abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:48:11 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_29379169
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef -erwin- het volgende:
als het goed is staat zijn adres op die brief die je in je mailbox gehad hebt
Ja, weet ik. Maar het was zo leuk om te zeggen
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb mijn lesje geleert moppie
En da's het beste nieuws van de avond!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_29379551
Er word hier nu wel lacherig gedaan over Weeronline. Maar zij bieden tegen betaling radarbeelden aan, als je daar dan gebruik van maakt vind ik het niet meer dan redelijk dat je er ook voor betaald. Dat is toch heel normaal, anders moet je het gewoon niet gebruiken.

Overigens zou het natuurlijk heel zuur zijn als SpeedyGJ voor de schade op moet draaien, een waarschuwing en dan nooit meer doen zou beter op zijn plaats zijn.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:14:20 #103
33954 ElisaB
pi_29379781
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef Steijn het volgende:
Er word hier nu wel lacherig gedaan over Weeronline. Maar zij bieden tegen betaling radarbeelden aan, als je daar dan gebruik van maakt vind ik het niet meer dan redelijk dat je er ook voor betaald. Dat is toch heel normaal, anders moet je het gewoon niet gebruiken.
Ik doe vooral lacherig over de manier waarop. Tuurlijk heb je gelijk, maar ik sta echt versteld van de kneuterigheid van WOL. En wel hierom: ze hebben zelf hun zaakjes niet goed voor elkaar en komen met veel (misplaatst) machtsvertoon boven op het hoofd van Speedy zitten, omdat hij te traceren is en omdat hij er nog van schrikt ook. Dat is echt zielig. En nog (net zo misplaatst) dreigen ook. Voor een lousy ¤ 108. Kom op zeg. Neem jezelf serieus en los de problemen van je site op. Maar dit is om je voor te schamen als serieus bedrijf. Ik vind het echt onprofessioneel en ik vraag me af wat er zou gebeuren als je er serieus werk van maakt. Zou me nix verbazen als WOL netjes moet terugbetalen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:17:09 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_29379840
quote:
Dat hebben ze gedaan, toch
Dat de voorwaarden niet kloppen en dat ze een mongolensite hebben waar je met meerdere IP's in kon loggen is toch niet de schuld van de mensen die toevallig 6 nummers intiepen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 02:57:16 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29381416
Wat een theater zeg

laat ze maar lekker in de stront zakken, geen poot om op te staan, en ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 3 augustus 2005 @ 06:29:55 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29382754
quote:

Overigens zou het natuurlijk heel zuur zijn als SpeedyGJ voor de schade op moet draaien, een waarschuwing en dan nooit meer doen zou beter op zijn plaats zijn.
Daar is ook voor betaald,..... 90 euro ct wel te verstaan. Alleen de code is op een web-form gezet.
En nergens kan ik afleiden dat het hier een onrechtmatige handeling betreft.
pi_29382791
Heeft Speedy al aangifte wegens afpersing gedaan tegen WOL? Ik denk dat je die aangifte best eventjes kunt doen. Tevens ze hierover per email en websites (*kuch*) informeren.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:43:13 #108
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29382886
hele reeks gemist
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:43:57 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29383257
quote:

Je hebt ook wel gelijk Steijn. En wij hadden het er écht bij laten zitten ná die waarschuwing. De waarschuwing kwam en het was DIRECT afgelopen. Zelfs geen enkele kwallebal die voor de fun nog een code wilde posten ofzo... Het was echter wol die doorging. Ze benaderden Speedy op zo'n intimiderende manier dat we allemaal behoorlijk pissed zijn geworden. Vandaar dat we wat lacherig doen over wol...

Dit hebben ze over zichzelf uitgeroepen door, haast op psychopatische manier, Speedy te gaan belagen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29383342
en ooh.. als ik een 'onbekende forumvriend' genoemd wordt, dan kan WOL mij een email sturen, dan stuur ik ze mijn visitekaartje op. Ben ik niet langer onbekend.
pi_29383429
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Heeft Speedy al aangifte wegens afpersing gedaan tegen WOL? Ik denk dat je die aangifte best eventjes kunt doen. Tevens ze hierover per email en websites (*kuch*) informeren.
Goede tip, ik zou dit echt doen. Aangifte doen van afpersing of oplichting dmv. spookfactuur, zoals ik gisteren ook al zei.
pi_29384387
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:59 schreef Jalu het volgende:

[..]

Goede tip, ik zou dit echt doen. Aangifte doen van afpersing EN oplichting dmv. spookfactuur, zoals ik gisteren ook al zei.
+ Intimidatie

+ bedreiging

KWARTET
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:26:04 #113
33954 ElisaB
pi_29384746
Ik heb er nog eens een nachtje over nagedacht en ik geloof dat ik - als ik Speedy was - het er maar bij zou laten. Maar ik ben Speedy niet, en ElisaB zou ElisaB niet zijn als ze niet op z'n minst nog ff in verweer zou komen tegen het onrecht. Dus als ik mezelf was en dit was mij overkomen, dan kon WOL een pittig briefje terugzien, met daarin het vriendelijke verzoek mij netjes mn centen terug te storten.

Intimidatie is precies het woord waar ik gisteren niet op kon komen. Goezzo Fles
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:03:34 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29385564
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog eens een nachtje over nagedacht en ik geloof dat ik - als ik Speedy was - het er maar bij zou laten. Maar ik ben Speedy niet, en ElisaB zou ElisaB niet zijn als ze niet op z'n minst nog ff in verweer zou komen tegen het onrecht. Dus als ik mezelf was en dit was mij overkomen, dan kon WOL een pittig briefje terugzien, met daarin het vriendelijke verzoek mij netjes mn centen terug te storten.

Intimidatie is precies het woord waar ik gisteren niet op kon komen. Goezzo Fles
Tja, Speedy kan het er dan wel bij laten, maar ik denk dus niet dat wol dat gaat doen. Gezien de intimidatie en dreigementen denk ik dat ze ook écht met de rest van de kosten gaan komen.
pi_29385600
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tja, Speedy kan het er dan wel bij laten, maar ik denk dus niet dat wol dat gaat doen. Gezien de intimidatie en dreigementen denk ik dat ze ook écht met de rest van de kosten gaan komen.
Dat zien we dan wel weer. Laat maar voor komen, er blijft geen spaan van ze heel
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:08:06 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29385687
en toch is het aardig van ze dat ze hun eigen bewijsmateriaal onderuit halen

maar het is blijft een schofterige manier van ze.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:24:11 #117
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29386077
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer. Laat maar voor komen, er blijft geen spaan van ze heel
Wordt jij ook altijd zo recalcitrant van dit soort dingen?

we lusten ze rauw
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:30:03 #118
33954 ElisaB
pi_29386238
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt het toch niet maken om eerst met een claim te komen en daarna nog eens met een claim en nog eens? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er een Rechter in Nederland is die dit gaat ondersteunen. En terecht. Dat zij hun zaakjes niet voor elkaar hebben is hun probleem. Dat mogen ze toch niet afwentelen op de eerste de beste vindbare internetgebruiker.

Ik zou me helemaal geen zorgen maken als ik Speedy was. Dit gaat ze écht niet lukken. Hij heeft zich laten intimideren en met zweetoksels ¤ 108 betaald. Let wel: uit angst!

Ik zou er gek genoeg voor zijn om nu een code online te zetten. Laat weeronline zich lekker op mij uitleven; kunnen ze nog lachen. Echt hoor, ik ontvang ze met graagte
pi_29386239
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wordt jij ook altijd zo recalcitrant van dit soort dingen?

we lusten ze rauw
Laten we het "strijdbaar" noemen Ik ben best braaf en zo verder hoor
pi_29386272
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ElisaB het volgende:

Ik zou er gek genoeg voor zijn om nu een code online te zetten. Laat weeronline zich lekker op mij uitleven; kunnen ze nog lachen. Echt hoor, ik ontvang ze met graagte

Nou durven ze niet meer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:33:47 #121
33954 ElisaB
pi_29386337
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:

Nou durven ze niet meer
Is VK al op de hoogte? Iemand de Telegraaf al gebeld
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:34:14 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29386351
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

als die lui van geen stijl hier lucht van krijgen denk ik dat er vanzelf wel een code online zal komen.
Ik geloof dat iemand hier geenstijl al ingelicht heeft...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:52:32 #123
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29386920
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.

Ben wel benieuwd naar de eventuele vervolgstappen. Maar ik verwacht niet dat die zullen komen.
- Hoewel, als ze zo'n leipe brief kunnen sturen (aangetekend en wel) zie ik WOL overal voor aan -
pi_29387069
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.
O ja daar wachten we eerst nog even op
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:59:17 #125
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29387120
Lezen die gasten hier mee?
Heb een boodschap voor ze:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: