de kans dat je in een auto een ongeluk krijgt.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Altijd leuk, zo'n crash vlak voor jezelf het vliegtuig instapt.
debielquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:46 schreef savelkoul het volgende:
Daar ben ik twee jaar geleden nog geland. Ben ik goed weggekomen dus
omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef VoreG het volgende:
Het andere deel ligt daar beneden in een vallei
Meer dan 500 toen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Tenerife. Nederlands vliegtuig in brand zo'n dertig jaar geleden. paar honderd doden toen. Dit ziet er ook niet goed uit.
Eenderde van het vliegtuig is 'afgebroken'. De rest veranderde in een vuurbal, aldus een getuigequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef newsman het volgende:
Hij schijnt in dat het vliegtuig in 2een ligt en dat er voor alle levens gevreesd word.
Kan ik me iets bij voorstellen als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef T1andonly het volgende:
De warmte is zelfs te voelen vanaf de snelweg...
Was een andere situatie toch, omdat er twee vliegtuigen tegen elkaar kwamen. Dat is hier niet het geval lijkt het.quote:
Nee, totaal anders....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Was een andere situatie toch, omdat er twee vliegtuigen tegen elkaar kwamen. Dat is hier niet het geval lijkt het.
Anders Tong. Voor zover we weten is ctrl in gebreke gebleven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef tong80 het volgende:
Doet me denken aan Tenerife. Nederlands vliegtuig in brand zo'n dertig jaar geleden. paar honderd doden toen. Dit ziet er ook niet goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |