quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb net ff een filmpje ontwikkeld. 40 minuten vanaf alles pakken tot en met ontwikkelen, inclusief was ophangen. het gaat steeds beter
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:Mijn cardreader doet dat dik binnen de 40 SECONDEN hoor
Dag Flitsquote:
ik moet na mijn card reader minstends 2 dagen wachten op de foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?
z'n printer wel denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?
Soms is El. wat snellerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:00 schreef Briggy het volgende:
Mogguh Xil
jij bent ook altijd de eerste hier hč
Check check. Maar dit is ook redelijk vroeg toch nu ? Zo voor een vakantiedag ? Ik ga even diertjes platen vandaag. En een goeiemorgen allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:02 schreef Xilantof het volgende:
Soms is El. wat sneller
maar die heeft nu vakantie
Succesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check check. Maar dit is ook redelijk vroeg toch nu ? Zo voor een vakantiedag ? Ik ga even diertjes platen vandaag. En een goeiemorgen allemaal natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |