Zat? ZIjn ze er al uit? Of zijn ze overleden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef dodew83 het volgende:
Het schijnt dat er iets meer dan 200 man in dat vliegtuig zat.
5h, volgens mij werd er gezegd over 15 minuten (om 22:45 nl tijd)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef kenz het volgende:
Hoe laat is er een persconferentie?
Niemand komt hier levend uit hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef kenz het volgende:
[..]
Zat? ZIjn ze er al uit? Of zijn ze overleden?
Nee jandoedel, mijn broertje (Xeno) is aan het cruisen met een A-300 in West-Afrika.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef Meki het volgende:
waarom in Afrika en je wil je graag een mensen dood hebben '?'?
verplaats naar 5:30, over 20 minuten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
5h, volgens mij werd er gezegd over 15 minuten (om 22:45 nl tijd)
20 jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Wurmie het volgende:
Typisch dat precies 10 jaar geleden in Dallas op soortgelijke wijze een vliegtuig neerstortte.
Getuigen hebben 't over bliksem op het vliegtuig waarna het in brand vloog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef VoreG het volgende:
Dat vliegtuig is van de baan afgegleden
Waar is de baan dan? Helemaal daar achteraan? Dan is ie flink doogegleden
Weinig kans op overlevenden zoals het er uitziet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef kenz het volgende:
[..]
Zat? ZIjn ze er al uit? Of zijn ze overleden?
BBC NEWSquote:
zoveel kunnne niet eens in dat toestel... (en veel mensen zullen er echt niet op de grond kunnen staan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:11 schreef Meki het volgende:
350 mensen
oowquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee jandoedel, mijn broertje (Xeno) is aan het cruisen met een A-300 in West-Afrika.
Een vracht A-300, er zitten levende dieren in. Verder heeft hij ervoor gekozen om in ernstig gevaarlijk gebied te gaan vliegen. So much.
Er wordt steeds gesproken over 200 mensen in het vliegtuig. Daar houden we 't dus maar op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
BBC NEWS
The aircraft can carry between 250 and 305 passengers, Canada's CBC News reports. There is no word on casualties among the passengers or crew.
The accident took place in heavy rain near Canada's busiest motorway.
Sorry was 305
de kans dat je in een auto een ongeluk krijgt.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Altijd leuk, zo'n crash vlak voor jezelf het vliegtuig instapt.
debielquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:46 schreef savelkoul het volgende:
Daar ben ik twee jaar geleden nog geland. Ben ik goed weggekomen dus
omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef VoreG het volgende:
Het andere deel ligt daar beneden in een vallei
Meer dan 500 toen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Tenerife. Nederlands vliegtuig in brand zo'n dertig jaar geleden. paar honderd doden toen. Dit ziet er ook niet goed uit.
Eenderde van het vliegtuig is 'afgebroken'. De rest veranderde in een vuurbal, aldus een getuigequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef newsman het volgende:
Hij schijnt in dat het vliegtuig in 2een ligt en dat er voor alle levens gevreesd word.
Kan ik me iets bij voorstellen als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef T1andonly het volgende:
De warmte is zelfs te voelen vanaf de snelweg...
Was een andere situatie toch, omdat er twee vliegtuigen tegen elkaar kwamen. Dat is hier niet het geval lijkt het.quote:
Nee, totaal anders....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Was een andere situatie toch, omdat er twee vliegtuigen tegen elkaar kwamen. Dat is hier niet het geval lijkt het.
Anders Tong. Voor zover we weten is ctrl in gebreke gebleven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Tenerife. Nederlands vliegtuig in brand zo'n dertig jaar geleden. paar honderd doden toen. Dit ziet er ook niet goed uit.
Waar haal je dat vandaan popo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
De piloot leeft nog.
En 291 mensen aan boord ws.
Hoe kunnen ze dat nou zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Minstens 40 doden.
Wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Eightball het volgende:
[..]
Anders Tong. Voor zover we weten is ctrl in gebreke gebleven...
Das een tussenstop als ik het goed heb..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
en![]()
Hij vertrok vanaf Parijs.
Is op 9/11 na het ergste vliegtuigongeluk allertijden geweest.quote:
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
euh zaten er geen nederlanders in? (vriendin van me is vandaag die kant op gegaan met het vliegtuig!)
lijkt me wel als die uit Amsterdam vertrekt, of lees ik nu verkeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
euh zaten er geen nederlanders in? (vriendin van me is vandaag die kant op gegaan met het vliegtuig!)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....
quote:There is speculation as to why the fire began but nothing is certain yet. So far no deaths can be confirmed or denied.
News media is reporting at least one survivor. The pilot and an unknown number of passengers have been taken to hospital according to the latest media update. Some passengers were so dazed and confused that they walked onto the highway.
damn..........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
Naar Toronto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Geenstijl zegt dat hij uit Nederland vertrokken is, Nu.nl vanaf Parijs.
Welke is het nou?
Ik ken iemand die vandaag naar Canada vertrekken zou
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....
Heb je geen vluchtnummer? Dat staat hier erbij: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/vluchtschema.jpgquote:
Ik weet ook niet echt wat ik nu moet denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
je weet niet hoelaat ze ging vliegen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef Logician het volgende:
nope geen vluchtnummer :S omg en ik wou het nog vragen, :S
Dat is tenminste iets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Darklight het volgende:
24 left runway in the highway 401 area.
People were seen coming out of the ravine.
2 busloads of survivors have been removed to triage areas.
msnbc
0 rechtstreeks als ik schiphol.nl moet gelovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik nu moet denken.
Hoeveel van die vliegtuigjes gaan er op een dag die kant op?
Blijkbaar wel als je dit topic volgt.quote:
Yup. En dat was vast achter de motoren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef T1andonly het volgende:
De mensen voorin hebben waarschijnlijk de grootste kans op overleven. Waar het begonnen is met branden zal vast wel de grootste hitte ontstaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |