Waar haal je dat vandaan popo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
De piloot leeft nog.
En 291 mensen aan boord ws.
Hoe kunnen ze dat nou zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Minstens 40 doden.
Wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Eightball het volgende:
[..]
Anders Tong. Voor zover we weten is ctrl in gebreke gebleven...
Das een tussenstop als ik het goed heb..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
en![]()
Hij vertrok vanaf Parijs.
Is op 9/11 na het ergste vliegtuigongeluk allertijden geweest.quote:
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
euh zaten er geen nederlanders in? (vriendin van me is vandaag die kant op gegaan met het vliegtuig!)
lijkt me wel als die uit Amsterdam vertrekt, of lees ik nu verkeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
euh zaten er geen nederlanders in? (vriendin van me is vandaag die kant op gegaan met het vliegtuig!)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....
quote:There is speculation as to why the fire began but nothing is certain yet. So far no deaths can be confirmed or denied.
News media is reporting at least one survivor. The pilot and an unknown number of passengers have been taken to hospital according to the latest media update. Some passengers were so dazed and confused that they walked onto the highway.
damn..........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
Naar Toronto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Geenstijl zegt dat hij uit Nederland vertrokken is, Nu.nl vanaf Parijs.
Welke is het nou?
Ik ken iemand die vandaag naar Canada vertrekken zou
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie het vluchtschema. Vanaf Schiphol via Parijs naar Toronto ....
Heb je geen vluchtnummer? Dat staat hier erbij: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/vluchtschema.jpgquote:
Ik weet ook niet echt wat ik nu moet denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef Logician het volgende:
je weet niet hoelaat ze ging vliegen ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef Logician het volgende:
nope geen vluchtnummer :S omg en ik wou het nog vragen, :S
Dat is tenminste iets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef Darklight het volgende:
24 left runway in the highway 401 area.
People were seen coming out of the ravine.
2 busloads of survivors have been removed to triage areas.
msnbc
0 rechtstreeks als ik schiphol.nl moet gelovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik nu moet denken.
Hoeveel van die vliegtuigjes gaan er op een dag die kant op?
Blijkbaar wel als je dit topic volgt.quote:
Yup. En dat was vast achter de motoren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef T1andonly het volgende:
De mensen voorin hebben waarschijnlijk de grootste kans op overleven. Waar het begonnen is met branden zal vast wel de grootste hitte ontstaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |