Die maat van me, met zijn 20D heeft er dus wel wat aan 5 MB t.o.v. 3 MB...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat terwijl de snelheidsverschillen tussen standaard en UltraII WEL serieus zijnNou ja, het zal me ook gescheten wezen, ik heb wer even voldoende opslagcapaciteit
hihihihihihihiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JANKERT
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ze standard niet groter worden dan 1GB
Ja, was ook een vrij losse opmerking van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik had het over de doorvoersnelheid (niet wat ze beloven, maar wel bijna 2 keer sneller op de sandisk 133x dan op de kingston 50x
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel III )quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hup aan het werk dan
en wat was het nou dan?![]()
4 ingelogd, 4 afwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit weer eens met support te bellen
Altijd leuk, vooral omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gekregen
"hallo? Met PdeHoog"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog zit weer eens met support te bellen
Altijd leuk, vooral omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gekregen
De zoon van je moeder die niet je broer is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:24 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil er voor mij boodschappen halen?
Helaas niet. Ik kan me niet voorstellen dat ik jouw supportafdeling wil sprekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 ingelogd, 4 afwezig
9 wachtenden, wachttijd 1241 sec.
Ben jij dat PdH?
Zeg PdeHoog.. ik kan zaterdag ineens nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Halleauuuuwwwww!! Ik ben weer terug uit Antwerpenmaandagmiddag in een spontane aktie besloten we daar naartoe te gaan, dus hotelletje geboekt, gisteren in de oto gestapt en naar Antwerpen getuft. Heel erg leuk daar.
Flash we hebben de hele avond in een Poolse kroeg gezeten daar. Ik heb de naam opgeschreven want ik heb geen idee wat het betekend en het poolse (bloedmooie) barmeisje kon het niet uitleggen
Mrķwka
trouwens ontzettend veel mooie vrouwen daar zeg![]()
Foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ontzettend veel mooie vrouwen daar zeg![]()
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg PdeHoog.. ik kan zaterdag ineens niet
Nou....stort je hart maar uit bij je FOT-vriendjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanIs nog wat fotogenieker dan Delft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |