quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef ranja het volgende:
Ooioo
Moloko
Los lobos
Stool pigeons
Kid Creole & the Coconuts
Bloody hollies
Hoodoo gurus
Bloodhound gang
Mondo generator
Bow wow wow
Boom boom mancini
Boom boom room
Tocotronic
Babylon Zoo
...And you will know us by the trail of dead
zo dan
kool moe dee is geen bandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prima!
Zelf had ik nog o.a. Won ton ton en kool moe dee...
ah die bands ontgaan mij gelukkig helemaal aan deze kant van de plas.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
similar artists:
K3, Kus, Chipz etc
Verrek je hebt gelijk.... altijd gedacht...hahaquote:
Ja, maar jullie hebben de Crazy Frog op nr.1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
ah die bands ontgaan mij gelukkig helemaal aan deze kant van de plas.
hadden. Gelukkig. Maar ik luister toch weinig naar de radio (alleen 's avonds soms. Ik mis John Peel nog steeds....)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben de Crazy Frog op nr.1![]()
Volgens mij zingt hij niet in Dogstar (bas, dacht ik)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom zou Keanu niet tellen? Heb die toevallig geschrapt omdat ik een lijstje van 11 had...
tegenwoordig zit-ie in Becky (dat is een band dus), waarvan ik echt op een album zit te wachtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij zingt hij niet in Dogstar (bas, dacht ik)
Over dat filmpje heb ik al eens een vraag gesteld hier in muziektrivia.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef BeRightBack het volgende:
B.A. Baracus Heeft ook een clip
http://www.ifilm.com/WMPPlaylist.asx?ifilmId=2667017&bandwidth=300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |