quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb net ff een filmpje ontwikkeld. 40 minuten vanaf alles pakken tot en met ontwikkelen, inclusief was ophangen. het gaat steeds beter
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:Mijn cardreader doet dat dik binnen de 40 SECONDEN hoor
Dag Flitsquote:
ik moet na mijn card reader minstends 2 dagen wachten op de foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?
z'n printer wel denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wedden dat jouw cardreader niet kan ontwikkelen?
Soms is El. wat snellerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:00 schreef Briggy het volgende:
Mogguh Xil
jij bent ook altijd de eerste hier hč
Check check. Maar dit is ook redelijk vroeg toch nu ? Zo voor een vakantiedag ? Ik ga even diertjes platen vandaag. En een goeiemorgen allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:02 schreef Xilantof het volgende:
Soms is El. wat sneller
maar die heeft nu vakantie
Succesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Check check. Maar dit is ook redelijk vroeg toch nu ? Zo voor een vakantiedag ? Ik ga even diertjes platen vandaag. En een goeiemorgen allemaal natuurlijk.
Dieren platen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog spannende plannen vandaag iemand?
Ja zoiets zei je alquote:
Dan nog zie ik jouw cardreader geen filmrolletje ontwikkelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef blackbully het volgende:
ik moet na mijn card reader minstends 2 dagen wachten op de foto's
Jij geluksvogelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef Shark.Bait het volgende:
En voor de mierennuekertjes: hier zit het labeltje wel goed op
Re!!!!!!!!!! Schiet eens op met de mijnequote:
Wat doe jij fout dat je alles eerder besteld, maar later in huis hebt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Re!!!!!!!!!! Schiet eens op met de mijne
Die rocket fuel had ik natuurlijk niet in de USA moeten bestellen... Maar goed, dat kaartje, ach, ik wacht nog wel ff hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat doe jij fout dat je alles eerder besteld, maar later in huis hebt?
Die rocketfuel had je ws ook in DLD kunnen aanschaffen zoals Xi en ik....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die rocket fuel had ik natuurlijk niet in de USA moeten bestellen... Maar goed, dat kaartje, ach, ik wacht nog wel ff hoorWaar heb jij hem trouwens ZO snel en ZO goedkoop vandaan eigenlijk?
Nee hoor, want ik heb de kingston hier in mijn hand, en die Sandisk zit nog ergens in Amerikaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij is de Sandisk Ultr II namelijk sneller dan de Kingston
Ik weet niet of het wat uitmaakt; als je camera het niet aankan, dan maakt het niks uit of je kaartje 30 miljard dollar kost en met de snelheid van het licht erop schrijft. En als ie over 1 jaar het begeeft, koop ik een 4 GB van een goedkoop merk. Ik koop tenslotte ook geen peperdure auto, camera of computer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel interessant zijn om die Kingston ELite Pro eens te testen tegen de Sandisk Ultra II of de Extreme 3, wat betreft snelheid, betrouwbaarheid etc. Is daar misschien een site voor?
1 2 3 | Kingston Elite Pro 2GB 1.346MB/sec 1.335MB/sec Sandisk Ultra II 2GB 1.305MB/sec 1.273MB/sec Sandisk Extreme III 2GB 1.338MB/sec 1.325MB/sec |
Okeequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef Shark.Bait het volgende:
De eos 300 D staat er ook op:
Kingston Elite Pro 2GB 1.346MB/sec 1.335MB/sec
Sandisk Ultra II 2GB 1.305MB/sec 1.273MB/sec
Sandisk Extreme III 2GB 1.338MB/sec 1.325MB/secDe kingston is sneller
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6425
Mogguhquote:
En dat terwijl de snelheidsverschillen tussen standaard en UltraII WEL serieus zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Tuurlijk, in optimale omstandigheden, in een geschikte camera, bla bla.... maar niet op de de door ons gebruikte meuk
[..]
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |