live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Toad het volgende:
[..]
RTL Nieuws heeft dat gedaan. Maar wisten niet dat het vliegtuig oorspronkelijk van Schiphol kwam. NOS Journaal om 23:50.
Is er niet terug te vinden of die Boeing geland is in Toronto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De vlucht waarover gesproken wordt is een Boeing 737 volgens de vluchtschema van Schiphol. Lijkt me niet dat er ook van vliegtuig overgestapt moet worden (of heb ik het mis?
[..]
Ja waarschijnlijk wel, een KLM 737 vliegt niet over de alantische oceaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De vlucht waarover gesproken wordt is een Boeing 737 volgens de vluchtschema van Schiphol. Lijkt me niet dat er ook van vliegtuig overgestapt moet worden (of heb ik het mis?
[..]
Dat werd direct al door een ooggetuige gezegd iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegtuig is getroffen door de bliksem
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat werd direct al door een ooggetuige gezegd idd
normale late journaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?
Ze zitten er bovenop.quote:
Die kerel is nogal erg rustig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig 1 overlevende: Roel Bramar.
tja, dat gebeurt natuurlijk wel vaker, volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien die jij gepost had van zo'n situatie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Oom_Agent het volgende:
vliegtuig is getroffen door de bliksem
Ik weet het niet. Ze zei: "We komen nog even terug op ....". Ik heb dus alleen het einde van het RTL Nieuws gezien. CNN International laat een Canadese zender zien waar een overlevende aan de telefoon is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
live onderbroken of gewoon tijdens de uitzending?
kan in shock zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel is nogal erg rustig.
Volgens mij is dat een Boeing 737 die naar Charles de Gaulles gaat. Daar moet je dan overstappen op de Air France vlucht naar Toronto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
[..]
Zijn stem heeft geen nederlandse accent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
Roel Bramar op de Canades televisie het was een passagier.
Roel klinkt Nederlands...z'n achternaam niet
Vol ook volgens die mijnheer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig 1 overlevende: Roel Bramar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |