Dat is 0.00 hier ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die komt idd om 6 uur plaatselijke tijd.
Dit was niet de A380, het gaat hier om een A340quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er is dit jaar een nieuw type Airbus geintroduceerd, en dit was blijkelijk de eerste vlucht met het nieuwe vliegtuig van dat type Airbus.
Mensen zijn overgestapt op CDGquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef the_disheaver het volgende:
Ik zie geen vlucht van Schiphol naar Parijs CDG met als vliegtuig type een Airbus 340
Klopt niet . Dit was een Airbus-340 en die gaat al wat jaartjes mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er is dit jaar een nieuw type Airbus geintroduceerd, en dit was blijkelijk de eerste vlucht met het nieuwe vliegtuig van dat type Airbus.
Het vliegtuig zat niet eens vol, wat het natuurlijk niet minder erg maakt btw.
dat kan nog wel even durenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Carport het volgende:
[ code verwijderd ]
(bron: http://www.gtaa.com)
Wel een beetje vertraagd ja![]()
Als mensen hier aangeven dat ze bekende hebben vind ik het niet gepast om zo te reageren, je kan er niets aan doen dat is een feit. Het is niet "idioot" om nu in paniek te raken, je verschrikt op zo'n moment, als mijn vrienden op deze vlucht zaten of richting daar gingen in een vliegtuig dan zou ik hier zitten met een verschrikkelijk gevoel en dát gevoel onderschat jij hier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat heeft dat er godverdomme mee te maken?
Als je onverhoopt in een airsrash terecht komt heb je niks te kiezen.
Je oren springen (op de juiste hoogte) en vervolgens ga je (snel) dood.
Kan jij me effe uitleggen wat dat te maken heeft met het feit of je vrienden hebt of niet?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef the_disheaver het volgende:
Ik zie geen vlucht van Schiphol naar Parijs CDG met als vliegtuig type een Airbus 340
neuh, niks klootzakkerigs aan, kennis van zaken dat welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Doe eens niet als een klootzak of donder een eind op
Op die andere baan werden ze net door de politie weggestuurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom stoppen de auto;s op de ene baan wel en de andere niet![]()
Och jesus, hebben we die nep-mod ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Doe eens niet als een klootzak of donder een eind op
RTL 4 had het er net wel opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat de NOS niets doet voordat er duidelijk is of er veel Nederlanders in dat vliegtuig zitten. Deze ramp is ook niet groot genoeg om de programmering te onderbreken. RTL4 doet dat ook niet. Vraag me af of die het net tijdens het nieuws uberhaupt genoemd hebben.
De zaak verandert als blijkt dat er veel Nederlanders dood zijn.
RTL Nieuws heeft dat gedaan. Maar wisten niet dat het vliegtuig oorspronkelijk van Schiphol kwam. NOS Journaal om 23:50.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat de NOS niets doet voordat er duidelijk is of er veel Nederlanders in dat vliegtuig zitten. Deze ramp is ook niet groot genoeg om de programmering te onderbreken. RTL4 doet dat ook niet. Vraag me af of die het net tijdens het nieuws uberhaupt genoemd hebben.
De zaak verandert als blijkt dat er veel Nederlanders dood zijn.
Jij bedoelt de A380, die gaat volgend jaar pas commercieel vliegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Medeleven met de terechte angst van mensen zit er tegenwoordig niet in? Goed om te weten, zal daar dan iig GEEN rekening meer mee houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
neuh, niks klootzakkerigs aan, kennis van zaken dat wel
De vlucht waarover gesproken wordt is een Boeing 737 volgens de vluchtschema van Schiphol. Lijkt me niet dat er ook van vliegtuig overgestapt moet worden (of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef Carport het volgende:
[..]
NOS:
[..]
Grote kans op Nederlanders dus...
quote:- - 1234567 1115 1230 CDG KL1233 737 NONSTOP
Kalm aan Eightball.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Eightball het volgende:
[..]
Och jesus, hebben we die nep-mod ook.
Psst, ga allochtonen knuffelen dude...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zat ik mij ook af te vragen hoe wweingi ze nog aan boord hebben op dta moment. Het fikte toch wel behoorlijk net na die crash. Dat zag je goed bij de verschillende bluspogingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoveel brandstof zal er toch niet meer aan boord geweest zijn na zo'n vlucht..
Wij kennen elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Eightball het volgende:
[..]
Och jesus, hebben we die nep-mod ook.
Psst, ga allochtonen knuffelen dude...
Nova ook als korte breaking news aan het einde van programma. BBC heeft ook geen nieuwsuitzending op regulere zender.quote:
live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Toad het volgende:
[..]
RTL Nieuws heeft dat gedaan. Maar wisten niet dat het vliegtuig oorspronkelijk van Schiphol kwam. NOS Journaal om 23:50.
Is er niet terug te vinden of die Boeing geland is in Toronto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De vlucht waarover gesproken wordt is een Boeing 737 volgens de vluchtschema van Schiphol. Lijkt me niet dat er ook van vliegtuig overgestapt moet worden (of heb ik het mis?
[..]
Ja waarschijnlijk wel, een KLM 737 vliegt niet over de alantische oceaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De vlucht waarover gesproken wordt is een Boeing 737 volgens de vluchtschema van Schiphol. Lijkt me niet dat er ook van vliegtuig overgestapt moet worden (of heb ik het mis?
[..]
Dat werd direct al door een ooggetuige gezegd iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegtuig is getroffen door de bliksem
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat werd direct al door een ooggetuige gezegd idd
normale late journaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?
Ze zitten er bovenop.quote:
Die kerel is nogal erg rustig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig 1 overlevende: Roel Bramar.
tja, dat gebeurt natuurlijk wel vaker, volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien die jij gepost had van zo'n situatie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegtuig is getroffen door de bliksem
Ik weet het niet. Ze zei: "We komen nog even terug op ....". Ik heb dus alleen het einde van het RTL Nieuws gezien. CNN International laat een Canadese zender zien waar een overlevende aan de telefoon is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?
kan in shock zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel is nogal erg rustig.
Volgens mij is dat een Boeing 737 die naar Charles de Gaulles gaat. Daar moet je dan overstappen op de Air France vlucht naar Toronto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
[..]
Zijn stem heeft geen nederlandse accent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
Roel Bramar op de Canades televisie het was een passagier.
Roel klinkt Nederlands...z'n achternaam niet
Vol ook volgens die mijnheer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig 1 overlevende: Roel Bramar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |