Dan is dat MINSTENS allemaal jouw schuld, dat begrijp je. Begin maar vast met jankenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dat MINSTENS allemaal jouw schuld, dat begrijp je. Begin maar vast met janken
DJ SpeedyGJ feat. Forumvrienden - Weeronline diss (rap)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat heb ik zonet al gedaan
Ik ben benieuwd of dit volgende week ook op FOK!radio wordt gesproken
Willen ze mij in FOK!Radio hebbendan moet ik daar nog even goed over nadenken
Gaan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:dat heb ik zonet al gedaan
Laat ze, eindelijk gebeurt er weer eens watquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dat heb ik zonet al gedaan
Jaaaaaaaaa moeten we doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
DJ SpeedyGJ feat. Forumvrienden - Weeronline diss (rap)
quote:
Ja hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze, eindelijk gebeurt er weer eens wat
oow kut ik loop net in GCSC te melden dat ik goed kan zingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa moeten we doen
Ik regel het muziek wel, iemand gaat dit zingen
Gewoon zingen is ook okequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oow kut ik loop net in GCSC te melden dat ik goed kan zingen![]()
Maar niet rappen natuurlijk
Zou t knap vinden als ik er ook een zou krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon zingen is ook oke
Maar nu gaan we wel te slowchat![]()
Iemand al mailtje gekregen?
Ben er erg benieuwd naar wat er allemaal instaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou t knap vinden als ik er ook een zou krijgen
Ik wil graag een mailtje, maar die advocaten gaan pas om een uur of 10 morgen aan de slag en dan moeten ze eerst nog een paar moordzaken behandelen enzo.quote:
Ja, ik bedoel die andere meneer is geen publieke figuur. Maar Hiemstra moet morgen weer op de buis en als ik 'm zie, dan ga ik écht lachen hoor. Kan er nix aan doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Weet je dat ik me echt zou schamen als ik Gerrit Hiemstra was
Goed plan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef Tom-my het volgende:
Anders beginnen we een demoniseer proces richting gekke gerrit, kan die zn baan ook gedoei zeggen =)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die andere meneer is geen publieke figuur. Maar Hiemstra moet morgen weer op de buis en als ik 'm zie, dan ga ik écht lachen hoor. Kan er nix aan doen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef Tom-my het volgende:
Anders beginnen we een demoniseer proces richting gekke gerrit, kan die zn baan ook gedoei zeggen =)
Maar hij weet het goed te verbergenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:07 schreef psychosucker het volgende:
Erik heb wel gestudeerd hoor![]()
klik
Ik heb die brief van hem gelezen. Nou ben ik geen gelouterd jurist, maar dat ding rammelt aan alle kanten. Echt, als ik Gerrit Hiemstra was, dan belde ik hem morgen ff op om hem te vertellen dat ie me niet nog een keer zo voor lul moet zetten.quote:
Ja, het is best hoor; hij komt maar. Hij mag mailen, dan zal ik 'm mn telefoonnummer geven. Kunnen we gezellig ff bellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:04 schreef Tom-my het volgende:
geen minderheid uitlachen, discriminatie, ze zoeken je zo op aan ip adress hoor
je vindt het wel leuk om jezelf te quoten he?quote:
quote:
voor iemand die 100 euro armer is vat je het wel positief op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]neeeeeeee mag niet
![]()
Dit is strafbaar
Hiermee wordt je echt voor de rechter gesleept met een celstraf van 5 jaar aan je broek
Mijn bijdragen vragen eromquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:19 schreef -erwin- het volgende:
je vindt het wel leuk om jezelf te quoten he?![]()
Kan moeilijk negatief blijfen doen hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef -erwin- het volgende:
[..]
voor iemand die 100 euro armer is vat je het wel positief op.![]()
Maar euh, mag je wel gratis op dat forum van Gerritquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]neeeeeeee mag niet
![]()
Dit is strafbaar
Hiermee wordt je echt voor de rechter gesleept met een celstraf van 5 jaar aan je broek
Mag ik je adres? Ik heb ook nog wel een faktuurtje liggen dat om betaling vraagtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan moeilijk negatief blijfen doen he
Het leven gaat door
Owkee, inlogcode: 896378quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef Tom-my het volgende:
is niet netjes, voor straf inlogcode posten en niet langs start
![]()
Moet jeje reggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, mag je wel gratis op dat forum van Gerrit
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef Nightwulf het volgende:
Weet je SpeedyGJ, ik zal je vertellen hoe het in elkaar zit, je gaat hier rijk van worden:
Als ze zo door blijven zeuren gaat dit de landelijke pers halen.
Willen ze dat???
Nee, want dan blijkt ook dat jouw website, en "jouw" forum topic veel populairder is dan hun forumpje.
Ze kunnen dan beter zaken met je doen en je een leuke baan aanbieden, voordat je voor jezelf begint.
Succes, een forumvriendje
Gerrit doet het weer ...Erik doet de centenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, mag je wel gratis op dat forum van Gerrit
Weet je, je hebt gewoon een goede daad gedaan. Die mannen gaan morgen een biertje drinken en lachen er nog eens smakelijk om. Het zij zo!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moet jeje reggen![]()
Dat is wel gratis![]()
Of ze moeten nu zoveel verlies hebben dat je nu 90 eurocent moet dokken voor 1 bericht
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik je adres? Ik heb ook nog wel een faktuurtje liggen dat om betaling vraagt
Ik heb mijn lesje geleert moppiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je, je hebt gewoon een goede daad gedaan. Die mannen gaan morgen een biertje drinken en lachen er nog eens smakelijk om. Het zij zo!
En beloof me dat je niet meer zult reageren op brieven of mailtjes!
Dachut niet, hebben ze wéér (no pun intended) mijn IP.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet jeje reggen![]()
Dat is wel gratis![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga nu maar eens even gamen
Effe mijn agressie kwijt
GTA SA + Gerrit Hiemstra MOD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |