geloof er geen zak van, elke meid doet het ook wel eens zelf.quote:
ik kan haar reactie al bedenken...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef deek het volgende:
[..]
geloof er geen zak van, elke meid doet het ook wel eens zelf.
Is niets raars aan hoor, kom zeg eens eerlijk....
ik geloof er niets van, als ze onder de douche staan dan gaat die douchekop (water straal) heus wel eens een keer richting clit, beschouwen we ook als masruberen he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef remczero het volgende:
toch schijnen sommige meisjes er geen behoefte aan te hebben. Meisjes zijn daarin vaak toch anders als jongens
raar kind, alleen je onderschrift alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef deek het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, als ze onder de douche staan dan gaat die douchekop (water straal) heus wel eens een keer richting clit, beschouwen we ook als masruberen he?
wist jij niet he wat ze allemaal met een douche kop kunnen doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
raar kind, alleen je onderschrift al
Bewijs:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:27 schreef deek het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, als ze onder de douche staan dan gaat die douchekop (water straal) heus wel eens een keer richting clit, beschouwen we ook als masruberen he?
Jezus, wat een rotsmaak heb jij, als jij dit al mooi vindt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:16 schreef RiDo78 het volgende:
Lopen jullie nou nog over -Trinity- te zeuren?
Ze zegt dat ze het nooit ZELF doet... misschien komt ze wel op een andere manier aan haar trekken... nou jah... vingers dan...
Als ik zo naar het fotoboek kijk, lijkt het me geen type wat moeite heeft om een leuke gozer te versieren die haar wel even een handje helpt.
Dan zou ik terwijl een andere vrouw neukend, haar opbellen en zeggen: "Ik neuk nu sowieso (terwijl je vrouwtje kreunt als de neten), of jij ooit nog iemand krijgt is zeer twijfelachtig"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd....tot ze in een dronken bui mij mastruberend opelde...
Iedereen doet t dat is een feit!![]()
Omdat die verschilt van de jouwe?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef dady het volgende:
[..]
Jezus, wat een rotsmaak heb jij, als jij dit al mooi vindt.
1. Vaak genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Hoevaak doe jij het?
Waarmee doe je het?
Hulpmiddelen?
Waar denk je aan?
Waar doe je het?
Bed? Badkamer? Tuinhuisje?
Barst maar los![]()
Ze heeft mooie ogen en een leuk koppie. Maar goed dat smaken verschillen!quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef dady het volgende:
Je kan ook een iets genuanceerdere reactie gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef dady het volgende:
[..]
i agree jij hebt zeker liev vrouwtje ik hoef zelf amper meer aan de slag.quote:
is weer die tering avatar van je naar de klotequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
i agree jij hebt zeker liev vrouwtje ik hoef zelf amper meer aan de slag.
Ultimate Revengequote:Op zondag 7 augustus 2005 21:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan zou ik terwijl een andere vrouw neukend, haar opbellen en zeggen: "Ik neuk nu sowieso (terwijl je vrouwtje kreunt als de neten), of jij ooit nog iemand krijgt is zeer twijfelachtig"
Hebben jullie geen slotje op jullie badkamer of zo? Heidenen...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:42 schreef deek het volgende:
Wil je klaarkomen of wil je denken over hoe stom het eruit kan zien als iemand je betrapt met een douchekop tussen je benen?
poeh, interigerend, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:32 schreef Sessy het volgende:
Waar denk je aan? dat wisselt heel sterk. Als het niet een film- of boekpersonage is, dan is het wel een persoon uit de geschiedenis (de in m'n verbeelding geglorificeerde versie van de geschiedenis dan) of een of andere bizarre scifi fantasie
Scifi fantasie? Bizar. Waar denk je dan aan. Scotty van Startrek?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:32 schreef Sessy het volgende:
Hoevaak doe jij het? soms 3 keer op een dag soms twee weken niet, dat wisselt heel sterk
Waarmee doe je het? met m'n rechterhand - middelvinger om precies te zijn.
Hulpmiddelen? kaarsen...lege deorollers...
vroeger een vibrator maar die heb ik weggegooid - net of je een electrische tandenborstel in je k.tje houdt.
Waar denk je aan? dat wisselt heel sterk. Als het niet een film- of boekpersonage is, dan is het wel een persoon uit de geschiedenis (de in m'n verbeelding geglorificeerde versie van de geschiedenis dan) of een of andere bizarre scifi fantasie
Waar doe je het? Onder de douche als dat kan, voor m'n computer of in m'n bed als onder de douche niet gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |