stuur een mail naar hart van nederland, die geilenw el op dit soort rare nieuwtjes..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is VK al op de hoogte? Iemand de Telegraaf al gebeld![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Lezen die gasten hier mee?
Heb een boodschap voor ze: [afbeelding]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.
Ben wel benieuwd naar de eventuele vervolgstappen. Maar ik verwacht niet dat die zullen komen.
- Hoewel, als ze zo'n leipe brief kunnen sturen (aangetekend en wel) zie ik WOL overal voor aan -
Nee dat zal indruk makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
Lezen die gasten hier mee?
Heb een boodschap voor ze: [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaatsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef hellmondunited het volgende:
ik loop alweer een half topic achter zie ik
wanneer gaan we een fok meeting in wageningen organiseren?
ik heb geen vrienden, dus dat zit ook wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze geven in hun laatste mail aan dat AL Speedy z'n forumvrienden een claim kunnen verwachten.
Ben ik ff blij dat ik geen vriendje, maar vriendinnetje ben...![]()
gezellig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaats![]()
yeeeyh.. een sit-in bij weeronline.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef hellmondunited het volgende:
ik loop alweer een half topic achter zie ik
wanneer gaan we een fok meeting in wageningen organiseren?
O da's goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het aan wol ligt vind die meeting in de rechtzaal plaats![]()
Ik begin pas met reageren als ik een brief van een advokaat ontvang en geen seconde eerder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:02 schreef flugeltje het volgende:
Er is toch geen sprake van een boete?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is alleen of GS er brood in ziet. Een boete van 150 euro is voor de telegraaf een non-issue. Het wordt pas andere koek als alle kosten op Speedy GJ verhaald zullen gaan worden.
Doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
stuur een mail naar hart van nederland, die geilen wel op dit soort rare nieuwtjes..
Ja ze lezen toch meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is toch geen sprake van een boete?
De hoogte van het bedrag zal ze inderdaad niet echt opgewonden maken. Maar het feit dat het bedrijf van Gerrit Hiemstra jacht maakt op kleine jongetjes en ze dreigende brieven stuurt is in elk geval om te smullen. Je kunt het natuurlijk zo groot maken als je zelf wil
hahahahhaha.... ik ben veel te zakelijk voor die onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:40 schreef ElisaB het volgende:
Er is toch geen sprake van een boete?
De hoogte van het bedrag zal ze inderdaad niet echt opgewonden maken. Maar het feit dat het bedrijf van Gerrit Hiemstra jacht maakt op kleine jongetjes en ze dreigende brieven stuurt is in elk geval om te smullen. Je kunt het natuurlijk zo groot maken als je zelf wil
Ik weet het niet hoor. Persoonlijk zou ik me er drukker om maken dat het mogelijk is (om codes meerdere malen te gebruiken) dan om het feit dat het is gebeurd; FOK! heeft immers de codes direct verwijderd en geen hond hier die het nog geprobeerd heeft. Speedy ging zich ook direct gedragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een gegeven moment zal zelfs in die gestudeerde directie van ze wel het besef doordringen dat er iets gedaan zal moeten worden om de schade enigszins binnen de perken te houden?
Ik ben zakelijk genoeg voor dat soort onzin: don't scew me, want ik pak je terug waar het het meeste zeer doetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef Drugshond het volgende:
hahahahhaha.... ik ben veel te zakelijk voor die onzin.
Zo heb je wel een case te pakken.
pittige tantequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zakelijk genoeg voor dat soort onzin: don't scew me, want ik pak je terug waar het het meeste zeer doet
Valt reuze mee hoor. Je kunt met mij vele kanten op en ik ben heel lang bereid om in gesprek te gaan en gewoon een oplossing te zoeken. Maar ow, ow, ow, als je het echt met me aan de stok krijgtquote:
Ze mogen ons dankbaar zijn dat we ze op een groot risico gewezen hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Persoonlijk zou ik me er drukker om maken dat het mogelijk is (om codes meerdere malen te gebruiken)
Zo'n beveiliging is duur. Hebben ze geld/budget voor nodig. Bij voorkeur afkomstig van Speedyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom die slimkoppen hun energie niet steken in het verhelpen van het probleem
Ja ik zou ook van een kale kip gaan plukken, slim planquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo'n beveiliging is duur. Hebben ze geld/budget voor nodig. Bij voorkeur afkomstig van Speedy![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |