wie zijn DAT nou weer? Nog nooit van ze gehoord.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
djumbo?
quote:Formed in Münster, Germany in 1991,was a punk-tinged alternative metal band named after Irish slang for high-security prison cells.
similar artists:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
wie zijn DAT nou weer? Nog nooit van ze gehoord.....
Yep H-Blockxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
H-Blox?
die wilde ik ook gaan zeggen, maar kwam er niet op... speelden op bevrijdingspop in enschede dit jaar..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
H-Blox?
quote:Wij leiden voor Venus
En ons nog bevinden wij lange
Oorzaak misschien hebben zij ons gezien
En ons allen welkom geheten
Met zodat vele lichte jaren om te gaan
En te vinden dingen
Ik ben zeker dat wij allen haar zo zullen missen
Hee, daar ben ik ook geweest, maar van H-Blockx wist ik niet dat ze hebben opgetreden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
die wilde ik ook gaan zeggen, maar kwam er niet op... speelden op bevrijdingspop in enschede dit jaar..
die kleine van 2 nog meeswingen ook![]()
Dat het antwoord inderdaad zocht ik, wel gedaan!quote:
tja ik weet niet precies hoe het daar heet, maar ze speelden na Osdorp Posse..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik ook geweest, maar van H-Blockx wist ik niet dat ze hebben opgetreden.
Op welk podium stonden ze dan?
quote:- Greatest Hits
The last timereleased a “best of” collection was in 1977, when he put out the three-LP set “
.” It’s been 27 years and more than 20 studio albums since then, and yet there are only five songs on Greatest Hits that weren’t on
. Are we to conclude that only one in four
albums since 1977 contained even a single decent song? Yes, in fact, we are to conclude this.
Ah, op de Oude Markt voor de Kater, Crash en de Geus. Volgens mij was ik toen aan het eten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik weet niet precies hoe het daar heet, maar ze speelden na Osdorp Posse..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
Ooioo
Moloko
Los lobos
Stool pigeons
Kid Creole & the Coconuts
Bloody hollies
Hoodoo gurus
Bloodhound gang
Mondo generator
Bow wow wow
Boom boom mancini
Boom boom room
Tocotronic
Babylon Zoo
...And you will know us by the trail of dead
zo dan
kool moe dee is geen bandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima!
Zelf had ik nog o.a. Won ton ton en kool moe dee...
ah die bands ontgaan mij gelukkig helemaal aan deze kant van de plas.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
similar artists:
K3, Kus, Chipz etc
Verrek je hebt gelijk.... altijd gedacht...hahaquote:
Ja, maar jullie hebben de Crazy Frog op nr.1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
ah die bands ontgaan mij gelukkig helemaal aan deze kant van de plas.
hadden. Gelukkig. Maar ik luister toch weinig naar de radio (alleen 's avonds soms. Ik mis John Peel nog steeds....)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben de Crazy Frog op nr.1![]()
Volgens mij zingt hij niet in Dogstar (bas, dacht ik)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom zou Keanu niet tellen? Heb die toevallig geschrapt omdat ik een lijstje van 11 had...
tegenwoordig zit-ie in Becky (dat is een band dus), waarvan ik echt op een album zit te wachtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij zingt hij niet in Dogstar (bas, dacht ik)
Over dat filmpje heb ik al eens een vraag gesteld hier in muziektrivia.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef BeRightBack het volgende:
B.A. Baracus Heeft ook een clip
http://www.ifilm.com/WMPPlaylist.asx?ifilmId=2667017&bandwidth=300
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |