ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ook, ik ga weer wat doen denk ik
Bijna... Re heeft jouw voldoende capaciteitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat terwijl de snelheidsverschillen tussen standaard en UltraII WEL serieus zijnNou ja, het zal me ook gescheten wezen, ik heb wer even voldoende opslagcapaciteit
ik weet niksquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:36 schreef Subhuman het volgende:
Voor de vakantie had ik beloofd dat ik een website zou maken, volgens mij voor het modellen ontmoetingsplaats topic... Ben alleen even vergeten precies wat. Iemand die het nog weet?
* Sub gaat wel even topics doorzoeken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bijna... Re heeft jouw voldoende capaciteit
Die maat van me, met zijn 20D heeft er dus wel wat aan 5 MB t.o.v. 3 MB...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat terwijl de snelheidsverschillen tussen standaard en UltraII WEL serieus zijnNou ja, het zal me ook gescheten wezen, ik heb wer even voldoende opslagcapaciteit
hihihihihihihiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JANKERT
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ze standard niet groter worden dan 1GB
Ja, was ook een vrij losse opmerking van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had het over de doorvoersnelheid (niet wat ze beloven, maar wel bijna 2 keer sneller op de sandisk 133x dan op de kingston 50x
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel III )quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hup aan het werk dan
en wat was het nou dan?![]()
4 ingelogd, 4 afwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit weer eens met support te bellen
Altijd leuk, vooral omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gekregen
"hallo? Met PdeHoog"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit weer eens met support te bellen
Altijd leuk, vooral omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gekregen
De zoon van je moeder die niet je broer is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil er voor mij boodschappen halen?
Helaas niet. Ik kan me niet voorstellen dat ik jouw supportafdeling wil sprekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 ingelogd, 4 afwezig
9 wachtenden, wachttijd 1241 sec.
Ben jij dat PdH?
Zeg PdeHoog.. ik kan zaterdag ineens nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Halleauuuuwwwww!! Ik ben weer terug uit Antwerpenmaandagmiddag in een spontane aktie besloten we daar naartoe te gaan, dus hotelletje geboekt, gisteren in de oto gestapt en naar Antwerpen getuft. Heel erg leuk daar.
Flash we hebben de hele avond in een Poolse kroeg gezeten daar. Ik heb de naam opgeschreven want ik heb geen idee wat het betekend en het poolse (bloedmooie) barmeisje kon het niet uitleggen
Mrķwka
trouwens ontzettend veel mooie vrouwen daar zeg![]()
Foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ontzettend veel mooie vrouwen daar zeg![]()
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg PdeHoog.. ik kan zaterdag ineens niet
Nou....stort je hart maar uit bij je FOT-vriendjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanIs nog wat fotogenieker dan Delft
Wantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
Is er iets ingestort? Schotel weggevlogen? Hebben jullie iets gebouwd terwijl de bouwplannen ondersteboven lagen? Wat? Wat? WAT?????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroeg![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
schotel staat er nog (valt wel uit elkaar trouwens(kwam wat naar beneden zetten
) )
Nee hoor, hoeft ze niet goed te vinden. Maar ZIJ weet waar die tent is, en dat het er sterft van de bloedmooie vrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?
er kwam een stukje (20 cm) van de, hou je vast, glazenwas-installatie-electriciteitsvoorzienings-rail naar beneden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's nieuw en valt nu al uit elkaar?
*paniek*
*rondrent*
*ieeee*
*gillend rondrent*
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ow enneh Fles...gaan we lekker samen naar de mooie vrouwen kijken?
Perfect voor fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Dronken stamgasten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even irriterenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Perfect voor fles.
Hij bedoelt dat hij lekker onderdanig is
Als je het goed doet welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
Thnxhoudt een polafilter ook die spiegelingen tegen?
Dat lijkt me nieuw. Waar heb je die wijsheid vandaan? Ik zal de settings van die 2 foto's eens tegen elkaar houden...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:29 schreef elcastel het volgende:
Maar het kost je ook licht. Dus als de bewuste aap (die er prima uitziet Puckzzz !!!) binnen achter het glas zit, spring ik liever naar een hogere ISO en zoek een goeie hoek op. Zo had ik in Artis vandaag wel een probleem met spiegeling, omdat er bovenlichtjes precies tegenover het raam zaten, dus veel spiegeling. Een pola filter helpt wel degelijk, maar je moet er wel het licht voor hebben (lijkt me, ik heb geen pola).
Dat legde mijn broer mij laatst uit en het klonk me niet vreemd, een pola filter is niets anders dan twee gerasterde schijfjes over elkaar heen, toch ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me nieuw. Waar heb je die wijsheid vandaan? Ik zal de settings van die 2 foto's eens tegen elkaar houden...
Nou ik kan me er op zich wel wat bij voorstellen... Binnenkomend licht golft in alle richtingen, en een pola filter houdt al het licht tegen dat niet in de gewenste richting golft, kort gezegd. Je raakt dus een hoop kwijt. Veel moeilijker wordt het eigenlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat legde mijn broer mij laatst uit en het klonk me niet vreemd, een pola filter is niets anders dan twee gerasterde schijfjes over elkaar heen, toch ?
Dat bedoel ik. Ik wist het ook niet, maar nu heb ik jou zelfs als 'levend' bewijs. Maar goed, het haalt je theorie niet onderuit, een pola helpt bij die spiegelingen. En als je dat licht mist, kun je een hogere ISO kiezen. Wat ik vertelde had verder niks met die spiegeling te maken, ik koos de hogere ISO vanwege het weinige licht in de binnenverblijven. Maar het is wel de reden dat ik nog niet serieus over een pola heb nagedacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kan me er op zich wel wat bij voorstellen... Binnenkomend licht golft in alle richtingen, en een pola filter houdt al het licht tegen dat niet in de gewenste richting golft, kort gezegd. Je raakt dus een hoop kwijt. Veel moeilijker wordt het eigenlijk niet
Ik ben net aan het importeren, ik heb er 224, dat valt mee, ik heb me ingehouden en tussentijds een hoop weggedonderd. Ach Fles, dat hoef ik jou niet uit te leggen, volgens mij schiet jij nog meer platen dan dat je op Fok post, toch ?quote:
Ik vergat steeds de ISO te verlagen, dat zijn echt instinkers waar ik maar niet aan wen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er niet aan gedacht om mijn ISO te verhogenIn het aquarium heb ik alleen een blauwe kreeft een beetje redelijk kunnen schieten, de rest was allemaal mislukt
![]()
Hmm, zullen we combineren dan ? Met de dieren van 3 augustus ? Dan trap ik er ook wat foto's bij, anders hebben we zo 10 topics ?quote:Ik heb een hele hoop mooie plaatjesik open straks gewoon een speciaal sjoowkees topicje
De laatste dagen niet zo veel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben net aan het importeren, ik heb er 224, dat valt mee, ik heb me ingehouden en tussentijds een hoop weggedonderd. Ach Fles, dat hoef ik jou niet uit te leggen, volgens mij schiet jij nog meer platen dan dat je op Fok post, toch ?
Ik schiet me ook lek hoor, daar heb je digitaal voor !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
De laatste dagen niet zo veel hoormaar als ik het op mijn heupen krijg is een score in de 200 niet ongebruikelijk
Van de 1164 dagen dat ik nu over minstens 1 digicam beschik, is dat inmiddels 33 keer gebeurd. 18 daarvan waren over de 250, 12 over de 300, 4 over de 350 en 2 over de 400
Geen probleem hoor, ik doe het voornamelijk omdat ik me rot erger aan het dierentuintopic met al die enorme foto's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vergat steeds de ISO te verlagen, dat zijn echt instinkers waar ik maar niet aan wen..
[..]
Hmm, zullen we combineren dan ? Met de dieren van 3 augustus ? Dan trap ik er ook wat foto's bij, anders hebben we zo 10 topics ?
Laat maar, da's niet leuk. Ik flans links en rechts wel wat foto's in een topic en vooral hier..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik schiet me ook lek hoor, daar heb je digitaal voor !
Ben het wel met je eens, kunnen we niet gewoon een nieuw deel openen dan ? Ik ga effe kijken hoe erg het is daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
Geen probleem hoor, ik doe het voornamelijk omdat ik me rot erger aan het dierentuintopic met al die enorme foto's.
Ik resize ze tenminste nog keurig, ookal zien ze er op groter formaat 20 keer beter uit
Ik dacht dat je hier vermoord werd als je niet resizet naar 550 breed?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, ik doe het voornamelijk omdat ik me rot erger aan het dierentuintopic met al die enorme foto's.Ik resize ze tenminste nog keurig, ookal zien ze er op groter formaat 20 keer beter uit
Er zitten er nog een aantal tussen ja, ik irriteer me er ook aan. Gewoon een regel en je kunt altijd nog thumbnailen. Ik heb toch ook een flink aantal missers gemaakt vandaag en ook het aquarium is niet allemaal even mooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat je hier vermoord werd als je niet resizet naar 550 breed?
Het breeje valt wel mee hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
een grote breeje gast met een kale knar zal ik niet zomaar in het donker "aanstoten" hoor
Ik denk dat ik er 10 keer heenmoet, voor ik een volledige reeks dieren heb, maar het kijken vind ik minstens zo leuk. Ik ben dus niet speciaal wezen fotograferen, maar gewoon een dagje uit, met per ongeluk de camera op (rug-)zak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, heb ik afgelopen september nog mee mogen maken bij de Blijdorp meetgewoon niet my idea of fun zeg maar, dierentuinen
Ik moet nog een keer terug naar de Botanische Tuinen in Utrecht voor de tweede helftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 10 keer heenmoet, voor ik een volledige reeks dieren heb, maar het kijken vind ik minstens zo leuk. Ik ben dus niet speciaal wezen fotograferen, maar gewoon een dagje uit, met per ongeluk de camera op (rug-)zak.
Was die ene foto van dat bierflesje ofzoiets toen ook niet van zo'n uitstapje ? Ik weet het wel zeker ook, dat was ook zoiets.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Botanische tuinen zijn
een goeie vriendin van me fotografeert ook, en we gaan weleens samen een weekendje naar een verre stad, en we hebben ontdekt dat BT een prachtplek is altijdhet is de enige plek in any major city waar je ongegeneerd met je cam+dikke toeter kan patsen, en waar je mensen tegen komt die graag vertellen over hun 70-200/2,8 en zo
echt geweldig
Kunt u IETS specifieker zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:52 schreef elcastel het volgende:
die ene foto van dat bierflesje ofzoiets
Eeeehhh nee !quote:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?quote:
Dat was 'em !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?
Dat was in de BT in Utrecht, en dat was inderdaad met haar ja
Ook fototechnisch geen hoogstandje, maar ik vond hem zo lekker bot in het kader staan. Toch graag gegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een AFSCHUWELIJK lelijk beest el
pBasequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:die is super El!!
Mijn topicje staat er ook
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Botanische tuinen zijn
een goeie vriendin van me fotografeert ook, en we gaan weleens samen een weekendje naar een verre stad, en we hebben ontdekt dat BT een prachtplek is altijdhet is de enige plek in any major city waar je ongegeneerd met je cam+dikke toeter kan patsen, en waar je mensen tegen komt die graag vertellen over hun 70-200/2,8 en zo
echt geweldig
Heb je geen webspace bij je provider gekregen toevallig ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
Overigens ging het gekwoote stukje mede over de Botanische Tuinen in Wenen en Kopenhagen, maar dat terzijdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
mietje meetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadie zijn niet veel meer dan 4 minuten en 17 seconden lopen van mijn huis
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik heb vanaf vrijdag 3 weken vakantie...maar jij moet zeker werken? Dan moeten we een weekend uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |