Lama, heb het alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het smeltpunt van pure methanol eigenlijk?Het zal in de vriezer ook wel gewoon vloeibaar blijven?? BINAS iemand?
Tussen -18 en +23 ? dat scheelt best wel denk ik hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef PankPinther het volgende:
en hoeveel denk je dat het scheeelt qua verdampen bij -18 ?
Het is ook bekend als anti-vriesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het smeltpunt van pure methanol eigenlijk?Het zal in de vriezer ook wel gewoon vloeibaar blijven?? BINAS iemand?
kijk eens aanquote:
Hoi, ik ben shark.baitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is ook bekend als anti-vries
binas?
google men
methanol heeft 2 waterstof atomen en 1 koolstof atoom minder dan ethanol (=alcohol)
ik ben oost indisch blindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, ik ben shark.baitIk lees nooit verder dan mijn haartjes lang zijn
quote:
Ik heb net ff een filmpje ontwikkeld. 40 minuten vanaf alles pakken tot en met ontwikkelen, inclusief was ophangen. het gaat steeds beterquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb net ff een filmpje ontwikkeld. 40 minuten vanaf alles pakken tot en met ontwikkelen, inclusief was ophangen. het gaat steeds beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |