeronline. Maar zij bieden tegen betaling radarbeelden aan, als je daar dan gebruik van maakt vind ik het niet meer dan redelijk dat je er ook voor betaald. Dat is toch heel normaal, anders moet je het gewoon niet gebruiken.
Daar is ook voor betaald,..... 90 euro ct wel te verstaan. Alleen de code is op een web-form gezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef Steijn het volgende:
Overigens zou het natuurlijk heel zuur zijn als SpeedyGJ voor de schade op moet draaien, een waarschuwing en dan nooit meer doen zou beter op zijn plaats zijn.
Je hebt ook wel gelijk Steijn. En wij hadden het er écht bij laten zitten ná die waarschuwing. De waarschuwing kwam en het was DIRECT afgelopen. Zelfs geen enkele kwallebal die voor de fun nog een code wilde posten ofzo... Het was echter wol die doorging. Ze benaderden Speedy op zo'n intimiderende manier dat we allemaal behoorlijk pissed zijn geworden. Vandaar dat we wat lacherig doen over wol...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef Steijn het volgende:
Overigens zou het natuurlijk heel zuur zijn als SpeedyGJ voor de schade op moet draaien, een waarschuwing en dan nooit meer doen zou beter op zijn plaats zijn.
Goede tip, ik zou dit echt doen. Aangifte doen van afpersing of oplichting dmv. spookfactuur, zoals ik gisteren ook al zei.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Heeft Speedy al aangifte wegens afpersing gedaan tegen WOL? Ik denk dat je die aangifte best eventjes kunt doen. Tevens ze hierover per email en websites (*kuch*) informeren.
+ Intimidatiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
Goede tip, ik zou dit echt doen. Aangifte doen van afpersing EN oplichting dmv. spookfactuur, zoals ik gisteren ook al zei.
Tja, Speedy kan het er dan wel bij laten, maar ik denk dus niet dat wol dat gaat doen. Gezien de intimidatie en dreigementen denk ik dat ze ook écht met de rest van de kosten gaan komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog eens een nachtje over nagedacht en ik geloof dat ik - als ik Speedy was - het er maar bij zou laten. Maar ik ben Speedy niet, en ElisaB zou ElisaB niet zijn als ze niet op z'n minst nog ff in verweer zou komen tegen het onrecht. Dus als ik mezelf was en dit was mij overkomen, dan kon WOL een pittig briefje terugzien, met daarin het vriendelijke verzoek mij netjes mn centen terug te storten.
Intimidatie is precies het woord waar ik gisteren niet op kon komen. Goezzo Fles
Dat zien we dan wel weer. Laat maar voor komen, er blijft geen spaan van ze heelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, Speedy kan het er dan wel bij laten, maar ik denk dus niet dat wol dat gaat doen. Gezien de intimidatie en dreigementen denk ik dat ze ook écht met de rest van de kosten gaan komen.
Wordt jij ook altijd zo recalcitrant van dit soort dingen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Laat maar voor komen, er blijft geen spaan van ze heel
Je kunt het toch niet maken om eerst met een claim te komen en daarna nog eens met een claim en nog eens? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er een Rechter in Nederland is die dit gaat ondersteunen. En terecht. Dat zij hun zaakjes niet voor elkaar hebben is hun probleem. Dat mogen ze toch niet afwentelen op de eerste de beste vindbare internetgebruiker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef flugeltje het volgende:
Tja, Speedy kan het er dan wel bij laten, maar ik denk dus niet dat wol dat gaat doen. Gezien de intimidatie en dreigementen denk ik dat ze ook écht met de rest van de kosten gaan komen.
Laten we het "strijdbaar" noemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wordt jij ook altijd zo recalcitrant van dit soort dingen?
we lusten ze rauw![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou er gek genoeg voor zijn om nu een code online te zetten. Laat weeronline zich lekker op mij uitleven; kunnen ze nog lachen. Echt hoor, ik ontvang ze met graagte
als die lui van geen stijl hier lucht van krijgen denk ik dat er vanzelf wel een code online zal komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er gek genoeg voor zijn om nu een code online te zetten. Laat weeronline zich lekker op mij uitleven; kunnen ze nog lachen. Echt hoor, ik ontvang ze met graagte
O ja daar wachten we eerst nog even opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.
stuur een mail naar hart van nederland, die geilenw el op dit soort rare nieuwtjes..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is VK al op de hoogte? Iemand de Telegraaf al gebeld![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Lezen die gasten hier mee?
Heb een boodschap voor ze: [afbeelding]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.
Ben wel benieuwd naar de eventuele vervolgstappen. Maar ik verwacht niet dat die zullen komen.
- Hoewel, als ze zo'n leipe brief kunnen sturen (aangetekend en wel) zie ik WOL overal voor aan -
Nee dat zal indruk makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Lezen die gasten hier mee?
Heb een boodschap voor ze: [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaatsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef hellmondunited het volgende:
ik loop alweer een half topic achter zie ik
wanneer gaan we een fok meeting in wageningen organiseren?
ik heb geen vrienden, dus dat zit ook wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.
Ben ik ff blij dat ik geen vriendje, maar vriendinnetje ben...![]()
gezellig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaats![]()
yeeeyh.. een sit-in bij weeronline.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef hellmondunited het volgende:
ik loop alweer een half topic achter zie ik
wanneer gaan we een fok meeting in wageningen organiseren?
O da's goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaats![]()
Ik begin pas met reageren als ik een brief van een advokaat ontvang en geen seconde eerder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Er is toch geen sprake van een boete?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
Doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
stuur een mail naar hart van nederland, die geilen wel op dit soort rare nieuwtjes..
Ja ze lezen toch meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is toch geen sprake van een boete?
De hoogte van het bedrag zal ze inderdaad niet echt opgewonden maken. Maar het feit dat het bedrijf van Gerrit Hiemstra jacht maakt op kleine jongetjes en ze dreigende brieven stuurt is in elk geval om te smullen. Je kunt het natuurlijk zo groot maken als je zelf wil
hahahahhaha.... ik ben veel te zakelijk voor die onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:40 schreef ElisaB het volgende:
Er is toch geen sprake van een boete?
De hoogte van het bedrag zal ze inderdaad niet echt opgewonden maken. Maar het feit dat het bedrijf van Gerrit Hiemstra jacht maakt op kleine jongetjes en ze dreigende brieven stuurt is in elk geval om te smullen. Je kunt het natuurlijk zo groot maken als je zelf wil
Ik weet het niet hoor. Persoonlijk zou ik me er drukker om maken dat het mogelijk is (om codes meerdere malen te gebruiken) dan om het feit dat het is gebeurd; FOK! heeft immers de codes direct verwijderd en geen hond hier die het nog geprobeerd heeft. Speedy ging zich ook direct gedragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een gegeven moment zal zelfs in die gestudeerde directie van ze wel het besef doordringen dat er iets gedaan zal moeten worden om de schade enigszins binnen de perken te houden?
Ik ben zakelijk genoeg voor dat soort onzin: don't scew me, want ik pak je terug waar het het meeste zeer doetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Drugshond het volgende:
hahahahhaha.... ik ben veel te zakelijk voor die onzin.
Zo heb je wel een case te pakken.
pittige tantequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zakelijk genoeg voor dat soort onzin: don't scew me, want ik pak je terug waar het het meeste zeer doet
Valt reuze mee hoor. Je kunt met mij vele kanten op en ik ben heel lang bereid om in gesprek te gaan en gewoon een oplossing te zoeken. Maar ow, ow, ow, als je het echt met me aan de stok krijgtquote:
Ze mogen ons dankbaar zijn dat we ze op een groot risico gewezen hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Persoonlijk zou ik me er drukker om maken dat het mogelijk is (om codes meerdere malen te gebruiken)
Zo'n beveiliging is duur. Hebben ze geld/budget voor nodig. Bij voorkeur afkomstig van Speedyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom die slimkoppen hun energie niet steken in het verhelpen van het probleem
Ja ik zou ook van een kale kip gaan plukken, slim planquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo'n beveiliging is duur. Hebben ze geld/budget voor nodig. Bij voorkeur afkomstig van Speedy![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |